ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα: Το τρένο και η μετάφραση του «κατ εντ κόβερ» και της «μερικής υπογειοποίησης»

Πάτρα: Το τρένο και η μετάφραση του «κατ εντ κόβερ» και της «μερικής υπογειοποίησης»



Ο Κώστας Καραμανλής μίλησε για «κατ εντ κόβερ» και «μερική υπογειοποίηση» αναφερόμενος στο σιδηρόδρομο μετά τη σύσκεψη που συγκάλεσε με τους βουλευτές Αχαΐας και Ηλείας στην Αθήνα.
Οι αναφορές του προκάλεσαν…μερική σύγχυση σε εκείνους από την Πάτρα που διάβασαν τη δήλωσή του. Η «Π» έψαξε το θέμα και το νόημα των δηλώσεων.
Επιλέξαμε δύο δρόμους προκειμένου να αναζητήσουμε ποιος είναι ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών για την Πάτρα.
Ο πρώτος ήταν να μιλήσουμε με αυτήκοους μάρτυρες, λαμβάνοντας υπόψη και την γραπτή ανακοίνωση που εξέδωσε ο Κ. Καραμανλής το βράδυ της Τρίτης.
Ο δεύτερος δρόμος ήταν να απευθυνθούμε σε ανθρώπους του τεχνικού κόσμου από τους οποίους ζητήσαμε να μας διευκρινίσουν τι είναι η κατασκευαστική μέθοδος «κατ εντ κόβερ» που θέλει να εφαρμόσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου στο τμήμα από τον Άγιο Διονύσιο μέχρι τον Άγιο Ανδρέα και εν τέλει αν η πρόσβαση των πολιτών στο θαλάσσιο μέτωπο θα είναι ανεμπόδιστη.
@Αν στο μυαλό μας έχουμε το άνοιγμα ενός τούνελ από ένα τεράστιο τρυπάνι (όπως έγινε λόγου χάρη με την σήραγγα της Παναγοπούλας), το ξεχνάμε: Στην περίπτωση του «κατ εντ κόβερ» θα πρέπει να φανταστούμε το σκάψιμο του εδάφους σε βάθος κάποιων μέτρων και την εκ των υστέρων επιφανειακή κάλυψή του, ώστε οι πολίτες να κυκλοφορούν πάνω από το σημείο ή τα σημεία που θα διέρχεται το τρένο. Σε αυτή την περιγραφή συνηγορούν οι απαντήσεις που συγκεντρώσαμε από μέλη του τεχνικού κόσμου.
@Αυτό που προβλέπει ο σχεδιασμός του υπουργείου και μεταφέρθηκε από τον Κ. Καραμανλή στους βουλευτές της Αχαΐας και της Ηλείας είναι ότι εκτός από το προαναφερόμενο τμήμα «θα υπογειοποιηθούν» τρία τμήματα της γραμμής σε ισάριθμες στάσεις από το Ρίο μέχρι και τον Άγιο Διονύσιο. Τα υπόλοιπα, όχι.

Δεν δέχονται τίποτα διαφορετικό από την υπογειοποίηση του τρένου οι εκπρόσωποι των κατοίκων της αρκτικής πλευράς της Πάτρας.
Η στάση τους επαναβεβαιώθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Πάτρας, στη διάρκεια της οποίας συζητήθηκε το θέμα.
«Είμαστε η τρίτη πόλη στην Ελλάδα. Δεν δικαιούμαστε 400-500 εκατομμύρια για να γίνει ένα έργο που θα είναι σωστό για τα παιδιά και τα εγγόνια μας;» διερωτήθηκε ο Γιάννης Κανελλόπουλος, πρόεδρος του Καστελοκαμπου που συμμετέχει και στη συντονιστική επιτροπή. «Εμάς, δεν μας ενδιαφέρει ποιος και αν μας κορόιδεψε. Εμείς κάναμε ένα τίμιο αγώνα με τη δημοτική αρχή και πετύχαμε το στόχο μας» πρόσθεσε. Υποστήριξε ότι έχει εκπονηθεί προμελέτη για την υπογειοποίηση από την προηγούμενη κυβέρνηση που είναι κοστολογημένη από μηχανικούς και όχι φέιγ βολάν (όπως την χαρακτηρίζουν ορισμένοι). Στους στόχους που έθεσε ήταν το μέτωπο του Δήμου να διευρυνθεί με τη συμμετοχή των βουλευτών του νομού.
Η Νικολίτσα Μπετιχαβά, πρόεδρος στο Ρίο, συμφώνησε με την υπογειοποίηση και ανέφερε ως παράδειγμα προς αποφυγή τον τρόπο που γίνεται το σιδηροδρομικό έργο στο Ρίο, ενώ ο συνδικαλιστής των σιδηροδρομικών Σταύρος Μπίλιος είπε ότι η αρχική γνώμη των συναδέλφων του για τον τρόπο διέλευσης του τρένου άλλαξε όταν έκλεισαν τα μάτια και αναλογίστηκαν πόσο διαφορετική θα ήταν η Πάτρα εάν πάνω από την υπογειοποιημένη γραμμή κατασκευαζόταν ένα γραμμικό πάρκο. Ο ίδιος υποστήριξε ότι η καλύτερη λύση θα ήταν να περάσει περιμετρικά το τρένο. Στο θέμα τοποθετήθηκαν ακόμα ο Θόδωρος Μπακάλης από το σύλλογο «Δροσιά», ο Δημήτρης Καραϊσκος από το Ακταίο, ο Τριαντάφυλλος Κυρίτσης της Παραλίας Προαστείου κ.ά.


του ΜΙΧΑΛΗ ΒΑΣΙΛΑΚΗ
vasilak@pelop.gr



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[10:30]  Πάτρα: Διπλά συλλυπητήρια από Λύκειο...
[10:19]  Πάτρα: Οι Αρκάδες γιόρτασαν τη μνήμη...
[10:05]  Καλάβρυτα: Μόνο με γυναικόπαιδα από...
[09:57]  Αίγιο: Αιχμηρό το Εργατικό Κέντρο για...
[09:53]  Ρίο-Αντίρριο: Προς πώληση το...
[09:50]  Πάτρα: Συλλήψεις για πλαστά στο λιμάνι
[09:47]  Πάτρα: Συγκέντρωση στο Παράρτημα και...
[09:40]  Πατρών-Πύργου: Ο αυτοκινητόδρομος θα...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [10:36:54]