Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 09:40      8°-16° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Μπλακ Φράιντεϊ. Είχες και στο χωριό σου;

Μπλακ Φράιντεϊ. Είχες και στο χωριό σου;



- Με επίκεντρο τον Έλληνα καταναλωτή και πηγή έμπνευσης το νεόφερτο θεσμό του Black Friday, o Κωτσόβολος δημιουργεί τη νέα χιουμοριστική καμπάνια που μας εξηγεί πώς και από πότε είχαμε στην Ελλάδα... Μπλάκ Φράιντεϊ.
Η νέα δημιουργική καμπάνια της Κωτσόβολος, από την The Newtons Laboratory, επικοινωνεί με οικείο και ιδιαίτερα αστείο τρόπο μία γιορτή αγορών, φέρνοντας λαϊκά και «αλά Ελληνικά» το πανηγύρι της Black Friday στα μέτρα του σύγχρονου, Έλληνα καταναλωτή. Πρωταγωνιστής ένας παππούς που θυμάται την πρώτη φορά που στο χωριό του ακούστηκε το Μαύρη Παρασκευή και αφορούσε τον ''Μαύρο'' τον Παρασκευά και τις εκπτώσεις που έβαλε στο μπακάλικό του.

Οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις ακολουθούν πολλές ξενόφερτες συνήθειες. Ξαφνικά στην Ελλάδα υιοθετήσαμε το Κυριακάτικο Brunch, το Baby shower, το Halloween, συνήθειες που πριν μερικά χρόνια δεν γνωρίζαμε. Επιπρόσθετα, στον τομέα του λιανεμπορίου, εμφανίστηκαν ενέργειες όπως οι Λευκές Νύχτες, προκειμένου να ενισχύσουν την αγορά με δελεαστικές προσφορές σε εποχή μη εκπτώσεων. Η πιο γνωστή όμως από όλες τις ενέργειες είναι η Black Friday, που μέχρι τώρα, δεν επικοινωνήθηκε με τρόπο που να μιλάει στον Έλληνακαταναλωτή. Ο Κωτσόβολος παίρνει την Αμερικάνικη συνήθεια και την κάνει καθαρά Ελληνική, με έξυπνο επικοινωνιακά τόνο, δηλαδή, αποδομώντας την! Με δημιουργικά ευφάνταστο τρόπο, χρησιμοποιεί τη φράση που λέμε όλοι μας όταν πρωτοακούμε τέτοιες ξενικές συνήθειες «Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϊ;» και χτίζει μια χιουμοριστική και αιχμηρή καμπάνια. Ακολουθούν πολλές εκπλήξεις!
Η Κωτσόβολος, με κύριο στόχο μια μοναδική καταναλωτική εμπειρία εξασφαλίζει τη δυνατότητα ευέλικτου τρόπου πληρωμής όλων των αγορών, μέσω του προγράμματος «Πλάνο Δόσεων» και των «Ταμείων Express», επιτρέποντας στον καταναλωτή να μη στερηθεί καμία προσφορά κατά τη διάρκεια της Μπλακ Φράιντεϊ, που πλέον η Κωτσόβολος, φέρνει και στο χωριό του!

--#--
Σχετικά με την εταιρεία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ (μέλος του Ομίλου Dixons Carphone plc)
Η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ είναι η Νο 1 αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα. Ξεκίνησε το 1950 από ένα απλό μαγαζί στην Αθήνα και σήμερα λειτουργεί 95 καταστήματα και το ηλεκτρονικό κατάστημα http://www.kotsovolos.gr/site/, ενώ απασχολεί πάνω από 2.000 εργαζόμενους.
Η εταιρεία εξειδικεύεται στην πώληση ηλεκτρονικών προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών, οικιακών συσκευών, φωτογραφικού εξοπλισμού, τηλεπικοινωνιακών προϊόντων, καθώς και στις υπηρεσίες παράδοσης, εγκατάστασης, συντήρησης, επισκευής και προστασίας των προϊόντων μετά την πώληση με τη σειρά υπηρεσιών Support 360ο.
Η Κωτσόβολος βρίσκεται στα ακόλουθα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης:
Επιπλέον πληροφορίες και νέα σχετικά με την εταιρεία είναι διαθέσιμα και στην εταιρική ιστοσελίδα http://corporate.kotsovolos.gr/

Σχετικά με τη Dixons Carphone
Η Dixons Carphone plc είναι η κορυφαία Ευρωπαϊκή εταιρεία λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και τηλεπικοινιακών προϊόντων και υπηρεσιών και απασχολεί πάνω από 42.000 εργαζόμενους σε 11 χώρες. Η Dixons Carphone προσφέρει ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών και κινητών συσκευών που υποστηρίζονται από υπηρεσίες μετά την πώληση και παρέχονται από τα brands της εταιρείας Geek Squad και Knowhow, διευκολύνοντας το κοινό να ζει καλύτερα μέσα σε έναν κόσμο διαδικτυακά συνδεδεμένο.
Τα υψηλού επιπέδου brands της Dixons Carphone περιλαμβάνουν την Carphone Warehouse και τα Currys PC World στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, την Elkjøp, τη Phonehouse, την El Giganten, τη Gigantti, τη Phone House και τη Lefdal στις σκανδιναβικές χώρες, την Κωτσόβολος στην Ελλάδα, την Dixons Travel σε μια σειρά από Αγγλικά και Ιρλανδικά αεροδρόμια και τη Phone House στην Ισπανία. Τα βασικά brands παροχής υπηρεσιών περιλαμβάνουν τη Knowhow στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και τις Σκανδιναβικές χώρες και τη Geek Squad σε όλη τη Μεγάλη Βρετανία, την Ιρλανδία και την Ισπανία.
Οι υπηρεσίες για επιχειρήσεις (B2B) παρέχονται μέσω των brands Connected World Services, PC World Business και Carphone Warehouse Business. Το brand Connected World Services στοχεύει στην αξιοποίηση της υπάρχουσας τεχνογνωσίας, μεθόδων διαχείρισης και τεχνολογίας του Ομίλου, προκειμένου να προσφέρει ένα εύρος υπηρεσιών προς τις επιχειρήσεις.
Η Dixons Carphone βραβεύτηκε ως 'Retailer of the Year' στα Βραβεία Retail Week Awards 2016.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Dixons Carphone plc, μπορείτε να επισκεφθείτε το www.dixonscarphonegroup.com ή να ακολουθήσετε την εταιρεία στο Twitter στους λογαριασμούς @DixonsCarphone.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 




Πρόσφατα
[09:38]  Γυναίκες, Νέοι και Περιβάλλον στην...
[χθες 09:30]  ΙΝΤΕRAMERICAN και Anytime...
[χθες 14:23]  H Vodafone Ελλάδας επενδύει σε...
[χθες 09:14]  H Vodafone καταλύτης και φορέας...
[χθες 14:26]  Εμβολιασμός ηλικιωμένων στον Δήμο...
[χθες 12:18]  Διαρκής στήριξη στα τοπικά...
[χθες 13:43]  Τράπεζα Πειραιώς: Ένας χρόνος...
[χθες 09:31]  Στην Έκθεση Ξενοδοχειακού...

 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [09:40:53]