ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Προαστιακός: Η μάχη του Ρίου για τον Θ. Βούρδα

Προαστιακός: Η μάχη του Ρίου για τον Θ. Βούρδα



Τα παράπονα ήταν έντονα από τους Ριώτες προς τον Θάνο Βούρδα καθώς, αν και το έργο της διέλευσης του τρένου έχει σχεδιαστεί εδώ και 15 χρόνια, για πρώτη φορά προχθές το απόγευμα είχαν την ευκαιρία να δουν τη μελέτη για τις εργασίες που έχουν ήδη ξεκινήσει!
Το στοιχείο που κάνει τους κατοίκους να ανησυχούν διπλά είναι ότι η απόφαση για υπογειοποίηση της γραμμής, μέχρι τον Αγιο Διονύσιο ελήφθη πρόσφατα, βασίζεται σε προμελέτη θα επιφέρει επιπλέον κραδασμούς στην καθημερινότητά τους.
Η συζήτηση στην Εταιρεία Περιβάλλοντος και Τοπίου Ρίου ήταν αρκετά χρήσιμη, με τους πολίτες όμως να θεωρούν, μετά τη λήξη της, ότι ο γ.γ. Μεταφορών και Επικοινωνιών θα πρέπει να επανέλθει, με ειδικές απαντήσεις για θέματα που τέθηκαν στον ίδιο και τους μηχανικούς που τον συνόδευσαν, Δημήτρη Τσοτσορό, προϊστάμενο Εργων της ΕΡΓΟΣΕ και Αθανάσιο Τσαπικούνη, επιβλέπων μηχανικό της ΕΡΓΟΣΕ.
Για τα φλέγοντα ζητήματα που αφορούν τη ζωή των κατοίκων, ο κ. Βούρδας ανακοίνωσε ότι:
> ο παλαιός λιθόκτιστος Σταθμός (διατηρητέο) μελετάται για την καταπόνηση που θα δεχθεί από τις δονήσεις ενώ θα προστατευτεί στατικά με τοιχίο αντιστήριξης,
> τα πλατάνια θα μείνουν, εφόσον δεν ενοχλούν όμως την υπογειοποίηση και
> ο περιβάλλων χώρος στο Σταθμό, δεν έχει μελετηθεί να διατηρηθεί στο ίδιο σημείο όπου θα γίνει η υπογειοποίηση.
Οπως ανακοίνωσε ο κ. Τσοτσορός, η προμελέτη του έργου Ρίο-Αγιος Διονύσιος αναφέρει υπογειοποίηση κάτω από τον ποταμό Χάραδρο, με εξόδους σε κεντρική πλατφόρμα και τις ήδη υπάρχουσες στάσεις.
Ο κ. Βούρδας κλήθηκε να απαντήσει όμως στο γεγονός ότι το Ρίο, αν και είναι ο μεγαλύτερος οικισμός, δεν θα διαθέτει Σταθμό, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να πρέπει να μετακινηθούν σε άλλους οικισμούς για τρένο και προαστιακό!

ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΜΠΛΟΚΕΣ
«Η Σόμερσετ είναι κεντρική αρτηρία του Ρίου, δεν πρέπει να κλείσει, αν δεν διανοιγούν οι παράλληλοι δρόμοι, για την εύρυθμη μετακίνηση του πληθυσμού, κατοίκων, επισκεπτών αλλά και για τους διερχόμενους μέσω Γέφυρας και Πορθμείου» τόνισε η επαγγελματίας Νικολίτσα Μπετιχαβά. «Το έργο δεν είναι lego» απάντησε ο κ. Βούρδας, επισημαίνοντας ότι η νέα γραμμή σκοντάφτει σε υπάρχοντα πολεοδομικά προβλήματα.
Σύμφωνα με το μέλος της Εταρείας Τοπίου Διονύση Βορίση, στην ΕΡΓΟΣΕ έχουν κατατεθεί εδώ και καιρό σειρά αιτημάτων μεταξύ των οποίων και η κάλυψη του oρύγματος στο κέντρο του Ρίου, πριν το cover&cut εμποδίσει την ασφαλή διέλευση των μαθητών.
Πρόβλημα μετακίνησης έχουν οι κάτοικοι του Ακταίου οι οποίοι δεν έχουν πεζογέφυρες και τα τεράστια τοιχία της νέας γραμμής διαιρούν και αυτόν τον στα δύο, με μόνη εναλλακτική τη διέλευση μέσω της λεωφόρου Εγνατίας.

Παρευρέθησαν μεταξύ άλλων, οι υποψήφιοι δήμαρχοι Νίκος Νικολόπουλος και Χρήστος Πατούχας, ο περιφερειακός σύμβουλος Δημήτρης Σιαμπλής, οι δημοτικοί σύμβουλοι Πατρέων Ιωάννης Μανέτας, Ιωάννης Τσιμπούκης και Θεόδωρος Ξυλιάς, η αντιδήμαρχος υπεύθυνη για την ΔΕ Ρίου Ιουλία Γιαννιτσοπουλου, ο ιατρός και πρ. σύμβουλος Ιωάννης Λύχρος, οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι Διονύσης Βορίσης, Κατερίνα Σολωμού, Νίκος Μοιράλης, Μαρίνος Μαρσέλος, Παναγιώτης Λουκόπουλος, ο πρώην αντιδήμαρχος Κωνσταντινος Μπουρδούλης, ο πρώην σύμβουλος Φάνης Μαγιώνος και οι πρόεδροι των Πολιτιστικών Συλλόγων Προαστείου, Καστελόκαμπου και Ακταίου.

Π. Σακελλαρόπουλος





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[χθες 22:39]  Πάτρα: Τα συνθήματα και ο...
[χθες 22:26]  Δυτική Ελλάδα: Οι νέοι σε ηλίκία...
[χθες 22:10]  Αχαΐα: Πυκνή συννεφιά και την...
[χθες 21:38]  Δυτική Ελλάδα: Ψηφίζουμε σε 3...
[χθες 21:31]  Νεκτάριος Φαρμάκης: «Η νίκη μας...
[χθες 21:29]  Απ. Κατσιφάρας: Την Κυριακή...
[χθες 21:03]  ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ξεκινούν ξανά τα...
[χθες 19:43]  Παπαδημάτος για Νικολόπουλο:...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [04:57:56]