Τρίτη 22 Αυγούστου 21:47      22°-34° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Ερευνα της «Π» : Πυκνώνουν οι έφοδοι μεταναστών στο λιμάνι - Εντείνονται τα φαινόμενα αυτοδικίας

Ερευνα της «Π» : Πυκνώνουν οι έφοδοι μεταναστών στο λιμάνι - Εντείνονται τα φαινόμενα αυτοδικίας



Ισχυρές πιέσεις από μεταναστευτικά ρεύματα δέχεται τον τελευταίο χρόνο το λιμάνι της Πάτρας, καθώς εκτιμάται ότι 1000 πρόσφυγες βρίσκονται στην εξωτερική πλευρά, περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να εντοπίσουν μια δίοδο διαφυγής προς την Ιταλία.
Αυτό, είναι το δράμα των προσφύγων. Υπάρχει, όμως, και το μαρτύριο των χρηστών του λιμανιού που υφίστανται αφόρητη πίεση, μετρούν ζημιές και βράζουν. Ποιος θα τους υπερασπιστεί; Μπροστά στο κρίσιμο ερώτημα, εγείρονται επίσημα και ανεπίσημα εμπόδια. Στα πρώτα, η υπηρεσιακή αδυναμία του Λιμεναρχείου να αποτρέψει την εκτός λιμένος κίνηση των μεταναστών προς τη λιμενική ζώνη. Στα δεύτερα, η απροθυμία να ασκηθεί σφοδρή κατασταλτική στρατηγική, προκειμένου να αποφευχθεί η κατακραυγή...
Τα επίσημα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά της κατάστασης που δείχνει να κλιμακώνεται. Ενώ όλο το 2016 έγιναν 924 συλλήψεις μεταναστών που επιχείρησαν να περάσουν παράνομα στην Ιταλία κρυπτόμενοι σε κάποια νταλίκα ή χρησιμοποιώντας πλαστά έγγραφα, φέτος μόνο στο πρώτο εξάμηνο είχαν γίνει 1125 συλλήψεις. Αυτό δείχνει ότι η πίεση έχει διπλασιαστεί, όμως αν λάβουμε υπόψη και τις απωθήσεις μεταναστών πριν φτάσουν σε κάποια νταλίκα για να κρυφτούν, τότε τα νούμερα έχουν τετραπλασιαστεί.
Παρόλα αυτά, το λιμάνι της Πάτρας, παραμένει μια εγκατάσταση υψηλού επιπέδου ασφάλειας τουλάχιστον στον χώρο ISPS, αφού οι επιστροφές μεταναστών από την Ιταλία παραμένουν και φέτος σε πολύ χαμηλά επίπεδα, καθώς δεν ξεπερνούν τα τέσσερα άτομα τον μήνα.
Πέρα από τα «στάνταρντ», όμως, υπάρχει και ο κόσμος της εργασίας, που υποφέρει μ΄αυτή την κατάσταση και ζητά προστασία. Οι αρχές κομίζουν απαντήσεις, κάθε μια από την πλευρά της. Οι χρήστες του Λιμανιού, ωστόσο, δεν καλύπτονται. Λένε στην εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ» ότι οι απαντήσεις έχουν θεωρητική αξία. Αυτό που έχει σημασία είναι το αποτέλεσμα. Και το αποτέλεσμα είναι ένας διαρκής πόλεμος υλικής και ψυχικής φθοράς στην παραλιακή ζώνη.
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ «ΓΙΟΥΡΟΥΣΙΑ»
Η σχεδόν ανεμπόδιστη πρόσβαση των μεταναστών στον χώρο της λιμενικής ζώνης, δημιουργεί φαινόμενα έντασης με τους οδηγούς, που κάποιες φορές μπορεί να καταλήξουν και σε επεισόδια.
Οι μαζικές έφοδοι έχουν γίνει καθημερινό φαινόμενο κατά τις ώρες αναχώρησης των πλοίων στις γραμμές της Αδριατικής, με τους μεταφορείς να διαμαρτύρονται πλέον ανοικτά για τις συνθήκες φύλαξης του λιμανιού και να προειδοποιούν για τον κίνδυνο ατυχήματος.
Το εγκαταλειμμένο εργοστάσιο της ΑΒΕΞ αλλά και η ευρύτερη περιοχή της Π-Π και του Λαδόπουλου που αποτελούν καταφύγιο για εκατοντάδες πρόσφυγες και μετανάστες, έχουν μετατραπεί σε ορμητήρια εισόδου στη χερσαία ζώνη του λιμανιού, προς αναζήτηση κάποιου φορτηγού για να φύγουν προς την Ιταλία.
Οπως περιγράφουν στην «Π», άνθρωποι του χώρου των διεθνών μεταφορών, το τελευταίο διάστημα η κατάσταση στο λιμάνι έχει χειροτερέψει.
Οι πρόσφυγες εκμεταλλεύονται τους αναγκαστικά αυξημένους χρόνους αναμονής των φορτηγών στον λιμενικό χώρο, λόγω της καλοκαιρινής κίνησης, της ζύγισης, της παραλαβής εισιτηρίων, των ελέγχων κ.λ.π. και φτάνουν ακόμα και στο σημείο να σπάνε με λοστούς τις κλειδαριές από τις πόρτες για να εισέρχονται στους θαλάμους των φορτηγών.
Αλλες φορές γίνονται άμεσα αντιληπτοί από τους οδηγούς, που διακινδυνεύουν τη σωματική τους ακεραιότητα για να τους απωθήσουν, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις έχουν γίνει ζημιές σε εμπορεύματα, πολλά από τα οποία είναι ευπαθή (φρούτα, γαλακτοκομικά ψάρια, φάρμακα κλπ).
Σύμφωνα με τους μεταφορείς, στην καλύτερη περίπτωση, το όχημα θα χάσει την αναχώρηση του πλοίου με αρνητικές συνέπειες για τον αποστολέα, καθότι τα περισσότερα φορτία δεσμεύονται με συγκεκριμένες ημέρες και ώρες παράδοσης στις αγορές της Ευρώπης.
ΕΛΛΙΠΗΣ Η ΦΥΛΑΞΗ
Στελέχη του κλάδου των διεθνών μεταφορών θεωρούν ότι η φύλαξη της εξωτερικής περίφραξης του λιμανιού από την Αστυνομία είναι ελλιπής. Συνήθως ένα περιπολικό κάνει δρομολόγια και χρησιμοποιεί μόνο τη σειρήνα, όταν διαπιστώνει κάποια απόπειρα παράνομης εισόδου στο λιμάνι, ενώ οι πρόσφυγες τις περισσότερες φορές δεν δίνουν σημασία και συνεχίζουν την αναρρίχησή τους στα κάγκελα. Και εντός της λιμενικής ζώνης, όμως, η φύλαξη είναι αδύνατον να γίνει με αποτελεσματικό τρόπο από τους ελάχιστους λιμενικούς, παρόλο που προσπαθούν με κόπο να αποτρέψουν τους πρόσφυγες.
Κατά την άποψη των μεταφορέων, μια πιο εστιασμένη φύλαξη κατά τις ώρες αναχώρησης των πλοίων, ίσως να βοηθούσε στη μείωση του προβλήματος. Πάντως οι οικονομικές ζημίες για τις μεταφορικές επιχειρήσεις είναι μεγάλες από τις εφόδους των προσφύγων, ενώ όσο συνεχίζεται αυτή η κατάσταση, ο κίνδυνος να γίνει κάποιο ατύχημα αυξάνεται, με τους οδηγούς να δηλώνουν ότι νιώθουν απροστάτευτοι.


«Δεν γίνεται να μπαίνουν ελεύθερα σε λιμάνι υψίστης ασφαλείας»
Παράπονα υπάρχουν, τόνισε στην «Π» ο πρόεδρος του Συλλόγου Φορτηγών Διεθνών Μεταφορών Θανάσης Κάκος, αναφέροντας ότι έχουν γίνει καταγγελίες στον εισαγγελέα, ενώ για χθες Δευτέρα, είχε προγραμματιστεί συνάντηση στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για το πρόβλημα των μεταναστών (ρεπορτάζ στο αυριανό φύλλο).
Οπως είπε, οι οδηγοί έρχονται αντιμέτωποι με μετανάστες που κρύβονται στα φορτηγά και πολλές φορές γίνονται επιθετικοί. Μάλιστα, έκανε λόγο και για οργανώσεις που δεν τις κατονόμασε, οι οποίες «τους βοηθούν να φύγουν στο εξωτερικό». Πάντως, ο κ. Κάκος δήλωσε ότι δεν μπορεί σε ένα λιμάνι υψίστης ασφαλείας, να μπαίνουν ελεύθερα πρόσφυγες και να μην λαμβάνονται μέτρα γι΄αυτό, πρωτίστως από την εξωτερική πλευρά, όπου πραγματοποιεί περιπολίες η Αστυνομία.
ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΟΣΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΔΕΝ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ
Οπως εξήγησε στην «Π» ο Κεντρικός Λιμενάρχης Πατρών Δημήτρης Κυριακουλόπουλος, μετά το κλείσιμο των συνόρων στην Ειδομένη, οι πρόσφυγες και μετανάστες αναζήτησαν εναλλακτική δίοδο στα λιμάνια Ηγουμενίτσας και Πάτρας.
Η πίεση άρχισε να αυξάνεται από το φθινόπωρο του 2016, όταν τον Σεπτέμβριο έγιναν 40 συλλήψεις, οι οποίες αυξήθηκαν σε 60 τον Οκτώβριο και σε 90 τον Νοέμβριο. Πρόκειται κυρίως για αυτοσχέδιες απόπειρες παράνομης εξόδου από τη χώρα, από άτομα που προσπαθούν να κρυφτούν σε κάποιο φορτηγό την ώρα που βρίσκεται στο πάρκινγκ, στην πλάστιγγα ή σε αναμονή για να περάσει από τον έλεγχο. Υπάρχουν, όμως, και οργανωμένες προσπάθειες κατά τις οποίες εντοπίζονται φορτηγά με κρύπτες, ενώ τελευταία εφαρμόζεται και το λεγόμενο «γιουρούσι», δηλ. η εφόρμηση ομάδων που αποτελούνται από 20 - 25 άτομα, κυρίως Αφγανοί, Πακιστανοί ή Τυνήσιοι, που υπερπηδούν τον εξωτερικό φράκτη και τρέχουν να κρυφτούν σε κάποιο φορτηγό.
Οπως τόνισε ο κ. Κυριακουλόπουλος, οι έλεγχοι που γίνονται στις πύλες εισόδου του λιμανιού, είναι καθολικοί σε όλα τα φορτηγά από τα στελέχη της ιδιωτικής εταιρείας σεκιούριτι του ΟΛΠΑ και του Λιμενικού Σώματος. Επιπλέον, όταν υπάρχουν κάποιες ενδείξεις παρουσίας μεταναστών, το φορτηγό σκανάρεται και από ακτίνες Χ, ενώ οι πάντες περνούν από διαβατηριακό έλεγχο που είναι πολύ αποτελεσματικός, καθώς εντοπίζονται καθημερινά πλαστά διαβατήρια, κυρίως από πρόσφυγες από τη Συρία.
Οταν συλλαμβάνονται πρόσφυγες, οδηγούνται στην Ασφάλεια του Λιμενικού και αν διαθέτουν άδειες παραμονής, αφήνονται ελεύθεροι, αν όχι, παραπέμπονται στην Αστυνομία για να κινηθούν τα ανάλογα διοικητικά μέτρα.
ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ
Οι οδηγοί των φορτηγών μέχρι πρότινος, οδηγούνταν όλοι αδιακρίτως στον εισαγγελέα προκειμένου να διαπιστωθεί από την ανάκριση αν συμμετείχαν σε οργανωμένη μεταφορά. Αυτό είχε ως συνέπεια να υποβάλλονται σε μια τεράστια ταλαιπωρία ακόμα και όσοι ήταν αθώοι. Αυτή η τακτική, όπως τόνισε ο Λιμενάρχης έχει πλέον εγκαταλειφθεί μετά από συνεννόηση με την Εισαγγελία. Πλέον, στις περιπτώσεις όπου το Λιμενικό κρίνει ότι ο οδηγός δεν ευθύνεται για τους μετανάστες που βρίσκονται κρυμμένοι σε ένα φορτηγό, λαμβάνονται τα στοιχεία του, γίνεται μια καταγραφή του περιστατικού και αφήνεται να συνεχίσει το ταξίδι του.
Ωστόσο, κάποιοι οδηγοί που δεν γνωρίζουν ότι ο έλεγχος έχει απλοποιηθεί, θεωρούν ότι θα μπλέξουν και παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους όταν εντοπίζουν μετανάστες στα φορτηγά τους, προσπαθούν να επιλύσουν μόνοι τους το πρόβλημα και με την ένταση που επικρατεί, δεν αποκλείεται να σημειωθεί και κάποιο επεισόδιο.
ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΛΕΞΟΥΝ
Το Λιμενικό, τόνισε ο κ. Κυριακουλόπουλος, προσπαθεί να αποτρέψει αυτά τα περιστατικά, ενθαρρύνοντας τους οδηγούς να ζητούν οι ίδιοι τον έλεγχο του οχήματός τους, αν έχουν κάποια υποψία παραβίασης από μετανάστη και σε καμία περίπτωση να μην προσπαθούν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους, ενδεχομένως αυτοδικώντας. Μάλιστα, διαβεβαιώνει τους οδηγούς που απευθύνονται στα κλιμάκια ειδικών αποστολών, ότι δεν θα υποστούν καμία ταλαιπωρία. «Εμάς μας νοιάζει πρώτα απ΄όλα η ασφάλεια. Ακόμα και των ίδιων των μεταναστών, όπως επίσης η ασφάλεια των χρηστών και γενικά όσων κυκλοφορούν εντός του λιμένα. Γι΄ αυτό καλούμε τους οδηγούς να επιζητούν τον έλεγχο αν έχουν κάποια υποψία. Οι μετανάστες συλλαμβάνονται, ο οδηγός δεν έχει καμία επίπτωση και το θέμα τελειώνει εκεί, χωρίς εντάσεις, προβλήματα και συνέπειες» τόνισε ο κ. Κυριακουλόπουλος.


Ν Κοντοές: Ο ΟΛΠΑ ενισχύει την περίφραξη
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ Νίκος Κοντοές, τόνισε στην «Π» ότι όσον αφορά τους χώρους εκτός της ζώνης ISPS, υπάρχει ένταση της αστυνόμευσης, όμως πολύ σύντομα θα εφαρμοστούν κάποιες επιπλέον ειδικές ρυθμίσεις, που θα αφορούν αποκλειστικά τα φορτία με ευαίσθητα και ευπαθή προϊόντα.
Εσωτερικά του χώρου ISPS, η ασφάλεια παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο, παρά τη μεγάλη πίεση που ασκεί το πλήθος των μεταναστών που βρίσκονται εκτός του λιμένα. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν τα επίσημα στοιχεία από τις επιστροφές προσφύγων από την Ιταλία, που παραμένουν κατά μέσο όρο σταθερά στα τέσσερα άτομα το μήνα.
Παρόλα αυτά,ο ΟΛΠΑ ετοιμάζεται να ενισχύει περαιτέρω την εσωτερική περίφραξη του χώρου ISPS και μάλιστα με άμεσες διαδικασίες, αφού τη Δευτέρα φέρνει στο ΔΣ του οργανισμού διαγωνισμό με απευθείας ανάθεση, γεγονός που σημαίνει ότι το έργο θα ολοκληρωθεί σύντομα. Με αυτή την ενίσχυση, όπως είπε, η απόπειρα εισόδου εντός του χώρου ISPS θα γίνει ακόμα δυσχερέστερη για τους μετανάστες.
Επιπλέον, ο κ. Κοντοές τόνισε ότι η διοίκηση του ΟΛΠΑ, έχοντας εδώ και καιρό διαβλέψει την επικείμενη πίεση του μεταναστευτικού ρεύματος, προώθησε έγκαιρα την ένταξη στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Δυτικής Ελλάδας, της κατασκευής δεύτερης περίφραξης, εσωτερικά της χερσαίας λιμενικής ζώνης και παράλληλα της εξωτερικής περίφραξης.
Oπως εξήγησε, μετά την εξωτερική περίφραξη, θα διαμορφωθεί ένας διάδρομος επιτήρησης πλάτους δέκα μέτρων και ένας φράκτης ύψους τριών μέτρων, ο οποίος μέχρι το ύψος του ενός μέτρου θα είναι κατασκευασμένος από τσιμέντο και τα υπόλοιπα δύο μέτρα από πλεξιγκλάς.
Στον διάδρομο θα κινούνται αποκλειστικά οχήματα της λιμενικής αρχής επιτηρώντας τον χώρο πολύ πιο αποτελεσματικά και χωρίς τον κίνδυνο πρόκλησης κάποιου ατυχήματος από τα κυνηγητά που βλέπουμε σήμερα εντός της λιμενικής ζώνης.
Το έργο είναι προϋπολογισμού 1 εκατ. ευρώ και ο ΟΛΠΑ έχει ετοιμάσει τα τεύχη δημοπράτησης τα οποία έχουν ήδη σταλεί στη διαχειριστική αρχή για έγκριση, ώστε να ανάψει το πράσινο φως για την προκήρυξη του έργου και την κατασκευή του το ταχύτερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός του 2018.
Τέλος, ο κ. Κοντοές είπε ότι το λιμάνι θα ενισχυθεί σύντομα και με εξοπλισμό μέσω του ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας, όπως νέες κάμερες επιτήρησης με υπέρυθρες ακτίνες, οχήματα σκάνερ με ακτίνες Χ που θα βελτιώσουν ακόμα πιο πολύ τα αποτρεπτικά μέτρα ασφάλειας.


Γ. Τελώνης: Εξαιρετικά τα μέτρα ασφάλειας στο λιμάνι
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Ναυτιλιακών Πρακτόρων Λιμένος Πατρών και μέλος του ΔΣ του ΟΛΠΑ Γιώργος Τελώνης, θεωρεί ότι η συνεργασία που υπάρχει μεταξύ των εμπλεκόμενων υπηρεσιών, έχει φέρει μέχρι στιγμής σημαντικά αποτελέσματα, επικαλούμενος τα στοιχεία με τις επιστροφές προσφύγων από την Ιταλία.
Οπως τόνισε στην «Π», το Λιμενικό Σώμα που σηκώνει το μεγαλύτερο βάρος της επιτήρησης και των ελέγχων αξίζει συγχαρητηρίων, όμως αυτό το αποτέλεσμα οφείλεται στη μεγάλη συνεννόηση που υπάρχει με τον ΟΛΠΑ, την Αστυνομία, την υπηρεσία σεκιούριτι και τους χρήστες.
Ομως, κατά τον κ. Τελώνη αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι πλευρές πρέπει να εφησυχαστούν, διότι οι συλλήψεις για παράνομη έξοδο από το λιμάνι έχουν διπλασιαστεί από πέρυσι και οι αποτυχημένες προσπάθειες έχουν τετραπλασιαστεί.
Γι΄αυτό, το πρώτο θέμα που θεωρεί ότι πρέπει να επιλυθεί, είναι αυτό της μεταφοράς των προσφύγων και μεταναστών μακριά από το λιμάνι. Ο ίδιος εκτιμά ότι κάθε αποτυχημένη απόπειρα εισόδου «εκπαιδεύει» στην ουσία τους μετανάστες να μην επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη και να μαθαίνουν τις τακτικές των υπηρεσιών ασφαλείας, μέχρι να βρουν έναν αποτελεσματικό τρόπο διαφυγής στο εξωτερικό.
Επιπλέον, ο κ. Τελώνης εκτιμά ότι η δεύτερη περίφραξη που θα κατασκευάσει ο ΟΛΠΑ περιμετρικά του λιμανιού, θα λειτουργήσει ως ένας ακόμα αποτρεπτικός παράγοντας.
«Το λιμάνι της Πάτρας δεν συγκρίνεται με κανένα στην Ελλάδα και την Αδριατική», τόνισε ο κ. Τελώνης που χαρακτήρισε τον έλεγχο και την οργάνωση εξαιρετικού επιπέδου και αναγνωρισμένες από ευρωπαϊκές υπηρεσίες, όπως η Europol.
Χίλιοι μετανάστες, αλλά μόνον δύο κρούσματα συμπλοκής
Στον εξωτερικό χώρο, η Αστυνομία έχει διαθέσει δύο περιπολικά και μια μηχανή, όμως δεν μπορεί να παρέμβει ή να κάνει συλλήψεις, από τη στιγμή που οι πρόσφυγες διαθέτουν νόμιμα έγγραφα παραμονής, είπε ο κ. Κυριακουλόπουλος, ούτε καν το Λιμενικό εντός του λιμένα, εφόσον δεν γίνεται κάποια παράνομη πράξη.
Τελευταία έχει παρουσιαστεί η μαζική έφοδος, δηλαδή, κι όποιος περάσει, το οποίο επιχειρείται να αντιμετωπιστεί μέσω της ανασύνταξης του Σχεδίου Ασφαλείας Λιμένα, όμως ο Λιμενάρχης τόνισε ότι τυπικά, κανείς δεν απαγορεύεται να βρίσκεται εντός του χώρου του λιμένα, με εξαίρεση τη ζώνη ISPS.
«Είμαστε ένα ασφαλές λιμάνι, κρατάμε μια ισορροπία, αποφεύγοντας ακρότητες. Γιατί όσο υπάρχει ισορροπία και ηρεμία δεν υπάρχουν αντιδικίες με τους οδηγούς και τους μετανάστες» τόνισε ο Λιμενάρχης, επισημαίνοντας ότι μόνο δύο περιστατικά συμπλοκής έχουν σημειωθεί λόγω αγανάκτησης των οδηγών και κάποιες φθορές μικρής αξίας, παρότι 1000 περίπου μετανάστες βρίσκονται έξω από το λιμάνι.


Κοτρωνιάς: Διπλασιάζουμε τις περιπολίες έξω από το λιμάνι
Τον διπλασιασμό των περιπολιών έξω από τη λιμενική ζώνη, την ώρα της επιβίβασης φορτηγών στα πλοία, έχει αποφασίσει η ΕΛΑΣ για να αποτρέψει τα «ρεσάλτα» των προσφύγων. Ομως και πάλι από μόνος του ο συγκεκριμένος σχεδιασμός δεν επαρκεί, αφού οι μετανάστες εκμεταλλεύονται την αχανή έκταση του λιμανιού και βρίσκουν την ευκαιρία να σκαρφαλώσουν από την περίφραξη, όταν η κίνηση έχει πέσει.
«Διαθέτουμε δύο περιπολικά σε μόνιμη βάση και τις επίμαχες ώρες επιβίβασης των φορτηγών ενισχύονται από άλλες ομάδες αστυνόμευσης» υποστηρίζει στην «Π» ο αστυνομικός διευθυντής Αχαΐας Νίκος Κοτρωνιάς.
Σε σχέση με τα παράπονα των μεταφορέων για έλλειψη αστυνόμευσης, ο ίδιος υποστηρίζει ότι κάθε φορά που εντοπίζονται μετανάστες να σκαρφαλώνουν στον φράκτη αποτρέπονται. Οσοι καταφέρνουν να περάσουν στη λιμενική ζώνη, το κάνουν νυχτερινές ώρες, που δεν υπάρχει κίνηση στο λιμάνι και τα πλοία έχουν ήδη αναχωρήσει. Με γρήγορες κινήσεις οι αλλοδαποί εισέρχονται στα φορτηγά και περιμένουν από τους οδηγούς να ξεκινήσουν. Το μήκος του λιμανιού είναι τέτοιο που όση αστυνομική παρουσία και να διατεθεί, οι πρόσφυγες θα βρουν τρόπο να περάσουν, τόνισε ο κ. Κοτρωνιάς. Ακόμα, επεσήμανε ότι η ΕΛΑΣ δεν μπορεί να κάνει συλλήψεις μεταναστών που κινούνται έξω από την περίφραξη, διότι το 90% διαθέτει επίσημα έγγραφα παραμονής στη χώρα μας. Οι μόνοι που συλλαμβάνονται είναι όσοι μετανάστες έχουν έρθει παράνομα στη χώρα.

ΕΡΕΥΝΑ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Από την έντυπη έκδοση




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [21:47:23]