ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Δραστήρια παιδιά με χρήσιμες δράσεις  σε Αίγιο και αλλού - «Φυτώρια» τα σχολεία  (Φωτο)

Δραστήρια παιδιά με χρήσιμες δράσεις σε Αίγιο και αλλού - «Φυτώρια» τα σχολεία (Φωτο)



Μεγάλη δραστηριότητα εμφανίζουν, σε διάφορους τομείς, σχολικές μονάδες της Αιγιάλειας, αναδεικνύοντας ένα «πρόσωπο» με ενδιαφέροντα, σχετικά με τον εθελοντισμό, την οικογένεια, το ασφαλές διαδίκτυο, το περιβάλλον και την αιμοδοσία.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Το 9ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου συμμετείχε στο πανελλήνιο πρόγραμμα Let's do it Greec, με 47 ατόμων, ξεκινώντας από το χώρο του. Συμμετείχαν παιδιά από τα τμήματα Δ1-Ε1-Ε2-ΣΤ1 και ΣΤ2, γονείς, ο σύλλογός τους με την πρόεδρο Μαίρη Καρβέλα και οι εκπαιδευτικοί, Καραγγελή Δήμητρα, Ριζομυλιώτη Γεωργία, Ρίζου Ειρήνη, Στεφανοπούλου Κωνσταντίνα και Σιακκής Γιώργος.
Εγινε ενημέρωση, μοιράστηκαν σακούλες και γάντια, διαμορφώθηκαν ομάδες και ξεκίνησε ο καθαρισμός στη διαδρομή: Οθωνος - Θέατρο «Μπούφαλο» - Γέφυρα - πλατεία Υψηλών Αλωνίων - Πάρκο. Ο καθαρισμός έγινε σε επιλεγμένα και ασφαλή σημεία, ενώ συζητούσαν με περαστικούς. Ακολούθησε συζήτηση με τον Πρόεδρο της Περιβαλλοντικής Δράσης «Ιριδα» Δ. Παπαγεωργίου Δημήτρη, για να ακολουήσει παιχνίδι στην παιδική χαρά και σχηματισμός από σώματα, με συνθήματα να «Γίνουμε εμείς η αλλαγή που θέλουμε».
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
Δράσεις προαγωγής του εθελοντισμού, μέσα από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγιάλειας, ενεργοποιούν μαθητικές ομάδες Νηπιαγωγείων και Δημοτικών, με αιμοδοσία, οικολογικές κατασκευές και επισκέψεις σε Ιδρύματα. Οι αιμοδοσίες θα γίνουν σε 6 σχολεία, σε συνεργασία με συλλόγους Γονέων, Περιφέρεια και Αγωγή Υγείας. Αυτά είναι: 2ο, 3ο, 5ο, 7ο Δημοτικό Αιγίου, Τέμενης και Ελίκης. Θα συμμετάσχουν σύλλογοι Αιμοδοσίας της Αιγιάλειας.
Εργαστήρια κατασκευής πάνινης τσάντας θα στηθούν σε 9 σχολεία, με παράλληλο διαγωνισμό ζωγραφικής πάνω σε αυτές και συγκεκριμένα στα σχολεία: 1ο, 2ο, 3ο, 6ο,7ο, Δημοτικό Αιγίου, 2ο Ακράτας, Ελίκης, Τέμενης και Κουλούρας.
Επισκέψεις θα γίνουν σε Αγιο Χαράλαμπο, ΕΚΑΜΕ, Χαμόγελο του Παιδιού και ΕΕΕΕΚ, από τα σχολεία: 2ο, 3ο, 5ο, 7ο Δημοτικό Αιγίου, Ελίκης, Κουλούρας και 4ο Νηπιαγωγείο, με σκοπό την κατανόηση της ισονομίας και της ίσης μεταχείρισης, την προσφορά και την αλληλεγγύη.
Στην οικολογική δράση η ενασχόληση θα έχει θέμα την «Πλαστική σακούλα στον Κορινθιακό Κόλπο».
Η τελική ανοιχτή εκδήλωση που θα παρουσιάζει τις δράσεις και θα βραβεύει συμμετέχοντες θα γίνει στις 29 Μαΐου (6.30μ.μ.) στο «Πολύκεντρο» της Μυρτιάς.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Στην ανακύκλωση, δάσκαλοι λαμβάνουν πρωτοβουλίες -μαζί με τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρησης «ΠΑΡΕΑ». Μέχρι το Πάσχα πρόκειται να τοποθετηθούν σάκοι ανακύκλωσης και κούτες εσωτερικού χώρου σε σχολεία της Αιγιάλειας, ώστε να συμβάλουν στην μείωση του όγκου των απορριμμάτων. Τα σχολεία είναι: Νηπιαγωγείο Αβύθου, 1ο, 2ο, 4ο, 5ο, 7ο, 9ο και 10ο Δημοτικό Αιγίου, Ελίκης, Καμαρών,Τέμενης, Κουλούρας και 4ο Νηπιαγωγείο.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ο Βρεφονηπιακός Σταθμός της Ιεράς Μητροπόλεως «Τα Αγγελουδάκια» διοργάνωσε ενημερωτική εκδήλωση, με ομιλήτρια την Καικιλία Κατσιβαρδά, (ψυχολόγο-οικογενειακή θεραπεύτρια) πρέσβειρα Ασφαλούς Χρήσης Διαδικτύου ΙΤΕ, που μίλησε στους γονείς για τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την κακή χρήση κινητών, διαδικτύου και ηλεκτρονικών παιχνιδιών κι έδωσε σαφείς οδηγίες και συμβουλές. Τους είπε, δε, να μην φοβούνται να βάζουν όρια στα παιδιά τους ώστε να δημιουργήσουν μια συγκροτημένη προσωπικότητα.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Ημερίδα, με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών και γονέων, έγινε από το Σύλλογο Γονέων του Δημοτικού Αιγείρας, με θέμα «Πώς να βελτιώσετε τις σχέσεις σας με το παιδί-εγγόνι σας» και ομιλητή τον Νίκο Τομαρά (δάσκαλο με μεταπτυχιακές σπουδές στη Συμβουλευτική και την Ψυχοθεραπεία και ειδίκευση σε προγράμματα διάγνωσης και αποκατάστασης Ειδικών Μαθησιακών Διαταραχών). Αναφέρθηκε στη σχέση γονέων-παππούδων και γιαγιάδων με το παιδί-εγγόνι τους και το πώς αυτοί να το διευκολύνουν ν' αναγνωρίζει τις ανάγκες του, να αντιμετωπίζει δυσάρεστα συναισθήματα και να λύνει προβλήματά του, με τρόπο υποστηρικτικό και όχι παρεμβατικό. Επίσης, πώς το παιδί-εγγόνι να διεκδικεί τις ανάγκες των γονέων-παππούδων, όταν αυτές παρεμποδίζονται από τη συμπεριφορά του, με αυτοπειθαρχία του και μη μείωση της αυτοεκτίμησής του, με το να μοιράζεται τις δυσκολίες του μαζί τους, αντί να αποσύρεται και πώς να προλαμβάνονται συγκρούσεις και εντάσεις, με σεβασμό και ευαισθησία.
Ο διευθυντής του σχολείου Αργύρης Νικολόπουλος, ανέφερε πως «μέσα σε μία υγιή σχέση, μεγαλώνουν παιδιά με υπευθυνότητα, αυτοπειθαρχία, συνεργασία, αυτονομία και σεβασμό και όχι με αυταρχικό ή υποχωρητικό τρόπο, δουλεύοντας ο ένας μαζί με τον άλλο, αντί ο ένας απέναντι στον άλλο».





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[09:52]  Δημοτικές εκλογές: Κι όμως...
[χθες 10:24]  Εκτακτη ανάγκη και βαρύ πρόστιμο!
[χθες 14:49]  «Χειμώνας»... στην ολυμπιακή...
[χθες 11:14]  Πατρών-Αθηνών: Αγνωστοι σταμάτησαν...
[χθες 22:26]  Οι λάθος σταυροί και η...
[χθες 20:12]  Ψυχράμη για τα σκουπίδια: Μάλλον...
[χθες 18:14]  Ελαφρώς «σιέλ» αντί γαλάζιου!
[χθες 15:40]  Αδέσποτος σκύλος δάγκωσε 28χρονη -...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [16:59:05]