ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Μαθητικός Διαγωνισμός Δημιουργίας  Βίντεο «Αναδεικνύω την Περιοχή μου»

Μαθητικός Διαγωνισμός Δημιουργίας Βίντεο «Αναδεικνύω την Περιοχή μου»



Στα πλαίσια του έργου διασυνοριακής συνεργασίας «Promoting Area Attractiveness through Hiking and Introducing a Different Touristic Approach (P.A.T.H.)», που έχει ενταχθεί στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Εδαφικής Συνεργασίας INTERREG Ελλάδα - Ιταλία 2014-2020 (M.I.S. 5003444), η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διοργανώνει Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα: «Αναδεικνύω την Περιοχή μου», με την υποστήριξη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και του Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Δυτικής Ελλάδας.
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, δημόσιων και ιδιωτικών. Οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν το δικό τους βίντεο, μόνοι ή με την παρέα τους και έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν σημεία με ιδιαίτερο πολιτιστικό, φυσικό, ιστορικό ενδιαφέρον στην περιοχή που ζουν.
Οι όροι και οι προϋποθέσεις του Μαθητικού διαγωνισμού διατίθενται στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στο σύνδεσμο:
Οι αιτήσεις συμμετοχής και το βίντεο θα υποβάλλονται σύμφωνα με την νέα καταληκτική ημερομηνία του διαγωνισμού έως την 15/11/2020.
Οι επιλεγμένες ταινίες θα αναρτηθούν στους ιστότοπους του Ευρωπαϊκού προγράμματος και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ενώ οι νικήτριες ομάδες θα βραβευθούν.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[11:29]  Διακόπτουν τα rapid test και CPR...
[10:38]  Στον ύπνο πιάστηκε η σπείρα των ληστών...
[10:18]  Τρίπολη: Συναγερμός στην Πολεμική...
[10:14]  Ελληνες, Τούρκοι, Βούλγαροι και Άραβες...
[10:09]  47χρονη έπεσε μέσα στο λιμάνι της Πάτρας
[10:05]  «Ψηφιακή» φέτος η κατάθεση πινακίδων...
[09:03]  Καλάβρυτα: Διαπαραταξιακή δειλία για τα...
[08:44]  Αίγιο: «Βουτιά» στην ανάπτυξη με σχέδιο...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [11:44:42]