ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Προαστιακός: Αναζητούν λύση για να φτάνει το τρένο στην Κάτω Αχαϊα

Προαστιακός: Αναζητούν λύση για να φτάνει το τρένο στην Κάτω Αχαϊα



Το ραντεβού του Νεκτάριου Φαρμάκη με τις διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, με θέμα να φτάσει ο συρμός του προαστιακού στην Κάτω Αχαΐα, ήταν προγραμματισμένο για την ερχόμενη Τρίτη. Η οικειοθελής καραντίνα του περιφερειάρχη (άλλο ρεπορτάζ στη Σελίδα 3) και μία ξαφνική υποχρέωση ενός εκ των δύο διοικήσεων άλλαξε το πλάνο. Ο στόχος της περιφερειακής αρχής παραμένει όμως ο ίδιος.
Απόφαση του Ν. Φαρμάκη και των συνεργατών του είναι να εξαντλήσουν όλα τα περιθώρια, ώστε να συνεχίσει ο συρμός την πορεία του και μετά τα Καμίνια (μέχρι την Κάτω Αχαΐα).
Επείγον
Στις πρώτες επαφές που έγιναν για να κλειστεί το ραντεβού είχε διαφανεί η αίσθηση ότι το θέμα δεν θεωρείται επείγον για τους φορείς του μέσου σταθερής τροχιάς. Δηλαδή, ακριβώς το αντίθετο από την προτεραιότητα που έχει θέσει η περιφέρεια.
Η εικόνα άλλαξε δραστικά όταν η περιφερειακή αρχή ενημέρωσε ότι υπάρχει κίνδυνος να ζητηθεί η επιστροφή χρημάτων αν ο συρμός δεν φτάσει μέχρι και την Κάτω Αχαΐα, όπως αναφέρεται στη σύμβαση που έχει υπογράψει η περιφέρεια με τον ΟΣΕ, καθώς πρόκειται για έργο που χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ στο σύνολό του (και όχι για να σταματάει ο προαστιακός στα Καμίνια).
Αυτή η σημαντική επισήμανση φαίνεται πως κινητοποίησε τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ που προγραμμάτισαν άμεσα να γίνει συνάντηση με την περιφερειακή αρχή, ώστε να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση. Οι εξελίξεις όμως στο υγειονομικό υποχρέωσαν σε αναβολή της συνάντησης.

Η λύση
Για την περιφέρεια δεν αλλάζει κάτι ως προς το στόχο της. Θα ζητήσει από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππο Τσαλίδη, αφενός να ενημερώσει για το δρομολόγιο και αφετέρου να δώσει λύση (όπου «λύση» είναι για την περιφερειακή αρχή να συνεχίσει ο συρμός μέχρι την Κάτω Αχαΐα). Το ισχυρό χαρτί για την περιφερειακή αρχή είναι η υπογεγραμμένη σύμβαση με τον ΟΣΕ.
Πηγές της περιφέρειας υποστήριξαν στην «Π» ότι θα πρέπει να τηρηθούν τα συμφωνηθέντα. Αν για κάποιους λόγους δεν μπορεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ να καλύψει το δρομολόγιο, π.χ. δεν της βγαίνουν οι χρόνοι, ή χρειάζεται φράχτης στη διαδρομή για να αυξηθεί η επιτρεπόμενη ταχύτητα από 30 χλμ. στα 50 χλμ. ανά ώρα, η περιφέρεια περιμένει να το δηλώσει.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση












Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [21:41:27]