Παρασκευή 20 Ιουλίου 03:35      19°-31° Πάτρα
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα: Σήμερα το πείραμα της Κανακάρη - Δοκιμάζεται η χρηστικότητα του δρόμου

Πάτρα: Σήμερα το πείραμα της Κανακάρη - Δοκιμάζεται η χρηστικότητα του δρόμου



Δοκιμαστική διέλευση λεωφορείου του αστικού ΚΤΕΛ θα γίνει από τον Δήμο Πατρέων στη διανοιγμένη Κανακάρη σήμερα το πρωί προκειμένου να ελεγχθεί η λειτουργικότητα της οδού. Παρόλα αυτά, η διοίκηση του αστικού ΚΤΕΛ έχει διαμηνύσει στον Δήμο ότι τα λεωφορεία του δεν θα διέρχονται από την Κανακάρη.
Σύμφωνα με το αστικό ΚΤΕΛ, τα προβλήματα εντοπίζονται στον μεγάλο αριθμό των μετακινούμενων πολιτών από τις οδούς Ερμού, Μαιζώνος, Κορίνθου, Ρήγα Φεραίου, οι οποίοι με την αντιδρόμηση θα είναι υποχρεωμένοι να φτάσουν (με τα πόδια) στην Κανακάρη για να επιβιβαστούν στα λεωφορεία. Σοβαρό λειτουργικό πρόβλημα έχει διαγνωστεί από τον συγκοινωνιακό φορέα στο πλάτος των πεζοδρομίων, το οποίο δεν επιτρέπει να εγκατασταθούν στάσεις για το επιβατικό κοινό.
Επ' αυτού το Αστικό ΚΤΕΛ έχει διαπιστώσει ότι τα πεζοδρόμια της οδού Κανακάρη δεν επαρκούν ούτε καν για την ασφαλή αναμονή ή αποβίβαση των επιβατών.
Από τις στάσεις της Κορίνθου και ιδιαίτερα εκείνες μεταξύ των οδών Γούναρη και Αγίας Σοφίας εξυπηρετούνται πολλοί επιβάτες, οι οποίοι είτε αποβιβάζονται κυρίως από τις γραμμές 2 και 3 είτε επιβιβάζονται στη γραμμή 6 μετά την Ερμού.
Αδυναμία έχει επισημάνει το αστικό ΚΤΕΛ και στον έλεγχο των παρκαρισμένων αυτοκινήτων στην Κανακάρη, πολύ περισσότερο, επειδή οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται πέριξ της οδού δεν έχουν εναλλακτικές λύσεις στάθμευσης των ΙΧ τους.
Η διοίκηση έχει διαβλέψει ότι κάτι τέτοιο θα προκαλέσει μεγάλες καθυστερήσεις στην κυκλοφοριακή λειτουργία της οδού. Επιπλέον, προβλέπει ότι θα προκληθούν κοινωνικές αντιδράσεις (θόρυβος κ.ά.) τις οποίες δεν θα μπορεί να διαχειριστεί το αστικό ΚΤΕΛ.
Η «Π» έχει αναφερθεί σε προηγούμενα ρεπορτάζ και στις κατά μήκος κλίσεις της οδού Κανακάρη στο τμήμα μεταξύ των οδών Γκότση και Δασυλλίου, αλλά και μεταξύ των οδών Δασυλλίου και Νόρμαν, που δεν επιτρέπουν την ασφαλή διέλευση λεωφορείων με πληρότητα σε επιβάτες.
Το αστικό ΚΤΕΛ έχει αντιπροτείνει να διατηρηθούν οι λεωφορειακές γραμμές 2,3 και 6 στην οδό Κορίνθου με καθιέρωση λωρίδας αντίστροφης κίνησης για τα λεωφορεία και τα ταξί. Μάλιστα, εκτιμά ότι η προτεινόμενη λύση θα μπορούσε να υιοθετηθεί σε όλο το μήκος από τη Βορείου Ηπείρου μέχρι την Αγίας Σοφίας, στο οποίο υπάρχουν τρεις λωρίδες κυκλοφορίας.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[χθες 21:47]  Η ποιότητα SPAR... όπου υπάρχει...
[χθες 21:35]  Ο καιρός στα όρια του καύσωνα -...
[χθες 21:27]  Εορτή του Προφήτη Ηλία στην Πάτρα
[χθες 21:20]  Πάτρα: Χάλασε το ακτινολογικό του...
[χθες 20:49]  Achaia Clauss: Η παλαιότερη...
[χθες 20:28]  Ο ποδηλατόδρομος, η Πάτρα και «το...
[χθες 20:20]  Κατσανιώτης:Οι παρεμβάσεις και οι...
[χθες 19:40]  Πάτρα: Χειροπέδες σε δύο...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [03:35:58]