Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 19:57      15°-25° Πάτρα
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Γ. Σοφιανός: Δεν μου ταίριαζε κάτι τεχνοκρατικό

Γ. Σοφιανός: Δεν μου ταίριαζε κάτι τεχνοκρατικό



Νέος, ταλαντούχος και έχοντας αφήσει ήδη το σημάδι του τόσο στον κόσμο της τηλεόρασης όσο και του θεατρικού σανιδιού. Ο λόγος για τον Πατρινό ηθοποιό Γεράσιμο Σοφιανό, που τον βλέπουμε στο «Φουέντε Οβεχούνα - Η πηγή των αμνών» της Κεντρικής Σκηνής του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, αλλά έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό μέσα από τη συμμετοχή του στο επιτυχημένο σίριαλ «Μπρούσκο».

Ο Δον Ροδρίγο Τέλλεθ Ζιρόν της Φουέντε Οβεχούνα, μιλά στην «ΠτΔ» για το πώς από πολιτικός μηχανικός αποφάσισε να γίνει ηθοποιός, το θέατρο, τη συμμετοχή του στο «Μπρούσκο» και πολλά άλλα.

Από πολιτικός μηχανικός στην ηθοποιία. Τι ήταν αυτό που σας κέρδισε στην υποκριτική;
Νομίζω ότι η ψυχοσύνθεσή μου, εκφράζεται περισσότερο μέσα από την υποκριτική, παρά μέσω του προηγούμενου επαγγέλματός μου. Μάλλον δεν μου ταίριαζε και πολύ κάτι τόσο τεχνοκρατικό.

Το να πάρει κανείς την απόφαση να γίνει ηθοποιός είναι από μόνο του ένα ρίσκο. Πόσο εφικτό είναι να το ν' ασκεί κάποιος το επάγγελμα του ηθοποιού στην Ελλάδα της κρίσης και να ζει από την εργασία του;
Το επάγγελμα του ηθοποιού ήταν, είναι, και απ' ό,τι φαίνεται θα είναι ένα επισφαλές εγχείρημα. Είναι δύσκολο να καλείσαι να αναζητάς εργασία 2-3 φορές τον χρόνο. Αυτό απαιτεί μιαν εγρήγορση, ευελιξία και σίγουρα όχι εφησυχασμούς. Κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις μόνο, θεωρώ ότι είναι εφικτό.

Είναι πιο δύσκολα τα πράγματα όταν μιλάμε για ηθοποιούς, που ζουν στην περιφέρεια; Υπάρχουν ευκαιρίες ή είναι αναγκαίο το να «μετακινηθεί» κανείς στην Αθήνα;
Δεν μπορώ να σας απαντήσω αν τα πράγματα είναι πιο δύσκολα στην περιφέρεια ή στην Αθήνα. Νομίζω είναι εξίσου δύσκολα. Κάθε δουλειά, έχει διαφορετικά δεδομένα και εξαρτάται τους στόχους που έχει ένας ηθοποιός. Οπότε νομίζω ότι καλό είναι ένας ηθοποιός ν' αξιολογεί τα δεδομένα που του προσφέρει η εκάστοτε δουλειά και σε συνάρτηση με τους στόχους του να επιλέγει. Στην περιφέρεια είναι λίγοι οι φορείς που παρέχουν ένα καθαρά επαγγελματικό πλαίσιο εργασίας, αναλογικά όμως το ίδιο ισχύει και στην Αθήνα.

Πρώτη φορά στο σανίδι του Απόλλωνα με τον «Οδυσσεβάχ» και τώρα επανέρχεστε με το «Φουέντε Οβεχούνα». Τι άλλαξε από τότε μέχρι σήμερα;
Με τον «Οδυσσεβάχ» της Ξένιας Καλογεροπούλου, που κάναμε την περασμένη θεατρική σεζόν για την παιδική - εφηβική σκηνή, ήταν η πρώτη συνεργασία μου με το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας. Φέτος συνεχίζουμε με το κλασικό έργο «Φουέντε Οβεχούνα» του Λόπε δε Βέγα, σκηνοθεσίας Σ. Τσακίρη για την κεντρική σκηνή. Προσωπικά βρίσκω μεγάλο υποκριτικό ενδιαφέρον, να παίζω σε διάφορα είδη θεάτρου και καλλιτεχνικά αυτές τις αλλαγές τις αναζητώ. Στο μεσοδιάστημα ήρθε η τηλεοπτική συνεργασία με το «Μπρούσκο», την επιτυχημένη σειρά του ΑΝΤ1.

Πόσο άλλαξε την καθημερινότητά σας η συμμετοχή σας στο «Μπρούσκο»;
Το «Μπρούσκο ήταν για μένα ένα αξιοσημείωτο τηλεοπτικό ταξίδι 3,5 μηνών περίπου, για το γύρισμα 45 επεισοδίων σε Ελλάδα και Κύπρο. Η αλλαγή που ήρθε, είναι το γεγονός ότι ο κόσμος δείχνει περισσότερο ενδιαφέρον για τη δουλειά μου και αυτό με χαροποιεί και μου δίνει δύναμη για τη συνέχεια.

Τηλεόραση και θέατρο. Ανήκουν στο ίδιο σύμπαν, αλλά είναι δυο διαφορετικοί κόσμοι. Ποια η γοητεία που κρύβει ο καθένας τους;
Το θέσατε πολύ εύστοχα. Στο σύμπαν της υποκριτικής οι δύο κόσμοι αυτοί, αλλά απαιτούν διαφορετική προσέγγιση κι έχουν άλλους κώδικες. Το θέατρο είναι κάτι ζωντανό, που συμβαίνει εκείνη την στιγμή και το μοιράζεσαι με τον κόσμο ταυτόχρονα. Από την άλλη, η γοητεία της τηλεόρασης είναι ότι η δουλειά μας έχει μεγαλύτερη απήχηση σ' ένα ευρύτερο κοινό.

Το «Φουέντε Οβεχούνα» παρουσιάζεται μέχρι το τέλος του μήνα. Υπάρχουν μελλοντικά σχέδια;
Ναι, η παράστασή μας ύστερα από έναν επιτυχημένο πρώτο κύκλο παραστάσεων έχει παραταθεί έως την Κυριακή 28 Ιανουαρίου. Διανύουμε την τελευταία εβδομάδα. Να σας αναφέρω λοιπόν και το πρόγραμμα των τελευταίων παραστάσεών μας. Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή Σάββατο στις 21.00 και Κυριακή στις 19.00.
Οσον αφορά τα μελλοντικά σχέδια σαφώς και υπάρχουν, όμως δεν είναι ακόμα ανακοινώσιμα.

* Φωτογραφίες: Ελενα Μπονέλη, Βασίλης Νόμπλε.

Της ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Από την Έντυπη Έκδοση




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[19:24]  Κριτική θεάτρου: Υπαρξιακή ενδοσκόπηση...
[13:37]  Δεγαΐτης: «Εχουμε χάσει την αγάπη και...
[11:14]  Προορισμός το «Μεξικό» μέσω act
[06:00]  Ο Όλι Χέρμπερτ, κιθαρίστας των All That...
[χθες 08:35]  Πάτρα: Θεατρικό από τον...
[χθες 14:40]  Πάτρα:Πρώτη συνάντηση για τα...
[χθες 13:26]  ΔΗΠΕΘΕ: Ο Τερζής διευκρινίζει για...
[χθες 13:24]  Φεύγει για Κηφισιά η Πολυφωνική








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [19:57:52]