ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Το νέο τρένο έφτασε στη Αχαΐα - «Εργο - σταθμός και υψηλού επιπέδου»

Το νέο τρένο έφτασε στη Αχαΐα - «Εργο - σταθμός και υψηλού επιπέδου»



Mε αναφορές στην αξία του έργου, εξαγγελίες για παράπλευρες εργασίες, μηνύματα στους γείτονες πατρινούς και περιγραφή της πολιτικής κατεύθυνσης που έχει η κυβέρνηση στις δημόσιες κατασκευές , ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Κώστας Καραμανλής με τον υφυπουργό του Γιάννη Κεφαλογιάννη και τις ηγεσίες ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, εγκαινίασαν χθες τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτου - Ροδοδάφνης, σε μία λιτή τελετή που έγινε τομ απόγευμα στον σύγχρονο Σταθμό τρένου στο Αίγιο.
Ο κ. Καραμανλής μίλησε για «έργο - σταθμό του ελληνικού σιδηροδρόμου», από τα πρώτα που ο ίδιος κλήθηκε το καλοκαίρι του 2019 να υλοποιήσει, όντας με πολλά προβλήματα και με καθυστερήσεις, αλλά κυρίως τον επαπειλούμενο κίνδυνο επιστροφής κονδυλίου 240 εκατ. ευρώ στη χρηματοδότρια Ε.Ε. Το έργο θα έπρεπε να είχε παραδοθεί στα τέλη Μαρτίου, ωστόσο η πανδημία το πήγε αναγκαστικά πίσω, όπως ελέχθη.
Σύμφωνα με τον υπουργό, το έργο «θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχή, στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, στη μείωση των αποστάσεων, φέρνει πιο κοντά περιοχές και διασφαλίζει γρήγορες και φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις».
Για τις ελλείψεις που εντοπίζονται στην πρόσβαση του Σ.Σ Αιγίου - παρότι αυτό καθαυτό το έργο είναι υψηλού επιπέδου - ο κ. Καραμανλής παραδέχθηκε ότι δεν έχουν υλοποιηθεί τεχνικές μελέτες του 2009 και δεσμεύτηκε κατηγορηματικά ότι βάζει μπρος τις εργασίες οδικών συνδέσεων. «Το χρωστάμε στην τοπική κοινωνία και δεσμευόμαστε να δώσουμε λύση, σε ένα σύνθετο και ιδιαίτερα απαιτητικό έργο» τόνισε.
Νωρίτερα, ο οικοδεσπότης δήμαρχος Δημήτρης Καλογερόπουλος, δήλωσε ευτυχής για την εξαιρετική στιγμή εγκαινίασης της νέας γραμμής, «ενός σπουδαίου έργου - όραμα των αιγιαλέων και όλων των ελλήνων» όπως είπε, ευχόμενος να συνεχίσει προς την Πάτρα. «Είναι έργο όλης της Δυτικής Ελλάδας και της Δυτικής Ευρώπης. Βλέπουμε το Αίγιο ως πόλη εισόδου - εξόδου» ανέφερε, ζητώντας από τον υπουργό να καταστήσει τον Σ.Σ πιο χρηστικό και αποτελεσματικό με υποδομές, ώστε να γίνει ένα άρτιο έργο, για εύκολη άφιξη και αναχώρηση επιβατών, μέσα από στοιχειώδεις παρεμβάσεις.


Ο Κώστας Καραμανλής, από το βήμα των εγκαινίων του ΣΣ Αιγίου, φρόντισε να επανέλθει στην πρόταση που, προ ημερών, κατέθεσε για τη διέλευση της σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ρίο - Πάτρα, μιλώντας στο 8ο Regional Growth Conference 2020 της εφημερίδας «Πελοπόννησος» με συνδιοργανώτρια την Περιφέρεια ΔΕ.
Απευθυνόμενος στον παριστάμενο περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη, είπε ότι «στην Πάτρα, κάποιοι υπόσχονταν λύση ανέφικτη, χωρίς ποτέ όμως να την υλοποιήσουν» και επανέλαβε πως η πρότασή του είναι «εφαρμόσιμη, απαντά σε χρόνια προβλήματα και στις ανάγκες της εποχής».
Ο υπουργός, λαμβάνοντας αφορμή από την παράδοση του τμήματος Κιάτο - Ροδοδάφνη, αλλά και της πολιτικής βούλησης για ολοκλήρωση της γραμμής μέχρι το νέο Λιμάνι Πατρών, έδωσε το κυβερνητικό στίγμα, δηλώνοντας: «Η Πελοπόννησος είναι στο επίκεντρο της πολιτικής μας. Η ανάπτυξη σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου θα προχωρήσει αποφασιστικά, χωρίς προκαταλήψεις και ιδεοληψίες, αλλά και χωρίς δεύτερες σκέψεις, με σχέδιο, μεθοδικότητα, δουλειά, αφήνοντας πίσω το χθες και τα μεγάλα λόγια».
Από το Αίγιο, θέλησε να περιγράψει και την κυβερνητκή φιλοσοφία για τα έργα υποδομής, ξεκαθαρίζοντας πως δεν έχει επιλεγεί ο δρόμος των μεγάλων υποσχέσεων, των εύκολων λύσεων, των επικοινωνιακών εφέ χωρίς αντίκρυσμα, αλλά ο δύσκολος, με λίγα λόγια, πολλή δουλειά, μακρυά από το λαϊκισμό που θέλει τις υποδομές ως εργαλείο προόδου και ανάπτυξης του τόπου, ώστε να υπάρχουν χειροπιαστά αποτελέσματα.
Οπως αναφέρθηκε από την κατασκευάστρια Εταιρεία «Μυτιληναίος» - η οποία ανέλαβε το έργο το 2014 «εν μέσω οικομομικής κρίσης και εθνικής εσωστρέφειας» όπως είπε ο γενικός διευθυντής της Παναγιώτης Γαρδελινός - η νέα γραμμή έχει μήκος 75 χλμ., διαθέτει 3 σύγχρονους Σταθμούς (Ξυλοκάστρου-Ακράτας-Αιγίου), 6 Στάσεις, 6 σήραγγες 11 χλμ., 8 ακόμα διαφυγής 2 χλμ., 13 κον εντ κόβερ, 18 σιδηρογέφυρες και 60 ανισόπεδες διαβάσεις. Παρόντος του προέδρου & διευθύνοντος συμβούλου της Ευάγγελου Μυτιληναίου, υπογραμμίστηκε ότι «η νέα γραμμή διασφαλίζει τη διαλειτουργική σύνδεση με το ευρωπαϊκό δίκτυο και είναι έργο πνοής και ανάπτυξης που πέρασε δυσκολίες, αλλά δίνει τη δυνατότητα στη χώρα να έχει το βλέμμα της στο μέλλον, καθότι υποβοηθά την οικονομία της». Τα εύσημα έδωσε στη «Μυτιληναίος» και ο υπουργός.
Στην τελετή (με υγειονομικά μέτρα ασφαλείας) παρέστησαν μεταξύ άλλων: ο γγ του υπουργείου Γ.Καραγιάννης, ο ΔΣ του ΟΣΕ Θ.Κοτταράς, βουλευτές, ο περιφερειάρχης Ν.Φαρμάκης, ο δήμαρχος Δ.Καλογερόπουλος, οι επικεφαλείς της αντιπολίτευσης κ.κ. Γούτος και Ψυχράμη, πολλοί αυτοδιοικητικοί, ο πρόεδρος του ΕΒΕ Αχαΐας Πλ. Μαρλαφέκας κ.ά.




Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
triadafilop@pelop.gr



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[13:00]  Ο υπεύθυνος της δραματικής σχολής του...
[12:46]  Αιγιάλεια: Υπεγράφη η σύμβαση για τις...
[12:24]  Αχαΐα: Συνελήφθη άνδρας που...
[12:17]  Πάτρα: Χειροπέδες σε 17χρονο με λαθραία...
[11:49]  Δυτική Αχαΐα: Προειδοποίηση αντί για...
[11:14]  Αχαΐα: 200 πάσχοντες ζουν με την αγωνία...
[10:36]  Η οικοδόμηση της Αγίας Σοφίας: Ο Νίκος...
[08:50]  Καλάβρυτα: Γιώτα Νέγκα και «Θανάσης...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [13:39:23]