Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 12:43      11°-27° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Συνταγή διαίτης: Κινόα με λαχανικά

Συνταγή διαίτης: Κινόα με λαχανικά




Προσέχεις τη διατροφή σου και θέλεις να τρως υγιεινά; Φτιάξε κινόα με λαχανικά και θα κάνεις το καλύτερο γεύμα τώρα το καλοκαίρι

ΥΛΙΚΑ
  • Μισή κόκκινη, μισή πράσινη, μισή κίτρινη πιπεριά
  • 1 μέτριο κρεμμύδι
  • 100 γραμμάρια μανιτάρια πλευρώτους ή 6-7 μανιτάρια λευκά μέτρια ή αν θες κάνεις μια μίξη και από τα δύο αλλά στη μισή ποσότητα
  • 170 γραμμάρια κινόα
  • περίπου ένα λίτρο νερό ζεστό κατά προτίμηση
  • λίγο ελαιόλαδο
  • αλάτι, πιπέρι
  • ρίγανη
  • βασιλικό φρέσκο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
  1. Αρχικά σοτάρεις σε νερό/γιαχνίζεις το κρεμμύδι.
  2. Στη συνέχεια προσθέτεις την κόκκινη και την κίτρινη πιπεριά και σοτάρεις/γιαχνίζεις και τρία λεπτάκια.
  3. Συνεχίζεις προσθέτοντάς και την πράσινη πιπεριά και συνεχίζεις το σοτάρισμα/γιάχνισμα για άλλα 3 λεπτά.
  4. Στο επόμενο βήμα θα βάλεις τα μανιτάρια να σοταριστούν/γιαχνιστούν για 10 λεπτάκια, εδώ μπορείς να αλατίσεις λίγο, με προσοχή όμως!!!
  5. Και έπειτα αφού έχουν μαλακώσει όλα τα υλικά προσθέτεις την κινόα, την σοτάρεις για δυο λεπτά προσοχή πολύ εδώ να μην σου αρπάξει η κινόα γιατί θα χαλάσει όλη η γεύση
  6. Μετ' έπειτα προσθέτεις το νερό ίσια να σκεπάσει καλά όλα τα υλικά και αφήνεις να βράσει,
  7. Για να βράσει η κινόα θέλει 15-25 λεπτά, σε όλη αυτή τη διάρκεια θα ανακατεύεις ώστε να μην σου κολλήσει κάτω, και όποτε χρειάζεται προσθέτεις νερό.
  8. Θα είναι έτοιμο όταν δεις ότι η κινόα γίνεται προς το διαφανές, και έχει μαλακώσει πολύ καλά, προσθέτεις αλάτι, πιπέρι και μυρωδικά, ωμό ελαιόλαδο, ανακατεύεις και σερβίρεις!





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [12:43:10]