Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 04:48      9°-13° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Τοπικές εκπτώσεις κάθε δύο χρόνια

Τοπικές εκπτώσεις κάθε δύο χρόνια



Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο καθορισμού των προσφορών - εκπτώσεων φέρνει τροπολογία του Υπουργείου Οικονομικών στο νομοσχέδιο για την απλοποίηση των διαδικασιών σύστασης επιχειρήσεων.
ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ
Στην τροπολογία που κατατέθηκε, προβλέπεται μεταξύ άλλων, η δυνατότητα κάθε αντιπεριφερειάρχη, μετά από γνώμη των δήμων, των εμπορικών και επαγγελματικών οργανώσεων της οικείας Περιφερειακής Ενότητας, να ορίζει μία περίοδο προσφορών ανά δύο έτη, με μέγιστη χρονική διάρκεια ένα μήνα, κατά την οποία θα επιτρέπεται η προσφορά του συνόλου των ειδών που διαθέτει κάθε κατάστημα.
Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, η εν λόγω ρύθμιση ενισχύει την ευελιξία των εμπορικών επιχειρήσεων αναφορικά με τη διάθεση περισσότερων ειδών σε προσφορά, ενώ λαμβάνονται περισσότερο υπ' όψιν οι ανάγκες των τοπικών κοινωνιών.
Πάντως, η τροπολογία του Υπουργείου, αντιμετωπίζεται με επιφύλαξη από τον εμπορικό κόσμο, καθώς διευρύνει ακόμα περισσότερο, το ήδη ευέλικτο θεσμικό πλαίσιο εκπτώσεων και προσφορών.
Ο Γ. ΡΩΡΟΣ
Την επιφύλαξη αυτή διατύπωσε στην εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ» και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας Γιώργος Ρώρος, ο οποίος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι με την τροπολογία αυτή, ενισχύεται ακόμα περισσότερο η πανσπερμία νόμων και αποφάσεων, όπου ο εμπορικός κόσμος στο τέλος αδυνατεί να ξέρει τι ισχύει στην αγορά.
Oπως τόνισε, η πρόταση του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας, προβλέπει, πέραν των καθιερωμένων εκπτώσεων, να δίνεται το δικαίωμα στην κάθε επιχείρηση ξεχωριστά, να πραγματοποιεί προσφορές από 2 έως 4 δεκαήμερα τον χρόνο, μετά από γνωστοποίηση στον οικείο εμπορικό σύλλογο. Παράλληλα, να υπάρχει και ένας ελεγκτικός μηχανισμός που θα μπορεί να επιβλέπει την τήρηση αυτών των ημερομηνιών για την κάθε επιχείρηση και τη δυνατότητα αυτή την έχει μόνο η Πολιτεία.
Η «ΜΑΥΡΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ»
Ο Γιώργος Ρώρος τόνισε ότι η πολιτική εκπτώσεων και προσφορών πρέπει να αντιμετωπίζεται με οργανωμένο τρόπο και όχι αποσπασματικά. Ανέφερε συγκεκριμένα ότι τα δεκαήμερα προσφορών, έχουν πάψει πλέον να είναι ελκυστικά για τους καταναλωτές, ενώ ενέργειες όπως αυτή της «Μαύρης Παρασκευής», με τις διαστάσεις που πήρε, αιφνιδίασε την πλειοψηφία του εμπορικού κόσμου και έδωσε την εικόνα μιας ανεξέλεγκτης αγοράς, όπου ο καθένας κάνει ό,τι θέλει.
«Ολα αυτά πρέπει να μπουν σε μια τάξη, γι' αυτό και εμείς, ως Εμπορικός Σύλλογος, θα θέλαμε να διαμορφωθεί ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για τις εκπτώσεις και τις προσφορές και όχι επιμέρους αποφάσεις, νόμοι και ρυθμίσεις» δήλωσε ο Γιώργος Ρώρος, διατυπώνοντας ανοικτά την επιφύλαξή του για την τροπολογία των τοπικών εκπτώσεων.
Η ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ
Την ίδια στιγμή, ο Εμπορικός Σύλλογος Πάτρας βρίσκεται σε αναμονή για την κατάθεση εκ μέρους της δημοτικής αρχής του σχεδίου πεζοδρόμησης στο ιστορικό κέντρο και ειδικά της Μαιζώνος, για να διατυπώσει τις απόψεις του. Χθες, ο πρόεδρος του ΕΕΣΠ Γιώργος Ρώρος είχε συνάντηση με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Παύλο Στάμο, ο οποίος δεσμεύθηκε να καλέσει σύντομα τις εμπλεκόμενες πλευρές σε διαβούλευση. Ο Γιώργος Ρώρος, τόνισε ότι ο εμπορικός κόσμος δεν είναι αντίθετος με τις πεζοδρομήσεις, εφόσον γίνονται με σχέδιο και προβλέπουν μέτρα εξισορρόπησης της λειτουργίας της πόλης. Ανέφερε ως παράδειγμα την πεζοδρόμηση της Ρήγα Φεραίου, η οποία όπως είπε, ήταν ένα μεμονωμένο μέτρο, που είχε ως αποτέλεσμα την μεταφορά ενός μεγάλου κομματιού της εμπορικής κίνησης προς το θαλάσσιο μέτωπο.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Από την έντυπη έκδοση





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [04:48:42]