ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας:Ο Προμηθέας έκλεψε «μπράβο» στην Επίδαυρο

ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας:Ο Προμηθέας έκλεψε «μπράβο» στην Επίδαυρο



ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ- Αποστολή
Ο Προμηθέας έκλεψε τη φωτιά, τις καρδιές και το χειροκρότημα των θεατών της Επιδαύρου. Το φιλόδοξο εγχείρημα του Σταύρου Τσακίρη δούλεψε. Το κοινό απόλαυσε μια παράσταση που «έγραψε» στα καλλιτεχνικά χρονικά και διαφήμισε το ΔΗΠΕΘΕ της Πάτρας, κάτι που προσδίδει αξιοποιήσιμο κεφάλαιο ακτινοβολίας και εγκυρότητας στον κεντρικό θεατρικό φορέα της πόλης
Με την παράσταση του Σαββάτου, υπολογίζεται ότι άγγιξαν τους 20.000 οι θεατές που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση για τον «Προμηθέα Δεσμώτη» που σκηνοθέτησε ο ίδιος ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ. Βαρύ πυροβολικό της παράστασης, όπως αναμενόταν, αποτέλεσε η μικροκαμωμένη αλλά δυναμική Κάθριν Χάντερ που καθήλωσε το κοινό επωμιζόμενη τον κεντρικό ρόλο. Η ελληνική καταταγωγή της της επέτρεψε να αναμετρηθεί με η γλώσσα του κειμένου, και τα κατάφερε με τρόπο καθηλωτικό. Μάλιστα οι πινελιές της προφοράς και οι φυσιολογικές δυσκολίες στην άρθρωση κάποιων συλλαβών προσέθεταν ποίηση στον άθλο, αντί να αφαιρούν: Το κοινό αντιλαμβανόταν μέσα από τον ερμηνευτικό άθλο την οικουμενικότητα και τη διαχρονικότητα του αρχαίου δράματος και του μύθου.
Η διακεκριμένη ηθοποιός, γένους της εφοπλιστικής οικογένειας Χατζηπατέρα, μοιράστηκε μετά την παράσταση τη ευτυχία της για την ανταπόκριση, με τους δικούς της, στους οποίους προστέθηκαν η δίδυμη αδελφή της, αλλά και ο αδελφός της, γνωστός εικαστικός. Μαζί και ο σύζυγός της Μαρτσέλο Μάνι, συντελεστής της παράστασης ο ίδιος, στον τομέα της κινησιολογίας, που αποτέλεσε δυνατό χαρτί της παραγωγής.
Τα «μπράβο» που ήρθαν από την κερκίδα, βέβαια, ήταν για όλους: Το συγκλονιστικό κείμενο διά χειρός Δημητριάδη που έδεσε τμήματα χορικών του έργου στο στόμα ενός επιβλητικού Νικήτα Τσακίρογλου, που υπηρέτησε τον ρόλο του αφηγητή με καλώς νοούμενη αρχαιοπρέπεια και βάθος, τη μουσική επιμέλεια του ίδιου του σκηνοθέτη που έκλεισε την παράσταση με έναν παραδοσιακό ρυθμό, και βέβαια τις υπόλοιπες ερμηνείες τις οποίες «σήκωσαν» έμπειρα και δημοφιλή πρόσωπα, όπως ο Δημήτρης Πιατάς, ο (πανευτυχής μετά την παράσταση) Γεράσιμος Γεννατάς, ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης. Λειτούργησε επίσης καταλυτικά η επινόηση του «τριπρόσωπου» Ερμή, που παίχθηκε από τρεις διαφορετικούς ερμηνευτές.
Στις κερκίδες της Επιδαύρου πολλοί Πατρινοί, που ταξίδεψαν οργανωμένα ή με ίδια μέσα, με άτυπο επικεφαλής τον ίδιο τον Δήμαρχο Κώστα Πελετίδη.
Η συνέχεια σε πατρινό έδαφος: Δευτέρα και Τρίτη στο -κατάμεστο, όπως αναμένεται- Αρχαίο Ωδείο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Στο φύλλο της Δευτέρας, με μια συνέντευξη του Νικήτα Τσακίρογλου.
Α. Π.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[14:09]  Κίττυ Σταγκοπούλου: Η κρίση γεννάει...
[χθες 16:00]  Πάτρα: Η ταινία «Ένα άλλο βλέμμα...
[χθες 15:20]  Πάτρα: Έκθεση από τη Νία...
[χθες 14:05]  Πάτρα: «Χριστούγεννα είναι…» αλλά...
[χθες 08:41]  Καλλιτέχνης ξεκόλλησε και έφαγε...
[χθες 10:16]  Πάτρα: Εστιάζοντας στις ανθρώπινες...
[χθες 15:50]  Πάτρα - Αμυράς: Η εποχή που δεν...
[χθες 13:50]  Πάτρα: «Οδύσσεια ή μια...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [16:12:24]