ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα; Διαβήματα από πολίτες για στήριξη - Τα στοιχεία της Περιφέρειας

Πάτρα; Διαβήματα από πολίτες για στήριξη - Τα στοιχεία της Περιφέρειας



Αρκετά μεγάλη δυναμική και πολύ καλές προοπτικές εξέλιξης ανάπτυξε η Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στο πρώτο δεκαήμερο της λειτουργίας της.
Οι αριθμοί δείχνουν ότι η πρωτοβουλία της Περιφέρειας συγκεντρώνει την αποδοχή και την επικρότηση από φορείς και πολίτες.
>Η πλειοψηφία των κλήσεων (67%) αφορούσε την κάλυψη αναγκών σε ενημέρωση.
>Είναι όμως πολύ σημαντικό ότι το 16% όσων απευθύνθηκαν στη γραμμή αφορούσε σε αναζήτηση ψυχολογικής υποστήριξης ενώ το 17% σε αναζήτηση κοινωνικής υποστήριξης.
>Από την ανάλυση των κλήσεων που αφορούσαν την ψυχολογική υποστήριξη προκύπτει ότι οι βασικοί λόγοι της επικοινωνίας των πολιτών ήταν: Το έντονο στρες λόγω της κατάστασης, η θλίψη λόγω οικονομικής δυσχέρειας, η στεναχώρια λόγω εγκλεισμού, τα ψυχοσωματικά προβλήματα λόγω εγκλεισμού, η φοβία για μετάδοση του ιού και το αίσθημα αβεβαιότητας για το μέλλον, και το άγχος για τα οικονομικά του νοικοκυριού. Ο ψυχολόγος της γραμμής έδωσε σε όλες τις περιπτώσεις ψυχολογική και συμβουλευτική στήριξη στους πολίτες.
>Ως προς την κοινωνική υποστήριξη που παρέχει η γραμμή, οι βασικοί λόγοι για τους οποίους επικοινώνησαν πολίτες ήταν: ανάγκη σε τρόφιμα και σε φάρμακα, και ανάγκη για παιδικά είδη (ενδύματα, παιχνίδια, άλλα είδη πρώτης ανάγκης). Έγινε αξιολόγηση των περιπτώσεων και κινητοποιήθηκαν οι αρμόδιες κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου Πατρέων (Βοήθεια στο Σπίτι, Τράπεζα Τροφίμων κ.ά.) και φορείς (Χαμόγελο του Παιδιού, Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών) και έγινε εξατομικευμένη παρέμβαση.
>Στο σκέλος της ενημέρωσης οι περισσότερες κλήσεις αφορούσαν σε φορείς και πολίτες που ήθελαν περισσότερες πληροφορίες για τη γραμμή υποστήριξης και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, πληροφορίες για επιδόματα, προθεσμίες, μετακινήσεις και άλλα, και την αναζήτηση τηλεφώνων υπηρεσιών.
>Η διαχείριση των υποθέσεων για τους πολίτες που χρειάστηκαν ή θα χρειαστούν κοινωνική στήριξη είναι εξατομικευμένη. Κάθε περιστατικό αξιολογείται για την αξιοπιστία του και αφού γίνει η καταγραφή της ανάγκης του πολίτη, ακολουθεί η εξατομικευμένη παρέμβαση της Περιφέρειας.
> Το πρώτο δεκαήμερο έγινε διαχείριση σε κάτι λιγότερο από 20 υποθέσεις που έχρηζαν ψυχολογικής υποστήριξης. Μετά από την αξιολόγηση κάθε περιστατικού δόθηκε ψυχολογική υποστήριξη, καταγράφηκαν οι ανάγκες σε τρόφιμα, φάρμακα ή άλλα είδη, καθώς και το βιοτικό επίπεδο (άποροι, άνεργοι, αριθμός παιδιών κ.ά.).
>Σε επόμενο επίπεδο έγινε επικοινωνία με τις κοινωνικές υπηρεσίες του τόπου διαμονής τους για την παροχή αγαθών και με κοινωνικούς φορείς στις περιπτώσεις που αφορούσαν παιδιά. Η πρακτική της Περιφέρειας είναι να ακολουθήσει νέα επικοινωνία σε εύλογο χρονικό διάστημα, προκειμένου να ελεγχθεί εάν οι πολίτες έλαβαν την βοήθεια.

Ιδιαίτερη δυναμική εμφανίζει και ο ιστότοπος της Περιφέρειας στο διάστημα 1-10 Απριλίου 2020. Οι μοναδικοί χρήστες του συστήματος ανήλθαν στους 3.531 για αυτό το χρονικό διάστημα.
>Μεγαλύτερη επισκεψιμότητα δέχεται από τις ηλικιακές κατηγορίες 45-54 (29,79%), ακολουθεί η κατηγορία 55-64 (27,68%) και έπονται οι ηλικιακές κατηγορίες 35-44 (15,32%), 18-24 (12,20%), 25-34 (7,77%), 65+ (7,24%).
>Η πλειοψηφία των επισκεπτών ήταν γυναίκες , σοστό 57.74%, με τους άνδρες να ανέρχονται στο 42.26%.
@Η «Λίστα Εθελοντών» με 701 επισκέψεις αναδείχθηκε η δημοφιλέστερη σελίδα του ιστοτόπου για το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου. Ακολούθησε η σελίδα «Τηλεϊατρική Υποστήριξη» με 234 επισκέψεις και η σελίδα «Παραμένουμε Ανθρωποι» με 130 συνδέσεις.
>Το συνηθέστερο μέσο σύνδεσης που χρησιμοποίησαν οι επισκέπτες ήταν το «έξυπνο» κινητό τους τηλέφωνο (52,80%) ενώ το 42,50% μπήκε από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή






Αποστολή με E-mail Εκτύπωση












Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [08:05:34]