ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Αχαΐα: Ο σιδηρόδρομος κόλλησε σε βάλτο...στο Ρίο - Τρύπα 5,5 εκατ. ευρώ στο έργο

Αχαΐα: Ο σιδηρόδρομος κόλλησε σε βάλτο...στο Ρίο - Τρύπα 5,5 εκατ. ευρώ στο έργο



Τρύπα 5,5 εκατ. ευρώ στο έργο κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, προβληματισμός στους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Ρίου...

Του Πάνου Σακελλαρόπουλου
Τον λευκό καπνό που ελπίζουν ότι μπορεί προκύψει κατά τις διαπραγματεύσεις, που βρίσκονται σε εξέλιξη, μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και της κατασκευάστριας εταιρείας GD Ιnfrastutture, αναμένουν εκατοντάδες περίοικοι οι οποίοι διαμένουν κατά μήκος των έργων κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, στους οικισμούς Ρίο, Ακταίο και Αγ. Βασίλειος.
Το έργο έχει παγώσει κατά μήκος του Ακταίου και μέσα στον Αγ. Βασίλειο, από τον περασμένο Οκτώβριο ενώ το ένα μετά το άλλο αποχωρούν τα μηχανήματα από το εργοτάξιο της εταιρείας στον Αγ. Βασίλειο, στο ύψος της παλαιάς εθνικής κοντά στα παλαιά διόδια του Ρίου.
Ακόμη χειρότερη είναι η κατάσταση στο κέντρο του Ρίου και την οδό Σόμερσετ όπου, εν αναμονή των αποφάσεων για την υπογειοποίηση προς την Πάτρα, το έργο έχει ακινητοποιηθεί εκεί από τα τέλη του 2018.
Οσον αφορά το εργοτάξιο που αφορά τη νέα υποδομή για την διπλή και ηλεκτροκίνητη γραμμή του τρένου, Ψαθόπυργος - Πάτρα, το πρόβλημα εστιάζεται σε μια διαφορά 5,5 εκατ. ευρώ τα οποία διεκδικεί η κατασκευάστρια εταιρεία από την κυβέρνηση, προκειμένου να κλείσει η υπεργολαβία στο τμήμα Αραχωβίτικα - Ρίο.
Το κόστος της υπεργολαβίας αυτής που εκτελεί η εταιρεία "Εδραση" αυξήθηκε λόγω των τεχνικών απαιτήσεων με αποτέλεσμα να αυξηθεί και το κόστος του έργου συνολικά.
Η GD Ιnfrastutture έχει ήδη κοινοποιήσει τους αναθεωρημένους πίνακες με τα κόστη, ζητώντας την πιστοποίηση και έγκριση καταβολής του ποσού αυτού.
Εν αναμονή των οριστικών αποφάσεων, το έργο με τις πασσαλομπήξεις διακόπηκε χωρίς να ολοκληρωθεί, από το περασμένο καλοκαίρι σχεδόν ενώ σταδιακά, το φθινόπωρο, σταμάτησε και η κατασκευή της λοιπής υποδομής της γραμμής. Το αποτέλεσμα είναι, σε Ακταίο και Αγ. Βασίλειο, η περιοχή να θυμίζει βομβαρδισμένο και εγκαταλελειμμένο τοπίο, γεμάτο πρόχειρους φράκτες για τον κίνδυνο ατυχημάτων.
Στο κέντρο του Ρίου, εν αναμονή της υπογειοποίησης, η ράμπα έμεινε στην μέση ενώ το υπόλοιπο τμήμα είναι ανοικτό όρυγμα!

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ
Το θέμα τέθηκε και προχθές κατά την κοπή της πίτας του συνδυασμού Πρωτεύουσα Ξανά με κοινοτάρχες να ζητούν από τον επικεφαλής Γρηγόρη Αλεξόπουλο να αυξήσει την πίεση και προς τη Δημοτική Αρχή η οποία, σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν, προκειμένου να εστιάσει στο πρόβλημα που αφορά το έργο, μετά τον Καστελόκαμπο και προς την πλευρά της Δ.Ε. του Ρίου.
Σύμφωνα με τους κατοίκους και το φετινό καλοκαίρι θα είναι εξαιρετικά δύσκολο σε επίπεδο κυκλοφοριακού, με την κακή κατάσταση των κάθετων δρόμων στο ύψος της νέας γραμμής.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[χθες 19:05]  Τι ισχύει τελικά με τις μάσκες;
[χθες 12:09]  Κορονοϊός: Τέσσερις ακόμα νεκροί -...
[χθες 11:19]  Πάτρα: Επίθεση του Δήμου στην...
[χθες 09:39]  Πάτρα: Κομμένη Πλαζ και Πάρκο για...
[χθες 21:06]  ΑΑΔΕ: «Φρένο» στους «πονηρούς» που...
[χθες 13:50]  Δυτική Αχαΐα: Κίνδυνος- Θάνατος...
[χθες 12:41]  Απαγόρευση κυκλοφορίας: Ερχονται...
[χθες 10:02]  Κορονοϊός: Δύο ακόμα νεκροί -...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [05:51:36]