ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα: Οι γονείς παραπονούνται για τους διευθυντές

Πάτρα: Οι γονείς παραπονούνται για τους διευθυντές



Για δεύτερη εβδομάδα δεκάδες γυμνάσια και λύκεια της Αχαΐας έχουν κατεβάσει ρολά. Μαθητικές μειοψηφίες, κι αυτό προκύπτει από τον αριθμό των μαθητών που μένουν στα σχολεία και στηρίζουν το κλείσιμό τους, με τη στήριξη εξωσχολικών παραγόντων που προέρχονται, κατά κύριο λόγο από τον χώρο της ΚΝΕ, κρατούν σε ομηρία το δημόσιο σχολείο.
Χθες στον νομό μας παρέμειναν κλειστά 44 γυμνάσια και λύκεια. Στην πορεία της ημέρας, σύμφωνα με τα όσα μας είπε ο διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανδρέας Ζέρβας στην πορεία της ημέρας άνοιξαν δύο.
Το κλίμα που καλλιεργείται μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τουλάχιστον σε επίπεδο λυκείων, είναι να παραμείνουν κλειστά μέχρι την Παρασκευή.
Χθες πάντως αγανακτισμένοι γονείς έφτασαν μέχρι το γραφείο του κ. Ζέρβα ζητώντας να δοθεί λύση. Ορισμένοι μάλιστα εξέφρασαν τις ενστάσεις τους για τον χειρισμό που επιφυλάσσουν κάποιοι διευθυντές σχολικών μονάδων καθώς δείχνουν να παραδίδονται άνευ όρων στις προθέσεις των καταληψιών.
Κι εδώ τίθεται το ερώτημα.
Θα μπορούσαν οι διευθύνσεις των σχολείων και οι Σύλλογοι Διδασκόντων να κρατήσουν τα σχολεία ανοιχτά;
«Εχω ζητήσει να γίνεται εξαντλητικός και πειστικός με επιχειρήματα διάλογος. Πρέπει όλοι μας να εργαστούμε να ανοίξουν τα σχολεία και με ανοιχτά σχολεία να εξετάσουμε τις λύσεις στα θέματα που θέτουν οι μαθητές. Υπάρχουν εφικτές λύσεις αρκεί να είμαστε διατεθειμένοι να συνεννοηθούμε και να συνεργαστούμε. Το κλειστό σχολείο δεν βοηθάει σε τίποτα» επισημαίνει ο κ. Ζέρβας.
Οι κλειστές πόρτες των 44 σχολείων της περιοχής μας δείχνουν ότι αυτό δεν εφαρμόζεται. Η πλειοψηφία των καθηγητών βλέπει τις πόρτες κλειστές και το μόνο που κάνει είναι να γυρίζει την πλάτη και να αποχωρεί.
Η ευθύνη όμως βαρύνει και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων. Ο ρόλος των τελευταίων σε συνεργασία πάντα με τους διευθυντές και τους εκπαιδευτικούς θα μπορούσε να είναι καταλυτικός στην εξάλειψη αυτών των φαινομένων. Διαπιστώνεται όμως ότι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων η πλειοψηφία δέχεται το φαινόμενο παθητικά παρ' ότι έχει άμεσες συνέπειες που βαρύνουν αποκλειστικά και μόνον τους μαθητές, δηλαδή τα παιδιά τους, και φυσικά τη δημόσια εκπαίδευση.

Μ. Ριζογιάννη (Από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας "Πελοπόννησος")




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[10:38]  Πάτρα: Ελεύθερος με όρους ο 67χρονος...
[10:24]  Καλάβρυτα: «Το φίδι είναι ανάμεσά μας»...
[10:17]  Δίκη Χρυσής Αυγής: Ευθεία αμφισβήτηση...
[09:49]  Πάτρα: Μαθήματα Zumba για μαμάδες και...
[09:42]  Πάτρα: Κρούσμα σε «επιχειρησιακό»...
[09:33]  Πάτρα - Επιστολή της Συγκλήτου: «Τι...
[09:27]  Αχαΐα - Ενωση Αστυνομικών: Υπάρχει...
[09:21]  Η METRO «Energy Excellence of the...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [10:52:20]