Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 05:05      7°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Κι εξήγηση δεν δώσαμε

Κι εξήγηση δεν δώσαμε



Ηρθησαν οι παρεξηγήσεις. Μεταξύ κυβερνητικών παραγόντων και αξιωματούχων της εκκλησίας. Ο υπουργός παιδείας διερωτήθηκε μεν πού ήταν η εκκλησία τον καιρό της χούντας, αλλά δεν είχε προσβλητική χροιά η ερώτηση. Απορία εξέφραζε. Οι ναοί, κατά τα έτη 1967-74, πού να ήσαν άραγε; Ηταν στη θέση που είναι και σήμερα ή ήταν σε άλλες διευθύνσεις; Το Ταχυδρομείο, για παράδειγμα, ήταν Αγίου Νικολάου και Ρήγα Φεραίου. Μαιζώνος και Ζαϊμη, πήγε μετά τη μεταπολίτευση. Η Παντάνασσα πού ήταν; Α, στην ίδια θέση με σήμερα. Οπως και η Ευαγγελίστρια. Α, έτσι. Πες το τόση ώρα. Πάει η παρεξήγηση. Καλύτερα. Να μη μας σαπίσει και το χέρι. Γιατί αν μας σαπίσει, πώς θα παίζουμε το "χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ"; Θα πετάγονται οι φλύκταινες και θα λερώνουν τα άλλα μέλη του υπουργικού συμβουλίου.
Βοήθησε ότι ο αρχιεπίσκοπος γύρεψε να είναι και ο Καμμένος στη συνάντηση. Ολοι ξέρουμε ότι ο υπουργός Αμύνης είναι μετρ στη διπλωματία. Ευπροσήγορος, συμφιλιωτικός, ζήτημα αν έχει προκαλέσει 2-3 παγκοσμίους πολέμους με τη συμπεριφορά του. Από την άλλη, όπως διαβάζουμε, ο Αρχιεπίσκοπος "πήγε αποφασισμένος να λυθούν οι παρεξηγήσεις". Οταν πας αποφασισμένος να λύσεις τις παρεξηγήσεις, θα τις λύσεις. Γιατί είναι και ο άλλος αποφασισμένος να τις λύσει, άρα μέσα σε πνεύμα κοινής διάθεσης να μαζέψουμε τους χαρταετούς, θα εξηγήσεις εσύ ότι αυτό που ήθελες να πεις δεν ήταν αυτό που είπες, θα εξηγήσω κι εγώ ότι οι κεραυνοί που σου έριξα, αν είναι ορισμός σας-μια νουθεσία ήτανε και όχι αφορισμός σας-σ' αυτό το σπίτι πού'ρθαμε- καλώς τον κύριο Φίλη- μία κουβέντα είπαμε- όχι κάνα καντήλι.
Οσο για το μάθημα των Θρησκευτικώνε, δεν θα γίνει Κορλεόνε. Από ό,τι διαβάσαμε απόξω απόξω, θα βγει το βιβλίο με το ευρύ πνεύμα, αλλά θα είναι στην κρίση του δασκάλου πώς θα το διδάξει. Αλλος θα διδάσκει στα παιδιά τι έτρωγε στην έρημο ο Ιωάννης ο Βαπτιστής, άλλος θα τα πηγαίνει με χαρά, να δουν τον πράκτορα μηδέν μηδέν εφτά, άλλος θα τους μαθαίνει τι έφτιαξε ο Νώε όταν είδε τον καιρό, κι άλλος θα ελευθερώνει λιοντάρια για να κυνηγούν τα χριστιανόπουλα, ώστε να συνδυάσουμε το μάθημα με γυμναστική, τώρα που κάνουμε και συντμήσεις, ώστε να μην μας λείπουν καθηγητές.
Εσύ πάλι μπορεί να διατείνεσαι ότι οι διαφωνίες δημοσίου ενδιαφέροντος που εκδηλώνονται δημοσίως, πρέπει και δημοσίως να αίρονται, αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι η πολιτική ξεκινάει από τις υψηλότερες προτεραιότητες και σκοπιμότητες. Δεν πρέπει να τα σπας για ήσσονα θέματα, όταν υπάρχουν άλλα σπουδαιότερα. Ποιά είναι αυτά; Αυτά που δεν ξέρεις. Τι ερώτηση είναι αυτή;



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [05:05:48]