Πέμπτη 21 Ιουνίου 05:17      18°-28° Πάτρα
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Οι τροφές που βάζουν φρένο στις στομαχικές διαταραχές

Οι τροφές που βάζουν φρένο στις στομαχικές διαταραχές



Οι 5 τροφές που σταματούν τις στομαχικές διαταραχές
Ο πόνος στο στομάχι είναι ικανός να καταστρέψει όλη την ημέρα σου.

Το άγχος και το στρες, η κούραση της καθημερινότητας, μια ατυχής διατροφική επιλογή σου, μπορούν να προκαλέσουν στο στομάχι σου έντονη ενόχληση.

Μια ενόχληση που κάνει το χρόνο να κυλά πιο αργά και δυσχεραίνει κάθε σου δραστηριότητα μέσα στην ημέρα. Η αντιμετώπιση των στομαχικών διαταραχών μπορεί να έρθει με φυσικό και αποτελεσματικό τρόπο: με τροφές που με τις ευεργετικές ιδιότητές τους μπορούν να ηρεμήσουν το στομάχι σου και συμπτώματα όπως έντονο πόνο, καούρα, κράμπες, ναυτία.

Η κατάλληλη διατροφή και η ξεκούραση μπορούν να βοηθήσουν δραστικά την κατάσταση. Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, οι τροφές που ακολουθούν είναι ό,τι πρέπει, αν αντιμετωπίζετε συχνά προβλήματα με το στομάχι σας.

Κοτόσουπα:

Ιδανική τροφή για τις στομαχικές διαταραχές. Δεν είναι απλά ένα γεύμα. Η κατανάλωση κοτόσουπας βοηθά τον οργανισμό να αναπληρώσει θρεπτικά συστατικά και ηλεκτρολύτες που μπορεί να έχει χάσει και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Φυστικοβούτυρο

Το φυστικοβούτυρο μπορεί να ηρεμήσει το στομάχι σας και να δώσει στον οργανισμό σας βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που χρειάζεται για να ανακάμψει. Μερικές κουταλιές φυστικοβούτυρου (χωρίς προσθήκη ζάχαρης) σας δίνουν βιταμίνη Β6 και μαγνήσιο.

Ζωμός από βρασμένο ρύζι: Ακόμα κι δεν θέλετε να φάτε τίποτα σε στερεά μορφή όσο νιώθετε δυσφορία στο στομάχι σας, μπορείτε να καταναλώσετε μερικές κουταλιές από τον ζωμό βρασμένου ρυζιού. Τα συστατικά που περιέχει θα βοηθήσουν το πεπτικό σύστημα να ηρεμήσει.

Βραστές πατάτες: Αυτή η τροφή βοηθά στην αντιμετώπιση της αφυδάτωσης του οργανισμού και «στρώνει» το στομάχι με τα θρεπτικά συστατικά της. Πηγή φυτικών ινών, καλίου και βιταμινών του συμπλέγματος Β, βοηθούν σημαντικά τον οργανισμό.

Στήθος κοτόπουλου (χωρίς πέτσα): Το βραστό κοτόπουλο χωρίς πέτσα και προσθήκη καρυκευμάτων, είναι ιδανική πηγή πρωτεϊνών. Ο ζωμός κοτόπουλου είναι εξίσου ωφέλιμος γι'αυτό θα ήταν προτιμότερο το στήθος κοτόπουλου να το καταναλώνετε μαζί με το ζωμό του.

πηγή: bovary.gr



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[02:00]  Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά την ιατρική
[χθες 23:10]  Ιατρικός Τουρισμός: Μια σύγχρονη...
[χθες 10:33]  Πολύ αλκοόλ και καθόλου αλκοόλ...
[χθες 10:13]  Διαβάστε σήμερα στο ένθετο "Λόγοι...
[χθες 10:00]  Ένα φλιτζάνι εσπρέσσο μπορεί να...
[χθες 09:20]  Κινδυνεύουν από αυτοάνοσα νοσήματα...
[χθες 23:39]  Οι παντρεμένοι παθαίνουν...
[χθες 11:02]  Πάτρα:Γιατί οι αγρότες αναπτύσσουν...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [05:17:26]