ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Αίγιο:Τουριστική προβολή...εκτάκτως και αλλιώς - Στόχευση σε μεγάλες πόλεις για το καλοκαίρι

Αίγιο:Τουριστική προβολή...εκτάκτως και αλλιώς - Στόχευση σε μεγάλες πόλεις για το καλοκαίρι




Αμεση και δυναμική διαφημιστική προβολή της Αιγιάλειας, με πολύ διαφορετική προσέγγιση από τη συνήθη και με στόχο να έχει αποτελέσματα βραχυπρόθεσμα, ξεκινά ο δήμος, με πρωτοβουλία του αντιδημάρχου Τουρισμού Στράτου Βαρδάκη και τις βάσεις που έβαλε η Τουριστική Επιτροπή, υπό αυτόν.
Στην τελευταία συνεδρίασή της, μπήκε εκτάκτως το θέμα της επικείμενης τουριστικής σεζόν, με τη διαπίστωση μάλιστα πως η προβολή της περιοχής έχει αργήσει και κατά συνέπεια ότι γίνει πρέπει να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί συντομότατα.
Έτσι, ο δήμος θα μείνει προσηλωμένος στο πως θα επικοινωνήσει την Αιγιάλεια, ως τουριστικό προορισμό, για να κερδίσει επισκέπτες μέσα στο καλοκαίρι και όχι μετά από αυτό, με μακροπρόθεσμους στόχους. Στην κετεύθυνση αυτή, αποφασίστηκε να γίνουν:
- Δημιουργία Θεματικού Βίντεο «Covid free» (περιοχή χωρίς κανένα κρούσμα κορονοϊού) διάρκειας 30 δευτερολέπτων.
- Μετάδοση του βίντεο σε πανελλαδικούς και περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς.
- Προώθηση του βίντεο, μέσω Digital Marketing, σε στοχευμένες αγορές μεγάλων πόλεων της χώρας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα κ.λπ.), με σκοπό να βγαίνει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου.
- Συνδυασμός προβολής ομορφιών της Αιγιάλειας με την υγειονομική της εικόνα και κάλυψη που προσφέρει, στα νοσοκομεία Αιγίου και Ρίου.
- Εμπλουτισμός του τουριστικού πόρταλ του δήμου με άλλες 4 γλώσσες (μεταγενέστερα).
- Δημιουργία επιπλέον θεματικών βίντεο για διάφορα ήδη Τουρισμού, με αναλυτική παρουσίαση Μοναστηριών, Αρχαιολογικών Χώρων και Αξιοθέατων(μεταγενέστερα).
Η δημιουργία του άμεσου βίντεο ήδη γίνεται από εξειδικευμένη εταιρεία κι εντός των ημερών θα βρίσκεται στη διάθεση της Τουριστικής Επιτροπής.
Τα χρήματα που διαθέτει ο δήμος είναι περίπου 30.000 ευρώ και κρίνεται ότι επαρκούν για να υλοποιήσει το άμεσο πλάνο προβολής, ενώ ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Δ. Καλαμίδας (κι ως μέλος της ΤΕ) συμφώνησε, πως εφόσον απαιτηθεί ο κωδικός πληρωμών θα ενισχυθεί, με αναμόρφωση του τρέχοντος προϋπολογισμού.
Αποφασίστηκε επίσης κάθε πρώτη Τρίτη του μήνα , μέχρι και τον Αύγουστο, η Επιτροπή να αξιολογεί την πορεία της τουριστικής κίνησης, επεμβαίνοντας όπου και όπως χρειαστεί.
Ήδη πάντως ο κ. Βαρδάκης έχει πραγματοποιήσει δύο τηλεποτιικές εμφανίσεις, μία στο Κανάλι OPEN και μία στο Κανάλι Έψιλον.
Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ






Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[09:33]  Αιγιάλεια: Από το 2008 μέχρι σήμερα...
[χθες 10:09]  Αίγιο: Πρώτη φορά, συνεδρίαση του...
[χθες 12:02]  Αίγιο: Τετραπλή στροφή από...
[χθες 14:05]  Αίγιο: Κόντρα Δήμου - Κέντρου...
[χθες 21:18]  Αιγιάλεια: Ο ιός δεν νικάει τον...
[χθες 15:48]  Δημοτική Αστυνομία ξανά στο Αίγιο
[χθες 07:46]  Αίγιο: Κληρικός και αστυνομικός...
[χθες 11:36]  Αίγιο: Συνεδρίαση Δ.Σ με ανοίγματα...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [12:58:23]