Παρασκευή 20 Ιουλίου 13:54      19°-31° Πάτρα
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Η υγιεινή διατροφή θέλει τρόπο - 6 προτάσεις για όσους δεν έχουν χρόνο

Η υγιεινή διατροφή θέλει τρόπο - 6 προτάσεις για όσους δεν έχουν χρόνο



Ξυπνάς πρωί, πρωί για να πας γυμναστήριο, ύστερα τρέχεις να πας τα παιδιά στο σχολείο για να προλάβεις να είσαι στη δουλειά στις 9. Μετά σούπερ μάρκετ, καθαριστήριο, συνεργείο για το αυτοκίνητο και κάπως έτσι γυρίζεις κατάκοπη στις 9 σπίτι για να συναντήσεις μια κουζίνα και ένα σαλόνι χάος. Ποιος έχει χρόνο μετά από όλα αυτά να μαγειρέψει ένα θρεπτικό γεύμα; Κανείς. Η υγιεινή διατροφή όμως δεν θέλει χρόνο, αλλά τρόπο. Εάν λοιπόν νοιάζεσαι για την υγεία τη δική σου και των παιδιών σου ή έστω για τις επιδόσεις σου στο γυμναστήριο θα πρέπει σίγουρα να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές.


1. Αγόρασε κατεψυγμένα λαχανικά
Γλιτώνεις διαλογή, πλύσιμο και καθάρισμα. Πρόσθεσε λίγο καλαμπόκι στο ρύζι σου, λίγα ανάμεικτα λαχανικά στην ομελέτα σου ή φτιάξε αγκινάρες αλά πολίτα, λαδερό αρακά και φασολάκια. Από τη σακούλα κατευθείαν στην κατσαρόλα και ύστερα στο πιάτο σου.

2. Διπλασίασε την ποσότητα που μαγειρεύεις
Όχι, όχι μην το φας όλο! Επειδή όμως κανείς μας δεν έχει χρόνο να μαγειρεύει κάθε μέρα, διάλεξε μια ή δύο μέρες μέσα στη βδομάδα για να μαγειρεύεις μεγάλη ποσότητα φαγητού, ώστε να έχεις για όλες τις υπόλοιπες.

3. Φτιάξε πουτίγκες με τσία
Όχι μόνο είναι πεντανόστιμες και θρεπτικότατες, αλλά και πανεύκολες στην προετοιμασία. Βάλε σε 5 ξεχωριστά μπολάκια από μισό φλιτζάνι σπόρους τσία, δύο φλιτζάνια γάλα, λίγο κανέλα και μέλι. Ανακάτεψε και άφησέ τα όλο το βράδυ στο ψυγείο. Το πρωί θα δεις ότι οι σπόροι θα έχουν απορροφήσει όλο το υγρό και θα έχει δημιουργηθεί μια πουτίνγκα, που θυμίζει ρυζόγαλο. Πρόσθεσε φρούτα και ξηρούς καρπούς και πάρε το πρωινό σου μαζί σου στη δουλειά.

4. Αντικατέστησε τα κλασικά σου τηγάνια με αντικολλητικά
Μερικές φορές η μεγαλύτερη ταλαιπωρία είναι το καθάρισμα. Αντί να κάθεσαι με τις ώρες να μουλιάζεις το τηγάνι και ύστερα να τρίβεις με μανία ώσπου να απομακρύνεις τα υπολείμματα της καμμένης σου ομελέτας, αγόρασε ένα αντικολλητικό τηγάνι και γλίτωσε από ατελείωτες ώρες πάνω στο νεροχύτη.


5. Δοκίμασε συνταγές της μίας κατσαρόλας
Ξέχνα τις περίπλοκες συνταγές που ζητούν αμέτρητα συστατικά και δεκάδες σκεύη. Δοκίμασε να φτιάξεις ζυμαρικά με λαχανικά με ΑΥΤΟΝ τον εύκολο τρόπο, για παράδειγμα. Εύκολα, γρήγορα και με ελάχιστο καθάρισμα.

6. Πάρε έτοιμες σαλάτες, έτοιμες προς κατανάλωση
Επειδή ξέρουμε ότι αποκλείεται να κάτσεις να πλύνεις και να κόψεις τα λαχανικά σου γέμισε το ψυγείο σου με έτοιμες σαλάτες. Για καλή μας τύχη υπάρχει μεγάλη ποικιλία σαλατικών και ειδών σε όλα τα σούπερ μάρκετ. Απλά τις ανοίγεις και σερβίρεις! Ακολούθησε τις συμβουλές μας και θα έχεις το πιο νόστιμο, θρεπτικό και εύκολο δείπνο.

πηγή: olivemagazine.gr



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[13:36]  Τρεις στους πέντε οροθετικούς έχουν...
[10:10]  Οι παράγοντες που βοηθούν τα παιδιά να...
[08:36]  Η έλλειψη ύπνου είναι εχθρός της υγείας
[χθες 23:10]  Επιστήμονες ανακοίνωσαν εξέταση...
[χθες 17:24]  Τα ξαναζεσταμένα μακαρόνια...
[χθες 16:42]  Το 60% των παντρεμένων φοβάται την...
[χθες 13:13]  Σε 12 ανέρχονται τα κρούσματα από...
[χθες 13:11]  Η γενιά του iGen επιλέγει την...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [13:54:08]