Τετάρτη 26 Ιουλίου 23:57      17°-30° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: Κινείται "μετωπικά" στο θέμα της Πατρών-Πύργου

Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: Κινείται "μετωπικά" στο θέμα της Πατρών-Πύργου



Το φάντασμα των εγκαταλειμμένων εργοταξίων στοιχειώνει την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, η οποία κινείται πλέον μετωπικά στο θέμα της Πατρών-Πύργου, διεκδικώντας «ξεκάθαρες απαντήσεις και καθαρά λόγια για όλη την πορεία του έργου» όπως τόνισε προχθές ο Απόστολος Κατσιφάρας στο Συμβούλιο.
Η εμπλοκή του ομίλου Καλογρίτσα στα τρία πρώτα τμήματα της Πατρών-Πύργου και η ακύρωση του τέταρτου διαγωνισμού, οδήγησαν στην απόφαση να ξεκινήσει άμεσα εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών της Περιφέρειας και να προσκληθούν σε κοινό αγώνα το πολιτικό δυναμικό της περιοχής για πίεση προς τον υπουργό Υποδομών Χ. Σπίρτζη, τους πολιτικούς αρχηγούς, αλλά και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό.
Το αίτημα, να τεθεί άμεσα δεσμευτικό κυβερνητικό χρονοδιάγραμμα για την Πατρών-Πύργου, θεωρείται επιτακτικό καθώς η Περιφέρεια θεωρεί ότι πέρασαν 15 μήνες άπρακτοι στην Πατρών-Πύργου.
«Τον Μάρτιο του 2015 είχαμε δημοσιοποιήσει, μετά την ακύρωση της δημοπράτησης του έργου της Πατρών-Πύργου, όλο το χρονικό. Επαναφέρουμε το θέμα. Δώστε μας ξεκάθαρες απαντήσεις. Μια ολόκληρη Περιφέρεια ζητά επιτέλους ρεαλιστικές δεσμεύσεις» δήλωσε χαρακτηριστικά προχθές ο κ. Κατσιφάρας.
Οπως καταγγέλθηκε προχθές εκ μέρους των αρμόδιων αντιπεριφερειαρχών, Αλεξόπουλου (Αχαΐας) και Γεωργιόπουλου (Ηλείας), εκτός από τις αμφισβητούμενες διαγωνιστικές διαδικασίες στις οποίες ο κ. Καλογρίτσας κατάφερε να εξασφαλίσει τις τρεις πρώτες δημοπρασίες, με τεράστια έκπτωση (55% και άνω), σήμερα για την Πατρών-Πύργου δεν υπάρχει ούτε μελέτη κόστους-οφέλους, ούτε τεχνικός φάκελος για την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ.
Υψηλές εκπτώσεις και αμφισβητούμενες διαδικασίες στοίχειωσαν μέχρι σήμερα, άλλα σημαντικά έργα στην περιοχή, αρχής γενομένης από το έργο της Μίνι Περιμετρικής Παράκαμψης Πατρών απ' όπου αποχώρησαν τρεις εργολήπτες, καθυστερώντας για μια δεκαετία την ολοκλήρωση του, αλλά και το έργο της Αμβρακίας Οδού που εγκαταλείφθηκε κατά τα 3/4 από τους κατασκευαστές (ήταν η μεγαλύτερη σε εξέλιξη εργολαβία στη χώρα, πριν την Ολυμπία Οδό).

Πάνος Σακελλαρόπουλος

*από την έντυπη έκδοση



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [23:57:28]