Κυριακή 18 Νοεμβρίου 13:02      10°-15° Πάτρα
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα:Γιατί οι «Βίκινγκς» διάλεξαν το λιμάνι-Από τον Ιούνιο η προσέγγιση πλοίων της UN Ro-Ro

Πάτρα:Γιατί οι «Βίκινγκς» διάλεξαν το λιμάνι-Από τον Ιούνιο η προσέγγιση πλοίων της UN Ro-Ro



Περί τα μέσα Ιουνίου θα ξεκινήσει η προσέγγιση των πλοίων της τουρκικής εταιρείας UN Ro-Ro στο λιμάνι της Πάτρας, αναβαθμίζοντας τον εθνικό και διεθνή ρόλο του στις συνδυασμένες μεταφορές. Ναυτιλιακές εταιρείες, ο κλάδος των μεταφορών και το λιμάνι θα έχουν άυλα και υλικά οφέλη από τη σύνδεση της Πάτρας στον ναυτιλιακά άξονα Τουρκία-ΕΕ. Σε συνέχεια του χθεσινού ρεπορτάζ ζητήσαμε από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠΑ, Νίκο Κοντοέ, να επιβεβαιώσει την πληροφορία που έφερε η «Π» στη δημοσιότητα. Την επιβεβαίωσε πλήρως.
Ερωτηθείς από την «Π» ο Ν. Κοντοές είπε ότι φαίνεται να δικαιώνεται ένας στρατηγικός σχεδιασμός που έχει εκπονηθεί για το λιμάνι, για το οποίο έχει δηλώσει η διοίκησή του ότι μπορεί να εξελιχθεί από τερματικός κόμβος της ανατολικής Μεσογείου σε κόμβο διασύνδεσής του με τον σκανδιναβικό διάδρομο. Εκτιμά ότι η προσέγγιση της DFDS στο λιμάνι της Πάτρας μετά την εξαγορά της τουρκικής UN Ro-Ro, όπως έγραψε χθες η «Π», μπορεί να θεωρηθεί πρόδρομο φαινόμενο υλοποίησης αυτής της εκτίμησης που περιλαμβάνεται στον εθνικό σχεδιασμό. «Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ζητάμε κατεπειγόντως την έλευση του σύγχρονου τρένου» ανέφερε ο Ν. Κοντοές. Πρόσθεσε ότι η εταιρεία προσεγγίζει το λιμάνι της Πάτρας για να προωθεί αγαθά που προορίζονται για την εγχώρια αγορά και προέρχονται από τη γειτονική χώρα. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι θέλει να εναποθέτει προσωρινά εμπορεύματα που προορίζονται για ιταλικά λιμάνια τα οποία βρίσκονται νοτιότερα της Τεργέστης (που αποτελεί τον λιμένα-κόμβο της εταιρείας).
Συνδετικός κρίκος στη μεταφορά των εμπορευμάτων αυτής της κατηγορίας προς τα ιταλικά λιμάνια, πλην της Τεργέστης, θα είναι οι ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο λιμάνι της Πάτρας και τα πλοία τους «δένουν» στα λιμάνια της γειτονικής χώρας (π.χ. Ανκόνα, Μπρίντιζι κ.ά.). Επίσης, η τουρκική εταιρεία συνεργάζεται με σιδηροδρομικές εταιρΕίες που μπορούν να διακινήσουν τα εμπορεύματα μέσω συνδυασμένων μεταφορών στη Βόρεια Ευρώπη. Θα γίνεται όμως και το αντίστροφο (παραλαβή εμπορευμάτων από τα ιταλικά λιμάνια με προορισμό την Ανατολή).
Τα οφέλη που απορρέουν από μια τέτοια διαδικασία αφορούν, εκτός από τις ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Πάτρα, είναι ο μεταφορικός και αυτοκινητιστικός κλάδος, αλλά και το λιμάνι, το οποίο ήδη έχει διαμορφώσει χώρο προσωρινής εναπόθεσης εμπορευμάτων που προέρχονται από τρίτες χώρες και στο πλέον απαισιόδοξο σενάριο θα του αποφέρει έσοδα που υπολογίζονται στο ποσό των 100.000 ευρώ ετησίως (χρήση χώρου, τέλη ελλιμενισμού κ.ά.).
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση












Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [13:02:45]