ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα - Τι απαντούν πέντε έμποροι για το "click away" - "Αν δεν δοκιμάσει, πώς θα αγοράσει;"

Πάτρα - Τι απαντούν πέντε έμποροι για το "click away" - "Αν δεν δοκιμάσει, πώς θα αγοράσει;"



Mε τη μέθοδο click away προσανατολίζεται η Κυβέρνηση να δώσει, εφόσον το επιτρέψει και η γενικότερη επιδημιολογική εικόνα της χώρας, το πράσινο φως για να επαναλειτουργήσουν τα εμπορικά καταστήματα. Το αποκάλυψε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδωνις Γεωργιάδης, εξηγώντας και πώς θα εφαρμοστεί η μέθοδος click away: Ο πελάτης θα κάνει την παραγγελία του τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, θα κλείνει ραντεβού σε συγκεκριμένη ώρα και θα πηγαίνει να παραλαμβάνει ό,τι έχει παραγγείλει από το κατάστημα. Με αυτό τον τρόπο μειώνεται στο ελάχιστο η ανθρώπινη επαφή, καθώς και ο συνωστισμός στα καταστήματα.
Μπορεί, όμως, ειδικά στην ένδυση και στην υπόδηση να εφαρμοστεί και να επιβιώσει ένα τέτοιο μοντέλο;
Τι λένε οι καταστηματάρχες;


ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ: «Να το φορέσει και να το δει στον καθρέφτη...»
«Στο δικό μας είδος δεν νομίζω ότι μπορεί καν να συζητάμε σοβαρά για take away ή για click away. Είναι ανέφικτο. Χωρίς δοκιμή πώς θ' αγοράσει κάποιος παπούτσια; Ακόμα κι αν πάμε στη λύση των ραντεβού, πάλι χρειάζεται δοκιμή. Στα είδη δώρων, πχ, μπορεί κάποιος να παραγγείλει συγκεκριμένο προϊόν και να το πάρει. Στο ρούχο και στο παπούτσι δεν γίνεται. Αν δεν το φορέσει ο πελάτης να το δει στον καθρέφτη, πώς θα το πάρει; Το παπούτσι είναι και θέμα αίσθησης. Πώς θα το δεις, πώς θα το νιώσεις…».


* Ο Γιάννης Μιχαηλίδης είναι ιδιοκτήτης των καταστημάτων υπόδησης Michailidis Shoes και Mood.
ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΣ: «Δεν είμαστε πιτσαρίες...»
«Εντελώς ανέφικτο αυτό το μοντέλο για την ένδυση. Το ρούχο δεν είναι τυρόπιτα ή κρουασάν, να το παραγγείλεις και να πας να το παραλάβεις από το κατάστημα. Το ρούχο πρέπει να το προβάρεις, να το δεις πάνω σου. Κάθε εταιρεία έχει το δικό της πατρόν, άρα δεν σημαίνει ότι σε κάποιον που φοράει νούμερο 44 σε παντελόνι, θα του πηγαίνουν όλα τα 44άρια π.χ. Θεωρώ ότι αν επιβληθεί τέτοιο μοντέλο, θα υπάρξει πλήθος αστοχιών στις αγορές και θα ξανάρχεται ο πελάτης δυο και τρεις φορές στο μαγαζί. Επαναλαμβάνω, δεν είναι πιτσαρίες τα καταστήματα ένδυσης…».


* Ο Νίκος Παναγιωτονάκος είναι ιδιοκτήτης του καταστήματος ένδυσης «Φίκος».
ΠΑΝΟΣ ΜΕΞΑΣ: «Εχω πολλές επιφυλάξεις...»
«Το e-shop, όσον αφορά στο δικό μου κατάστημα τουλάχιστον, αλλά νομίζω και γενικότερα, έχει αρχίσει να λειτουργεί μια χαρά, κυρίως στις νεαρές ηλικίες. Εκπαιδεύτηκε και εξοικειώθηκε ο κόσμος, το εξελίξαμε και πολύ εμείς οι ιδιοκτήτες, οπότε το σύστημα δουλεύει πολύ καλά. Με το click away, όμως, είμαι πολύ επιφυλακτικός. Το θεωρώ πολύ δύσκολο να λειτουργήσει στην πράξη. Αφού εγώ, για παράδειγμα, δουλεύω ήδη με το e-shop, παραγγέλνει ο πελάτης ό,τι θέλει και το παραλαμβάνει στο χώρο του, γιατί να θέλει να 'ρθει να το παραλάβει απ' το κατάστημα; Θα το δούμε στην πράξη, βεβαίως, αλλά έχω πολλές επιφυλάξεις…».


* O Πάνος Μέξας είναι ιδιοκτήτης του καταστήματος Collective (Κατάστημα Ανδρικών και Γυναικείων Ενδυμάτων και Αξεσουάρ).

ΠΑΝΟΣ ΚΑΛΛΙΣΤΡΟΣ: «Και το προσωπικό μας;»
«Θεωρώ πως θα είναι μια λύση απελπισίας αν τελικά εφαρμοστεί. Δεν είναι καθόλου εύκολο να περπατήσει τέτοιο μοντέλο στο είδος μας. Ο πελάτης θέλει να δει το ρούχο, το εσώρουχο, να το διαλέξει, να το πιάσει, να το δοκιμάσει. Αν πάμε σε τέτοια λύση, θα 'ναι σαν να μην ανοίγουμε. Δεν είμαστε σούπερ μάρκετ να παραγγέλνει ο πελάτης συγκεκριμένα είδη και να 'ρχεται να τα παραλαμβάνει. Και το προσωπικό μας τι θ' απογίνει; Να το διώξουμε δηλαδή; Γιατί με τέτοιου είδους λύσεις θα αρκεί ένας αποθηκάριος μόνο…».


* Ο Παναγιώτης Κάλλιστρος είναι ιδιοκτήτης του καταστήματος «Κάλλιστρος Underwear» (είδη ρουχισμού, εσώρουχα, πυζάμες, μαγιώ).


ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΡΙΛΛΑΣ: «Αμα δεν μπορείς να βγεις…»
«Δεν μπορεί να εφαρμοστεί τέτοιο σύστημα στο παπούτσι. Αν δεν το δοκιμάσεις, πώς θα το αγοράσεις; Αλλά όταν δεν μπορείς να πας πουθενά πλέον, δεν νιώθεις την ανάγκη να πάρεις παπούτσια. Το καινούργιο παπούτσι θέλεις να το φορέσεις σε μια έξοδο, να νιώσεις κι εσύ ωραία, να το δείξεις. Αφού δεν μπορείς να πας πουθενά, δεν έχεις και ανάγκη τα καινούργια παπούτσια. Δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης… Αλλο τ' αθλητικά παπούτσια, που έχουν και μεγάλη πέραση τώρα, γιατί συνδυάζονται με το sms στο 6»!

* Ο Χρήστος Γκρίλλας είναι ιδιοκτήτης του καταστήματος υποδημάτων Walk.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[13:21]  Εμμεση προαναγγελία Μητσοτάκη:...
[10:26]  Πάτρα- Εγκλημα Κουρτέση: «Αναίτια η...
[09:00]  Κικίλιας: «Μας ανησυχεί η αύξηση στην...
[07:00]  Του είχαν φορτώσει όλα τα αμαρτήματα
[χθες 20:10]  Δεύτερες σκέψεις για άνοιγμα...
[χθες 14:40]  Επιασαν στον Πειραιά άνδρα με...
[χθες 10:25]  Πάτρα: Οπλα, κάνναβη και έξι...
[χθες 09:07]  Πάτρα: Η βεντέτα δύο παρεών κλειδί...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [13:50:46]