ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Ν. Κεραμέως: "Καλύτερο σχολείο με κλειστές αίθουσες δεν γίνεται"

Ν. Κεραμέως: "Καλύτερο σχολείο με κλειστές αίθουσες δεν γίνεται"



Σε έντονο ύφος απάντησε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, στις δηλώσεις στελεχών της αξιωματικής αντιπολίτευσης αναφορικά με τις καταλήψεις σχολικών μονάδων και τις σχετικές πρωτοβουλίες που ελήφθησαν από πλευράς υπουργείου. Η κυρία Κεραμέως ανέφερε ότι από τον ΣΥΡΙΖΑ τα σχολεία γίνονται αντιληπτά «ως πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης» και οι μαθητές «ως ευκαιρία κομματικής πελατείας» και υπογράμμισε πως «όταν η αυτονόητη ανάγκη κάλυψης των χαμένων διδακτικών ωρών και η πρόσβαση στην εκπαίδευση βαφτίζεται «καταστολή», κάτι δεν πάει προφανώς καλά».

Στη δήλωσή της, η υπουργός στηλιτεύει περισσότερο τον ΣΥΡΙΖΑ, αναφέροντας: «Δεν ενδιαφέρουν οι ανάγκες και η μόρφωσή τους (σ.σ. των μαθητών), ούτε και οι θυσίες των γονιών τους. Προέχει η συστηματική παραπληροφόρηση και η καπηλεία των προβληματισμών και των ελπίδων τους στο βωμό του κομματικού οφέλους. Γι' αυτό και προτιμούν το χειρότερο όλων των σχολείων: το κλειστό».

Η υπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι αποτελεί χρέος «να αφουγκραζόμαστε αγωνίες, να προσαρμοζόμαστε στην υγειονομική κρίση και να αναζητούμε λύσεις». «Πολλά μπορούν να γίνουν στα σχολεία μας για να ανταποκριθούν στις μεγάλες δυνατότητες των μαθητών και τις προσδοκίες όλων, για να γίνουν καλύτερα. Αλλά καλύτερο σχολείο με κλειστές αίθουσες δεν γίνεται», κατέληξε στη δήλωσή της η κυρία Κεραμέως.

πηγή: ΑΠΕ



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[χθες 21:39]  Από την Ολυμπία Οδό ξεκινούν τα...
[χθες 21:30]  Μόσιαλος: Γιατί τα κρούσματα θα...
[χθες 20:27]  Μεγάλος Περίπατος: Φύτεψαν κάνναβη...
[χθες 20:13]  Καιρός: Βελτίωση με άνοδο της...
[χθες 19:52]  Έκτακτη σύσκεψη για τον κορονοϊό...
[χθες 19:27]  Ισόβια για τη δολοφονία του...
[χθες 19:17]  Έφοδος της αστυνομίας στο σπίτι...
[χθες 19:00]  Απαγόρευση κυκλοφορίας από τις...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [00:46:18]