ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Βούρδας στην "Π": «Υπήρχαν μελέτες και χρήματα για το τρένο»

Βούρδας στην "Π": «Υπήρχαν μελέτες και χρήματα για το τρένο»



Απαντήσεις για το θέμα της διέλευσης του τρένου δίνει σήμερα μέσω της «Π» ο πρώην γγ του ΥΠΕΧΩΔΕ Θάνος Βούρδας, υπό το βάρος της ανοιχτής και σχεδόν σκαιάς αμφισβήτησης των σχεδιασμών που παρέλαβε ο νέος υπουργός Κ. Καραμανλής, εκ μέρους του νέου υπουργού.

Ο κ. Βούρδας ισχυρίζεται πως το υπουργείο είναι «θύμα παραπληροφόρησης» και απαντά ότι το έργο ήταν πλήρως «χρηματοδοτήσιμο» αφού είχαν ενταχτεί 130 εκ. ευρώ για το τμήμα Ρίου - Αγ. Διονυσίου και τις μελέτες για το υπόλοιπο.
Αλλά παράλληλα απορρίπτει το υψηλό κόστος άνω του 1 δις. ευρώ, μιλώντας για «παιχνίδια» που καθυστερούν τη σιδηροδρομική γραμμή.
Τονίζει ότι μετά την παραχώρηση του θαλασσίου μετώπου δεν πρέπει να υψωθεί «τείχος» και ότι σήμερα το τρένο θα έφθανε στο Αίγιο, θα προχωρούσαν αντιπλημμυρικά έργα και θα έτρεχε ο διαγωνισμός για την υπογειοποίηση.
Το θέμα της υπογειοποίησης ή μη του τρένου στην Πάτρα, συνεχίζει να αποτελεί μήλο της Εριδος.

Ο υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Καραμανλής επικαλείται κόστος άνω του 1 δις. ευρώ για την υπογειοποίηση. Συμπερασματικά, λοιπόν, δεν υπήρχαν χρήματα για το έργο υπογειοποιημένης σιδηροδρομικής γραμμής. Τι απαντάτε;
Η έλευση της νέας σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα δεν μπορεί να είναι αντικείμενο διαξιφισμών. Είναι Εθνικός Στρατηγικός Σχεδιασμός και αυτό πρέπει να το κατανοήσουν όλοι. Τα έργα δεν έχει σημασία ποιος τα κάνει αλλά να γίνονται και να εξυπηρετούν τις ανάγκες των πολιτών και της οικονομίας. Και δεν γίνονται όταν μπαίνουν στη μέση σκοπιμότητες και εγωισμοί.
Είναι σαφές ότι το υπουργείο εκτιμώ πως έπεσε θύμα παραπληροφόρησης και για το λόγο αυτό από τον Αύγουστο έως σήμερα αλλάζει συνεχώς στάση και άποψη.
Η δέσμευσή μας ήταν σαφής. Από τη στιγμή που παραχωρήθηκε το παραλιακό μέτωπο στην τοπική κοινωνία από την προηγούμενη Κυβέρνηση, δεν ήταν δυνατόν να σχεδιαστεί σιδηρόδρομος - τείχος. Επί 1,5 χρόνο δουλέψαμε, διαβουλευτήκαμε, συζητήσαμε με την ΕΕ , δρομολογήσαμε μελέτη βιωσιμότητας και καταλήξαμε στη βέλτιστη λύση η οποία έγινε αποδεκτή και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Αρα, το έργο της υπόγειας διέλευσης με σκεπασμένο όρυγμα από Ρίο έως Αγιο Διονύσιο και πλήρως υπογειοποιημένο από Αγιο Διονύσιο έως Αγιο Ανδρέα ήταν χρηματοδοτήσιμο και σίγουρα όχι με τα κόστη που αναφέρατε. Αυτά τα κόστη απλά θυμίζουν εποχές προ του 2015 που κάποιοι, που σήμερα επανήλθαν στη σιδηροδρομική οικογένεια, μιλούσαν ατεκμηρίωτα για 700εκ.

Συνέντευξη στον ΑΧΙΛΛΕΑ ΡΟΔΙΤΗ
aroditis@pelop.gr
Διαβάστε αναλυτικά στην "Π"



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[χθες 21:26]  Νεκτάριος Φαρμάκης: «Εμείς θα...
[χθες 21:22]  Αίγιο: Ο δήμος βάζει «ΑΣΕΠ» σε...
[χθες 21:19]  Πάτρα: Κίνδυνος να βρεθεί με 3...
[χθες 21:08]  Φωτιά σε δασική έκταση στο...
[χθες 19:19]  Κ. Πελετίδης: «Αν δεν γίνει...
[χθες 18:59]  Προσοχή για τους οδηγούς Τετάρτη...
[χθες 18:52]  Καραμανλής για Πάτρα-Πύργος:...
[χθες 18:22]  Δυτ. Αχαϊα: Ο Παν. Κουνάβης έριξε...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [06:33:16]