ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Αιγιάλεια: Από το 2008 μέχρι σήμερα «στον αέρα» η παράκτια σύνδεση Καμαρών-Λαμπιρίου

Αιγιάλεια: Από το 2008 μέχρι σήμερα «στον αέρα» η παράκτια σύνδεση Καμαρών-Λαμπιρίου



Η διάνοιξη του παραλιακού δρόμου, ο οποίος ενώνει τα «Πεύκα» Καμαρών με τον οικισμό Λαμπιρίου της Ζήριας και εκκρεμεί από το 2008, επανέρχεται στο προσκήνιο, με το ερώτημα της εκτέλεσης ενός έργου που εξυπηρετεί τα μέγιστα στην εσωτερική κίνηση κατοίκων του Ερινεού.
Αν και η κωλυσιεργία αποδίδεται, εν μέρει, σε αντιρρήσεις παρόδιων ιδιοκτητών, αλλά και σε γραφειοκρατικές αγκυλώσεις συναρμοδίων υπηρεσιών, δεν παύει η αποκατάσταση της γκρεμισμένης παράκτιας οδού -εξαιτίας της κατασκευής της μέσα στα όρια του αιγιαλού- να αποτελεί αναγκαία παρέμβαση, την ώρα μάλιστα που έχει επιτευχθεί νέα χάραξη από το 2014 και επανακαθορισμός της παραλίας.
Το 2017 το δημοτικό συμβούλιο Αιγιάλειας έλαβε απόφαση διάνοιξης του δρόμου δίπλα στη θάλασσα, για να περάσει συν τοις άλλοις και ο συλλεκτήριος αποχετευτικός αγωγός (700 μέτρων) και από πάνω ο νέος δρόμος, στη ζώνη παραλίας.
Δυστυχώς μέχρι τώρα, ενώ έχει γίνει η ανάθεση του έργου, από τη ΔΕΥΑΑ, σε τοπογράφο μηχανικό, η πράξη αναλογισμού δεν έχει ολοκληρωθεί και το θέμα έχει παγώσει, πριν πάει για έγκριση στην περιφέρεια. Ενδιαμέσως, κατά καιρούς υπάρχουν εξώδικα ιδιοκτητών σε πολεοδομία κ.ά., ενώ και ο δήμος δεν δείχνει ακόμα να' χει τη διάθεση να το «τρέξει». Σχετική ήταν, προ ημερών, η απάντηση που έδωσε ο δήμαρχος Δ. Καλογερόπουλος σε ερώτηση του αρχηγού της αντιπολίτευσης Χρ. Γούτου, λέγοντας απλά πως «δεν το γνωρίζει και θα το δει».
Ο κοινοτάρχης Καμαρών Παναγιώτης Περλέγκας μιλά στην «ΠτΔ» για πιθανό πολιτικό κόστος που κάνει τη δημοτική αρχή να μην έχει πάρει ζεστά το θέμα. «Προσπαθούν κάποιοι να καθυστερήσουν το έργο. Δεν καταλαβαίνουν ότι, πέραν του αγωγού και των εσωτερικών δικτύων της Ζήριας, έχει αποκοπεί ο κόσμος, μόνιμοι και παραθεριστές, με απώτερο αποτέλεσμα την παρεμπόδιση της ανάπτυξης της περιοχής. Αν δεν γίνει ο δρόμος δεν είναι δυνατή η αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας» τονίζει.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η εταιρεία «Μεσόγειος» έχει κάνει ειδική αναγκαστική διακοπή κατασκευής του αγωγού, καταλογίζοντας στη ΔΕΥΑΑ ημερήσια έξοδα 468 ευρώ!




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[21:02]  Συνάντηση Κώστα Λύρου και Νεκτάριου...
[20:35]  Κορονοϊός: Ενα κρούσμα στην Αχαϊα και...
[19:33]  Πάτρα: Υποχρεωτικές πάλι οι μάσκες και...
[19:30]  Ματαιώθηκε η 19η Αγροτική Έκθεση...
[19:26]  Κορωνοϊός: 204 νέα κρούσματα - 5...
[14:46]  Χαλανδρίτσα: Ματαιώνεται η 19η Αγροτική...
[14:40]  Αχαΐα: Θα αντικαταστήσει τα υδρόμετρα η...
[14:30]  Πάτρα: Οι εφημερεύοντες ιατροί του...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [23:32:31]