ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα: Παράπονα αντιπροσώπων πώλησης αυτοκινήτων - Μπονάνος:«Αμεσος στόχος, η εξυπηρέτηση των πολιτών»

Πάτρα: Παράπονα αντιπροσώπων πώλησης αυτοκινήτων - Μπονάνος:«Αμεσος στόχος, η εξυπηρέτηση των πολιτών»



Τα παράπονα των αντιπροσώπων πώλησης αυτοκινήτων της Πάτρας, στα οποία αναφέρθηκε η «Π» σε χθεσινό ρεπορτάζ, θέσαμε υπόψη του αντιπεριφερειάρχη Αχαΐας, Χαράλαμπου Μπονάνου, που είναι ο πολιτικός προϊστάμενος της διεύθυνσης Μεταφορών της περιφερειακής ενότητας.
Ο αντιπεριφερειάρχης απάντησε για τα ζητήματα που θέτουν οι επιχειρηματίες ότι τα προβλήματα είναι γνωστά και έχουν δρομολογηθεί λύσεις για να αλλάξει η εικόνα.
Η πρώτη ενέργεια που έχει δρομολογηθεί αφορά στην πολιτισμένη πρόσβαση και εξυπηρέτηση των πολιτών. Γι' αυτό έχει αποφασιστεί να ξεκινήσει σύντομα η υπηρεσία του προγραμματισμένου τηλεφωνικού ραντεβού, μέσω του οποίου οι πολίτες θα επισκέπτονται τη διεύθυνση μεταφορών σε συγκεκριμένη μέρα/ώρα, και θα ενημερώνονται για τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίσουν ανάλογα με το θέμα τους (π.χ. έκδοση άδειας, μεταβίβαση κ.ά.). Η Περιφέρεια βρίσκεται στη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας προκειμένου να επιλεγεί ανάδοχος και να ανατεθεί η υπηρεσία.
Το επόμενο βήμα θα γίνει σε δεύτερη φάση. Η Περιφέρεια βρίσκεται σε επικοινωνία με τον υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γιώργο Γεωργαντά, για να ξεκινήσει πιλοτικά από την Αχαΐα η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών. Ο στόχος είναι να ξεκινήσει το έργο εντός του τρέχοντος έτους. Οπως εξήγησε ο Χ. Μπονάνος, με αυτό τον τρόπο δεν θα χρειάζεται να συνωστίζονται οι πολίτες στη αρμόδια διεύθυνση για ένα έγγραφο, το οποίο θα μπορούν να λαμβάνουν και απομακρυσμένα.
Για την έλλειψη προσωπικού, ο αντιπεριφερειάρχης δήλωσε ότι τα κενά θα καλυφθούν με μετακινήσεις από άλλες υπηρεσίες της Περιφέρειας και με οκταμηνίτες που θα προσληφθούν εντός του προσεχούς χρονικού διαστήματος. Παράλληλα, θα γίνουν και άλλες κινήσεις στο θέμα του προσωπικού. «Εχουμε εμπιστοσύνη στη διευθύντρια, την κ. Καραμπάτσου, η οποία δίνει λύσεις. Θα αναλάβει σύντομα και ένας νέος προϊστάμενος. Πρέπει όμως να γίνει κατανοητό ότι δεν μπορούν να λυθούν όλα τα προβλήματα από την μια στιγμή στην άλλη…» πρόσθεσε ο Χ. Μπονάνος.
Οπως έγραψε η «Π», τα παράπονα εντοπίζονται στον μικρό αριθμό διεκπεραίωσης των υποθέσεων. Συγκρίνοντας τους αριθμούς με το Αίγιο, όπως υποστηρίζουν, στη γειτονική πόλη ένας υπάλληλος διεκπεραιώνει από 80-100 περιπτώσεις καθημερινά, και τον ίδιο αριθμό διεκπεραιώνουν πέντε εργαζόμενοι στην Πάτρα. Υποχρεώνονται εκ των πραγμάτων να απευθύνονται στις αντίστοιχες υπηρεσίες του Αιγίου, της Ναυπάκτου και της Αμαλιάδας, προκειμένου να προχωρήσουν τις υποθέσεις τους και να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους. Κάτι που συνεπάγεται επιπλέον κόστος για τις επιχειρήσεις του κλάδου.





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[16:50]  Πάτρα: Μέτρα της Τροχαίας για το...
[16:20]  Δυτική Αχαΐα: Καμία ενημέρωση στον...
[15:50]  Αιγιάλεια: Χτύπησε κόκκινο η κόντρα...
[15:05]  Αχαΐα: 43χρονος έκλεψε μεταλλικά...
[14:35]  28η Agrotica: Σημείο συνάντησης Η Νέα...
[13:55]  Πάτρα: Αίθουσες - τρώγλες στα...
[13:47]  Αιγιάλεια: Αλλαξε στέγη το ΝΠΔΔ -...
[13:27]  Πάτρα: Νεαρός με κάνναβη και στιλέτο








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [22:01:20]