Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 05:31      11°-23° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες για την Peugeot στο Σαλόνι Αυτοκινήτου

Τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες για την Peugeot στο Σαλόνι Αυτοκινήτου



Την παγκόσμια πρεμιέρα δύο νέων SUV καθώς και του αγωνιστικού τετράτροχου που πρόκειται να ριχτεί στη μάχη του Ράλλυ Ντακάρ πρόκειται να φιλοξενήσει ο εκθεσιακός χώρος της Peugeot στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει, λόγω μεγέθους και προδιαγραφών, η δεύτερη κατά σειρά γενιά του Peugeot 3008.

Tα δυναμικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και η ακόμα μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος διαμορφώνουν μια πρόταση που τοποθετείται στην καρδιά της κατηγορίας των SUV.

Μεγαλύτερες, σχέση με τη σημερινή γενιά του αυτοκινήτου, θα είναι και οι εξωτερικές διαστάσεις, σε αντίθεση με το βάρος το οποίο θα είναι μικρότερο ως και 100 κιλά χάρη στη νέα πλατφόρμα που σήμερα φιλοξενεί το 308.

Πέρα από την ευρυχωρία του εσωτερικού, το 3008 έχει να επιδείξει και τις προηγμένες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας, καθώς και την τελευταία εκδοχή του i-Cockpit που μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει σύστημα προβολής ενδείξεων στο παρμπρίζ (Head-Up Display) και ψηφιακή οθόνη αφής μεγέθους 8,0 ιντσών.

Σε επίπεδο κινητήρων, η βενζινοκίνητη γκάμα του νέου 3008 θα ξεκινά από ένα τρικύλινδρο-υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ απόδοσης 130 ίππων, φτάνοντας στα 1,6 λίτρα και τους 165 ίππους.

Τετρακύλινδρα σύνολα 1,6 και 2,0 λίτρων θα προσφέρει η πετρελαιοκίνητη γκάμα του γαλλικού SUV, απόδοσης ως και 180 ίππους.

Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με τρεις σειρές καθισμάτων αλλά και παρόμοιες σχεδιαστικές και τεχνικές προδιαγραφές, το 5008 απευθύνεται σε ένα διαφορετικό κοινό εστιάζοντας στην πρακτικότητα που οφείλει να προσφέρει ένα σύγχρονο SUV.

Τέλος, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι πρόκειται να αποκαλυφθεί και ο υπερασπιστής του περσινού τίτλου στο Ράλλυ Ντακάρ.

Με αφετηρία την έκδοση παραγωγής του νέου 3008, η Peugeot δημιούργησε μια ακόμα αγωνιστική πρόταση που όπως και το 2008 DKR θα διαθέτει κίνηση στους δύο τροχούς.

Οι βελτιώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο 3008 DKR εντοπίζονται στην αξιοπιστία, την ανάρτηση, την οδική συμπεριφορά και τον κλιματισμό, ενώ ο V6 κινητήρας diesel προσαρμόστηκε στους περιορισμούς που θα ισχύσουν στον αγώνα του 2017.

Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα οι περιορισμοί στις μονάδες υπερτροφοδότησης θα οδηγήσουν στη μείωση της μέγιστης ισχύος κατά 20 ίππους, ωστόσο η βελτίωση της γραμμικότητας του διπλά υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα πρόκειται να αντισταθμίσει την όποια απώλεια.

Το ρόστερ της γαλλικής φίρμας θα παραμείνει το ίδιο με εκείνο του φετινού αγώνα, με τους C. Sainz, S. Loeb, S. Peterhansel και C. Despres να διαμορφώνουν μια πραγματική dream team, έτοιμη να διεκδικήσει έναν ακόμα τίτλο.

Πηγή - auto.in.gr



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [05:31:09]