ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα: Ο εργολάβος της σιδηροδρομικής γραμμής σταματά - «Μας διώχνει ο δήμος»

Πάτρα: Ο εργολάβος της σιδηροδρομικής γραμμής σταματά - «Μας διώχνει ο δήμος»




Οπως αναμενόταν, το διπλό μπλόκο Δήμου και Συλλόγων και στα δύο μέτωπα του τελευταίου τμήματος του έργου, από την οδό Κανελλοπούλου, ανατολικά προς Καστελλόκαμπο και από το Ρίον, δυτικά προς Καστελλόκαμπο, προκαλούν παράπλευρες απώλειες, στην εξέλιξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.
Χθες Δευτέρα 1η Ιουνίου η κατασκευάστρια κοινοπραξία, GD Infrastutture, απέστειλε προς την ΕΡΓΟΣΕ επιστολή διαμαρτυρίας. Στην επιστολή, η οποία είναι σε διάθεση της «Π» επισημαίνεται ότι η παρεμπόδιση, εκ μέρους του Δήμου Πατρέων και το γεγονός ότι κρίνεται ανεπιθύμητη η έναρξη των εργασιών, καθιστούν αδύνατη την υλοποίηση της σύμβασης που έχει υπογραφεί με το Δημόσιο.
Η εταιρεία μέλος του ομίλου της Μηχανικής έχει αναλάβει το τμήμα Αραχωβίτικα - Πάτρα (οδός Κανελλοπούλου) από το 2018.
Oπως είναι γνωστό, από το 2018 ο πρώην υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, έδωσε εντολή στην ΕΡΓΟΣΕ να παγώσει τις εργασίες στο τμήμα Ρίο -Πάτρα, από το ύψος του cover & cut στο Ρίον ενώ ανατέθηκε στην μηχανική να προχωρήσει σε προμελέτη για υπογειοποίηση και στα επτά τελευταία χιλιόμετρα του έργου, μετά το Ρίον.
Η προμελέτη ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε στην ΕΡΓΟΣΕ αλλά, όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο νέος πρόεδρος του ΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος, ποτέ δεν ολοκληρώθηκε η μελέτη ούτε δόθηκε εντολή από την Ε.Ε. να αλλάξει η αρχική μελέτη επιφανειακής όδευσης του τρένου στον Καστελλόκαμπο.
Η απάντηση του πρώην Υπουργού ότι η προμελέτη βρίσκεται κλειδωμένη στα γραφεία του νέου Υπουργού Κ. Καραμανλή δεν άλλαξε, πρακτικά, τα δεδομένα που είναι η αβεβαιότητα για την τύχη των 7 τελευταίων χιλιομέτρων του έργου, από την έξοδο της ΔΕ Ρίου μέχρι και την είσοδο της ΔΕ του 'Καλλικρατικού' Δήμου Πατρέων.
Μετά από πίεση του ΟΣΕ, με εντολή του κ.Σπηλιόπουλου, το τμήμα αυτό επέστρεψε, για λίγο όμως, στην GD Infrastutture.
Η εταιρεία αποφάσισε να ξεκινήσει από το μέτωπο της οδού Κανελλοπούλου όμως οι κινητοποιήσεις του Δήμου και η επιστολή του Δημάρχου σε Κ. Καραμανλή και το Μαξίμου, μπλόκαραν την έναρξη των εργασιών.
Ακολούθησε, την Πέμπτη που μας πέρασε, το νέο μπλόκο Δήμου και κατοίκων στο ύψος του Ρίου. Οι εργαζόμενοι αναγκάστηκαν να υποχωρήσουν και πλέον η εταιρεία, μέσω νέας αλληλογραφίας, υποστηρίζει ότι το έργο είναι αδύνατο να υλοποιηθεί τρία χρόνια μετά την υποτιθέμενη έναρξή του!
Του Πάνου Σακελλαρόπουλου





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[χθες 21:15]  8 Regional Growth Conference:...
[χθες 19:44]  8 Regional Growth Conference:...
[χθες 11:31]  8 Regional Growth Conference -...
[χθες 08:11]  Πάτρα: Οι παραλιακοί δρόμοι που...
[χθες 14:35]  Κλειτορία: Αίσιο τέλος στην μεγάλη...
[χθες 11:39]  Επιχείρηση της ΕΜΑΚ στην...
[χθες 07:43]  Πάτρα: Βρέθηκε από την κόλαση στην...
[χθες 11:00]  Πάτρα: Δώρο ζωής από την...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [08:45:47]