ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Κ. Καραμανλής για τρένο στην Πάτρα: «Λίγο φαραωνικό να μιλάμε για πλήρη υπογειοποίηση»

Κ. Καραμανλής για τρένο στην Πάτρα: «Λίγο φαραωνικό να μιλάμε για πλήρη υπογειοποίηση»



Ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής μιλώντας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, κατά την ακρόαση των νέων πρόεδρων σε ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, απέρριψε ουσιαστικά το ενδεχόμενο υπογειοποίησης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα.
Συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής: «Το θέμα της υπογειοποίησης του τρένου στην Πάτρα είναι ένα ζήτημα το οποίο απασχολεί την Αχαΐα και την ευρύτερη περιοχή εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Δεν έχει βρεθεί ποτέ μια λύση, γιατί είναι ένα έργο πανάκριβο, δύσκολο και δεν υπάρχει χρηματοδότηση. Επομένως, από εμένα, δεν θα έρθω ποτέ να σας πω ότι θα δρομολογηθεί ένα έργο, όταν, πρώτον, δεν το έχουμε μελετήσει και δεν ξέρουμε πόσο θα στοιχίσει και όταν δεν ξέρουμε αν έχουμε χρηματοδότηση. Διότι αυτό είναι ο απόλυτος λαϊκισμός, ο οποίος γινόταν για πολλά χρόνια στη χώρα μας και νομίζω ότι κάποτε πρέπει να σταματήσει».
Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι δεν υπάρχουν μελέτες για να μας πουν πόσο θα στοιχίσει 5,5 χιλιόμετρα υπογειοποίηση στην Πάτρα, και ανέφερε ότι «μιλάμε για Μετρό που πρέπει να εξετάσει η καινούργια διοίκηση του Μετρό, διότι όσο συζητάμε και επιμένουμε να γίνει 5,5 χιλιόμετρα υπόγειος σιδηρόδρομος στην Πάτρα, θα το συζητάνε και τα παιδιά μας».
Επίσης πρόσθεσε: «Αυτό που πρέπει, λοιπόν, να κάνουμε για να φτάσει ο σιδηρόδρομος στο λιμάνι είναι να βρούμε ποιο έργο θα μπορέσει να χρηματοδοτηθεί και αυτό έχει να κάνει με μελέτες που υπάρχουν σε επίπεδο προμελετών, που μιλάει και για μερική υπογειοποίηση - έχετε δίκιο - αλλά νομίζω ότι είναι λίγο φαραωνικό να μιλάμε για πλήρη υπογειοποίηση».

ΣΥΡΙΖΑ ΑΧΑΪΑΣ
Ο ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας σε ανακοίνωση αναφέρει πως «βιάζονται κάποιοι να ασκήσουν κριτική στα πεπραγμένα της προηγούμενης κυβέρνησης και της απελθούσας διοίκησης του ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ. Πολύ περισσότερο όμως κάποιοι βιάζονται να επιδείξουν έργο στα νέα τους καθήκοντα τη στιγμή που έχουν την ευθύνη για τις καθυστερήσεις και τις στρεβλές αποφάσεις όταν στο παρελθόν ξαναείχαν την ευθύνη.
Ο λόγος για τη σιδηροδρομική έλευση και διέλευση από την Πάτρα και τον αστικό ιστό της.
Ας μην θυμίσουμε τι παρέλαβε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Θα σταθούμε στο τι παραδώσαμε και ποιους στόχους θέσαμε για τη συνέχεια.
Κιάτο - Πάτρα σε εξέλιξη τρεις εργολαβίες και δοκιμαστική είσοδος του τρένου στη Δυτική Ελλάδα, έως το Αίγιο, πριν λίγους μήνες.
Διασφαλίσαμε 130 εκ. ευρώ από το ΕΣΠΑ και οριστικές μελέτες έως τον Άγιο Διονύσιο.
Έγιναν προμελέτες και εγγυηθήκαμε την κατασκευή της υπογειοποίησης της γραμμής από τον Άγιο Διονύσιο έως το νέο λιμάνι.
Αποδεχθήκαμε το αίτημα της τοπικής κοινωνίας για υπογειοποίηση στον κόμβο της Κανελλοπούλου.
Με όλες αυτές τις ενέργειες προωθήσαμε τη σιδηροδρομική σύνδεση της Δυτικής Ελλάδας με την Αθήνα κατά τρόπο με τον οποίο το τρένο θα ενώνει και δεν θα διαχωρίζει περιοχές. Θεωρούμε ότι ο σιδηρόδρομος αποτελεί το πιο φιλικό μέσο επίγειων μεταφορών και είναι καθήκον της Πολιτείας να εξασφαλίσει την ανάπτυξή του και την προσβασιμότητα των πολιτών και των επιχειρήσεων στα οφέλη που προσφέρει.
Εάν η σημερινή κυβέρνηση θεωρεί ότι το τρένο θα πρέπει να χωρίσει την πόλη από το παραλιακό της μέτωπο, το οποίο αποδόθηκε στον Δήμο Πατρέων από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ μετά από πολύχρονους αγώνες του πατραϊκού λαού, καθυστερώντας τη λήψη αποφάσεων και καταστρατηγώντας τις ανάγκες της Πάτρας να είναι σίγουρη ότι θα βρει μπροστά της και τα πρόστιμα της Ε.Ε. και το σύνολο της τοπικής κοινωνίας.
Φαίνεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ ξέρει μόνο το cut. Τους συμβουλεύουμε να σκύψουν στις υπάρχουσες μελέτες για να δουν τι είναι και το cut and cover».




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση












Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [14:07:12]