Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 14:26      8°-13° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα: Η ανεργία κόβει το νερό

Πάτρα: Η ανεργία κόβει το νερό



Η έλλειψη σταθερής εργασίας, κατά συνέπεια και σταθερού μηνιαίου εισοδήματος, είναι ο λόγος που δεν επιτρέπει σε ένα τμήμα καταναλωτών της ΔΕΥΑΠ να ανταποκριθεί στους διακανονισμούς που συμφωνεί με τη δημοτική επιχείρηση. Το δυσμενές κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον αποτυπώνεται και σ' αυτή την περίπτωση, όπως δήλωσε στην «Π» ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ, Ανδρέας Παπανικήτας.
Η συγκεκριμένη παράμετρος αναδεικνύεται μέσα από την υπηρεσιακή εισήγηση που κατατέθηκε στη διοίκηση της ΔΕΥΑΠ με αφορμή την σύνταξη του νέου τιμολογίου για το έτος 2017.
Ο Α. Παπανικήτας επεσήμανε ότι έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των συμπολιτών-καταναλωτών της ΔΕΥΑΠ που αδυνατεί να ανταποκριθεί στο διακανονισμό των οφειλών του. Αυτή η αυξητική τάση ώθησε τη διοίκηση της δημοτικής επιχείρησης, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η πρώτη χρονιά της εφαρμογής των κοινωνικών κριτηρίων έδειξε εντοπισμένα τις περιπτώσεις που έθεταν εκτός ένα σημαντικό αριθμό πολιτών από το ευνοϊκό τιμολόγιο.
«Υπάρχουν συμπολίτες μας που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν το διακανονισμό είτε γιατί δεν έχουν σταθερή εργασία, είτε γιατί δεν έχουν σταθερό εισόδημα κ.ο.κ. Εχουμε πολλές περιπτώσεις συμπολιτών μας που περιμένουν τα οικογενειακά επιδόματα για να τα φέρουν βόλτα», μας είπε ο Α. Παπανικήτης, μεταφέροντας το κλίμα της εποχής με το οποίο έρχονται αντιμέτωποι οι εργαζόμενοι στη δημοτική επιχείρηση. Αντίστοιχες δεσμεύσεις αναλαμβάνει ένα σημαντικό τμήμα της κοινωνίας όχι μόνο απέναντι στη ΔΕΥΑΠ, αλλά και για άλλες ρυθμίσεις (εφορία, ΔΕΗ κ.ά.), οι οποίες συσσωρεύονται και από κάποιο σημείο και μετά προκαλούν οικονομικό στραγγαλισμό στους υπόχρεους.
Μπροστά σ' αυτή την δύσκολη κατάσταση η ΔΕΥΑΠ χρησιμοποιεί τους διακανονισμούς ως μέσο αποφυγής των διακοπών στην υδροδότηση. Προσωρινές διακοπές γίνονται σε περιπτώσεις που προσπαθεί η ΔΕΥΑΠ να επικοινωνήσει με τους ιδιοκτήτες των μετρητών κατανάλωσης, ώστε να τους οδηγήσει στο μοντέλο του διακανονισμού που να μπορεί να εξυπηρετήσει.
Ο Α. Παπανικήτας έχει διαπιστώσει ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει αποτέλεσμα, ιδιαίτερα στους μεγάλους καταναλωτές, καθώς παρόλη την κρίση και τη δυσκολία για την πλειοψηφία των πολιτών, τα έσοδα της ΔΕΥΑΠ εμφανίζονται αυξημένα το 2016. «Η πολιτική που έχουμε απέναντι στους μεγάλους καταναλωτές είναι τέτοια που μας επιτρέπει να διαμορφώσουμε την τιμολογιακή πολιτική μας για να απαλύνουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι συμπολίτες μας…».
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ

Από την έντυπη έκδοση




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [14:26:43]