Δευτέρα 21 Μαΐου 22:00      17°-30° Πάτρα
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Tips που θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις τα κιλά που έχασες

Tips που θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις τα κιλά που έχασες



Εχασες επιτέλους τα περιττά κιλά που σε βάραιναν - κυριολεκτικά και μεταφορικά - εδώ και καιρό; Πριν προχωρήσουμε στους τρόπους που θα διατηρήσεις το νέο σου σώμα, οφείλουμε να σου πούμε ένα μεγάλο μπράβο, να σου δώσουμε συγχαρητήρια και να ευχηθούμε και στα δικά μας!

Μετά από έρευνα που διεξήγαγαν τρεις διαφορετικοί ειδήμονες, κατέληξαν στις εξής κινήσεις, που οφείλεις να κάνεις, αν θέλεις να διατηρήσεις ό,τι κατάφερες (και είμαστε σίγουρες ότι θες).

Κοιμήσου νωρίς
Οπως έχουμε πει, ο ύπνος αποτελεί σημαντικό αρωγό, τόσο στην προσπάθειά μας να αδυνατίσουμε όσο και σε αυτήν που απαιτείται να κάνουμε για να διατηρήσουμε το σώμα που φτιάξαμε. Ερευνες έχουν αποδείξει ότι οι ενήλικες που συμπλήρωναν λιγότερες από έξι ώρες ύπνου καθημερινά, έπαιρναν πολύ πιο εύκολα βάρος και δυσκολεύονταν να το χάσουν.

Γιατί; Γιατί όταν δεν κοιμάσαι αρκετά, εκκρίνονται εκείνες οι ορμόνες, που σου δημιουργούν το αίσθημα της πείνας, με αποτέλεσμα να καταναλώνεις πολλές περισσότερες θερμίδες, που ουσιαστικά δεν έχεις ανάγκη.

Φάε νωρίς
Γενικώς, ό,τι κάνεις, καν' το νωρίς! Σύμφωνα με μια νέα επιστημονική μελέτη, όταν το τελευταίο γεύμα της ημέρας καταναλώνεται (πολύ) νωρίς, παρατηρούνται θετικά αποτελέσματα στον μεταβολισμό και την απώλεια βάρους. Θέμα της μελέτης ήταν η επίδραση μιας μεθόδου που ονομάζεται πρώιμος περιορισμός τροφοληψίας (early time restricted feeding) στα επίπεδα λίπους στο σώμα. Συγκεκριμένα, οι ερευνητές εξέτασαν κατά πόσο η ώρα της κατανάλωσης του βραδινού ή η παράλειψη του γεύματος αυτού βοηθά στην απώλεια βάρους και, όπως καταλαβαίνεις, τα αποτελέσματα επιτάσσουν να τρως όσο πιο νωρίς μπορείς το βραδινό σου.

Ανέβα στη ζυγαριά
Τι πάει να πει μπορεί να απογοητευτείς; Σύμφωνα με τους ερευνητές του Πανεπιστημίου Cornell στη Νέα Υόρκη, οι άνθρωποι που ζυγίζονται καθημερινά έχουν περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσουν το βάρος τους, σε σύγκριση με εκείνους που αποφεύγουν ή ξεχνούν να ανέβουν στη ζυγαριά, μετά την απώλεια των περιττών κιλών τους. Οπως κατάλαβες, η ζυγαριά σου μπορεί να αποτελέσει το σημαντικότερο εργαλείο για να διατηρήσεις τα κιλά που έφτασες, μάλλον γιατί αν αποκλίνεις, συνέρχεσαι!

Πηγή: queen.gr



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[χθες 12:24]  Η Tippi Hedren μούσα του Χίτσκοκ,...
[χθες 12:23]  Η Κέϊτ Μπλάνσετ φόρεσε φόρεμα...
[χθες 12:30]  ΧΑΡΙΤΙΝΗ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ: Πώς...
[χθες 10:53]  Κέιτ Μπλάνσετ: Οι γυναίκες...
[χθες 16:09]  Πάτρα: Η παρουσίαση της...
[χθες 12:40]  Αισθητικές επεμβάσεις λίγο πριν...
[χθες 14:20]  Ο απίστευτος τρόπος με τον οποίο...
[χθες 04:00]  Αλλάζουν οι κατευθυντήριες...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [22:00:53]