Τετάρτη 15 Αυγούστου 09:47      23°-34° Πάτρα
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Ο ποδηλατόδρομος, η Πάτρα και «το γραμμικό πάρκο»

Ο ποδηλατόδρομος, η Πάτρα και «το γραμμικό πάρκο»



Ο παραλιακός ποδηλατόδρομος, μήκους πέντε χιλιομέτρων, που σχεδιάζεται να κατασκευαστεί στην Πάτρα αποτελεί αντικείμενο ευρείας συζήτησης εντός και εκτός πόλης. Μια πτυχή του είναι, μετά και την πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση για την παραχώρηση του θαλασσίου μετώπου, αν ο ποδηλατόδρομος (στο ύψος της Νόρμαν) θα διέρχεται μέσα από το παλιό λιμάνι ή θα συνεχίζει επί της Οθωνος-Αμαλίας.
Στον ποδηλατόδρομο της Πάτρας που θα ξεκινάει από τον χώρο αναψυχής στην περιοχή της Πλαζ και θα φτάνει μέχρι το νότιο πάρκο, αναφέρθηκε και η «Καθημερινή», φιλοξενώντας την εκτίμηση ότι η κατασκευή του θα συμβάλει στην ανάδειξη του παραλιακού μετώπου της πόλης.
Μια πτυχή που ξαναμπήκε στο τραπέζι της συζήτησης από τη δημοτική αντιπολίτευση στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ήταν η δυνατότητα που έχει ο Δήμος να περάσει τον ποδηλατόδρομο μέσα από το παλιό λιμάνι, στο τμήμα από Νόρμαν μέχρι την Παπαφλέσσα.
Ο αντιδήμαρχος Χρήστος Κορδάς δήλωσε στην «Π» ότι δεν τον βρίσκει εντελώς αντίθετο μια τέτοια πρόταση, αλλά το έργο κατασκευής του ποδηλατόδρομου εντάσσεται στο πρόγραμμα της ανάπλασης του ιστορικού κέντρου και γι' αυτό πρέπει να συνδέεται με κάθετες διαδρομές. Στοιχείο που κάνει δύσκολη την εφαρμογή της πρότασης που κατέθεσε η αντιπολίτευση. Ωστόσο, εκτιμά ότι αυτό που επιδιώκει ο Δήμος σε βάθος χρόνου είναι εφόσον υπογειοποιηθεί το σύγχρονο τρένο που θα περνάει μέσα από την πόλη, στην επιφάνεια να διαμορφωθεί ένα γραμμικό πάρκο που να περιλαμβάνει και τον ποδηλατόδρομο (γιατί όχι μέχρι τα Μποζαΐτικα). Στο τμήμα από την Κανελλοπούλου μέχρι και τη Νόρμαν δεν αλλάζει κάτι σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό και την μελέτη του έργου που έχει υποβληθεί για χρηματοδότηση.
Οι επιλογές που είχε ο Δήμος ήταν να προχωρήσει στην κατασκευή του ποδηλατόδρομου στο τμήμα Νόρμαν-Παπαφλέσσα καθώς σήμερα η πόλη έχει την χρηματοδοτική ευκαιρία ή να περιμένει όταν θα φτάσει το τρένο στην Πάτρα για να τον κατασκευάσει. Επέλεξε το πρώτο.
Επιπλέον, επισημαίνει ο αντιδήμαρχος ότι και μέσα από την μάντρα του παλιού λιμανιού υπάρχουν κτήρια κατά μήκος της, τα οποία θα υποχρέωναν το Δήμο και τον κατασκευαστή του έργου να οδεύσει τον ποδηλατόδρομο εκτός της χερσαίας λιμενικής ζώνης όταν θα έφτανε π.χ. στο ύψος της Αγίου Νικολάου.
«Αυτό είναι κάτι που μπορεί να προκύψει μέσα από έναν αρχιτεκτονικό διαγωνισμό για το λιμάνι, όπου θα μελετηθεί όλη η διευθέτηση του παραλιακού μετώπου» πρόσθεσε ο Χρ. Κορδάς.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[09:43]  Πάτρα: Έζησε έναν εφιάλτη ζευγάρι...
[χθες 22:08]  Αχαΐα: Μπέρδεμα για τους οδηγούς ο...
[χθες 21:02]  Ο καιρός τον Δεκαπενταύγουστο και...
[χθες 13:18]  Βασιλική Ζησιμοπούλου-Δαρμογιάννη:...
[χθες 13:11]  Αχαΐα: 15.308 αυθαίρετα, 600 προς...
[χθες 13:03]  Μεσολόγγι: Αλλοδαπός εξαπάτησε...
[χθες 12:55]  Φύλακας από ψηλά στη Στροφυλιά
[χθες 11:42]  Πάτρα: Οι εφημερεύοντες ιατροί τον...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [09:47:37]