Κυριακή 24 Ιουνίου 21:19      18°-28° Πάτρα
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα:«Μάθε Ψηφιακά… Παίζοντας Συνεργατικά»

Πάτρα:«Μάθε Ψηφιακά… Παίζοντας Συνεργατικά»



Οι εκδόσεις Γρηγόρη, η Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος (Παράρτημα Πελοποννήσου), και το Βιβλιοπωλείο Πολύεδρο, παρουσιάζουν την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017 στις 6 μ.μ. στο Astir Hotel, το βιβλίο των Κορδάκη Μαρίας, Μάνεση Νικολάου και Νταραντούμη Θανάση
«Μάθε Ψηφιακά… Παίζοντας Συνεργατικά».
Το βιβλίο θα παρουσιάσει ο Βασίλειος Κόμης, καθηγητής Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ τη συζήτηση θα συντονίσει ο Ιωάννης Δημάκος, επίκουρος καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Πατρών.
Στο βιβλίο αυτό, δίνεται έμφαση στη σύνδεση μεταξύ θεωρητικών προσεγγίσεων και διδακτικών πρακτικών σχετικά µε την τεχνολογικά υποστηριζόμενη, δομημένη, συνεργατική και παιγνιώδη μάθηση. Για το σκοπό αυτό, το βιβλίο παρέχει στον αναγνώστη, ένα κατάλληλο, περιεκτικό και ξεκάθαρα διατυπωμένο θεωρητικό υπόβαθρο, απαραίτητο για τη σχεδίαση και υλοποίηση διδακτικών σεναρίων, καθώς και προδιαγραφών ποιότητας εκπαιδευτικού λογισμικού ενώ προτείνονται και συγκεκριμένες μεθοδολογίες υλοποίησης των παραπάνω θεωρητικών προσεγγίσεων στη σχολική τάξη. Παράλληλα, παρουσιάζονται σαφείς μεθοδολογίες συνεργατικής σχεδίασης παιγνιωδών ψηφιακών έργων, με μεθόδους και εργαλεία, µε τα οποία μπορεί να υποστηριχθεί τεχνολογικά, η δομημένη συνεργατική μάθηση. Τέλος στο βιβλίο περιέχεται µια σειρά από πλούσια παραδείγματα εκπαιδευτικών σεναρίων -είκοσι σενάρια- τα οποία είναι δοκιμασμένες σε πραγματικές τάξεις και εμπνέονται από το θεωρητικό υπόβαθρο, τις μεθοδολογίες και ορισμένα από τα ψηφιακά εργαλεία που προαναφέρθηκαν. Τα σενάρια αυτά αφορούν σε βασικές έννοιες και θεματικές της Αγωγής Υγείας στην εκπαίδευση.
Τα φύλλα εργασίας των διδακτικών σεναρίων είναι αποθηκευμένα στο CD που συνοδεύει αυτό το βιβλίο, ώστε ο αναγνώστης να μπορεί να τα εκτυπώσει και να τα χρησιμοποιήσει αυτούσια ή να κάνει τις τροποποιήσεις που εκείνος κρίνει κατάλληλες για χρήση στην τάξη του.
Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να σχεδιάζουν εκπαιδευτικά σενάρια µε βάση την τεχνολογικά υποστηριζόμενη, δομημένη, συνεργατική και παιγνιώδη μάθηση, σε φοιτητές Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων που παρακολουθούν μαθήματα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και σε γονείς που επιθυμούν να έχουν κάποιες γνώσεις από την Αγωγή Υγείας.


Βιογραφικά των συγγραφέων

Η Μαρία Κορδάκη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στο τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Εχει διδακτορικό στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία, μεταπτυχιακό δίπλωμα στις Επιστήμες της Αγωγής, δίπλωμα Πολιτικού Μηχανικού και πτυχίο Μαθηματικού από το Πανεπιστήμιο Πατρών. Είναι επίσης μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Η έρευνά της εστιάζει στη χρήση των σύγχρονων κοινωνικογνωστικών θεωρήσεων για τη γνώση και τη μάθηση στη σχεδίαση υλοποίηση και αξιολόγηση ψηφιακών και συμβατικών περιβαλλόντων μάθησης, στη διδασκαλία και τη μάθηση με χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, στη μάθηση μέσω ψηφιακής αφήγησης και ψηφιακών παιχνιδιών, στη συνεργατική μάθηση, στην ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, όπως και σε θέματα φύλου και τεχνολογίας. Η κ. Κορδάκη έχει μακρόχρονη εμπειρία στη σχεδίαση υλοποίηση και αξιολόγηση ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης, ορισμένα από τα οποία ήδη έχουν διατεθεί στη δημόσια εκπαίδευση. Έχει επίσης, μακρόχρονη διδακτική εμπειρία στην επιμόρφωση και καθοδήγηση των εκπαιδευτικών ως σχολική σύμβουλος και ως υποδιευθύντρια του ΠΕΚ Δυτικής Ελλάδας. Μέχρι σήμερα έχει επιμεληθεί την έκδοση 18 επιστημονικών βιβλίων και έχει δημοσιεύσει πάνω από 220 επιστημονικές εργασίες σε έγκριτα διεθνή και εθνικά περιοδικά και συνέδρια.
Ο Νικόλαος Μάνεσης υπηρετεί ως Σχολικός Σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αχαΐας από το 2011. Είναι μέλος της Ανεξάρτητης Αρχής για την Ποιότητα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.). Είναι διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πατρών, στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης του Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Πατρών. Αποφοίτησε από τη Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία Ιωαννίνων. Η έρευνά του επικεντρώνεται σε θέματα σχετικά με την ανισότητα στην εκπαίδευση, τον σχολικό και κοινωνικό αποκλεισμό, το πολιτισμικό κεφάλαιο, την εκπαιδευτική πολιτική, τις σχέσεις σχολείου-οικογένειας, το φύλο, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τα αναλυτικά προγράμματα και τη διδακτική. Έχει διδάξει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ως Λέκτορας (407/80) στο Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιου Πατρών, ως Επιστημονικός Συνεργάτης στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Α.Τ.Ε.Ι. Πάτρας και στην ΑΣΠΑΙΤΕ . Έχει συγγράψει διδακτικό υλικό για το Πανεπιστήμιο, το Ι.Δ.ΕΚ.Ε. και τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης. Έχει ασχοληθεί ως πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων σε πολλά σεμινάρια. Έχει επίσης συμμετάσχει σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα. Μέχρι σήμερα έχει επιμεληθεί την έκδοση 5 επιστημονικών βιβλίων και έχει δημοσιεύσει περισσότερα απο 55 άρθρα σε διεθνή και εθνικά επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια στις παραπάνω θεματικές.
Ο Θανάσης Νταραντούμης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας στο αντικείμενο της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας. Έχει πτυχίο Μαθηματικού από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, M.Sc. στην Πληροφορική από το University of Illinois-Chicago, και Ph.D στην Πληροφορική από το Πολυτεχνείο Καταλωνίας. Είναι επίσης συνεργαζόμενος καθηγητής στο τμήμα Πληροφορικής, Πολυμέσων και Τηλεπικοινωνιών στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Καταλονίας, και μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Έχει διδάξει διάφορα γνωστικά αντικείμενα της Πληροφορικής και της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, ενώ έχει επιβλέψει 7 ολοκληρωμένες διδακτορικές διατριβές και πάνω από 40 διπλωματικές ή πτυχιακές εργασίες, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Καταλονίας, και στο ΕΑΠ. Είναι επίσης ερευνητικό μέλος στα Ερευνητικά Κέντρα Internet Interdisciplinary Institute (IN3) και eLearn Center (eLC). Η έρευνά του εστιάζει στις τεχνολογίες ηλεκτρονικής μάθησης, στη διδασκαλία και αξιολόγηση βασισμένη στο διαδίκτυο, στη συναισθηματική νοημοσύνη, στη προσαρμοστική και συναισθηματική μάθηση, CSCL, CSCW, στο δημιουργικό μαθησιακό σχεδιασμό, και στην ανάλυση αλληλεπίδρασης (Learning Analytics). Έχει συντονίσει ή συμμετάσχει σε διάφορα Ευρωπαϊκά και Διεθνή Ερευνητικά Προγράμματα. Έχει διατελέσει μέλος σε επιτροπές Διεθνών Συνεδρίων, Ημερίδων και διαφόρων Επιστημονικών Περιοδικών. Τέλος έχει δημοσιεύσει πάνω από 130 άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια.



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[20:20]  Η Χριστίνα Παπανικόλα με τις «Τρύπιες...
[20:03]  Παρουσιάζεται τη Δευτέρα το βιβλίο του...
[χθες 23:14]  Ο Κώστας Κρομμύδας έρχεται την...
[χθες 20:42]  Παρουσιάζεται το βιβλίο του Κώστα...
[χθες 20:00]  Η Λένα Μαντά έρχεται την Τρίτη...
[χθες 19:16]  Παρουσίαση του βιβλίου του Γιάννη...
[χθες 18:49]  Παρουσιάζεται το κόμικ...
[χθες 20:35]  Παρουσιάζεται τη Δευτέρα «Το...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [21:19:22]