Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 22:07      4°-11° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Απρόοπτη εξέλιξη: Ματαιώνεται η αυριανή δημοπράτηση της Πατρών-Πύργου - Δείτε το έγγραφο

Απρόοπτη εξέλιξη: Ματαιώνεται η αυριανή δημοπράτηση της Πατρών-Πύργου - Δείτε το έγγραφο



Αναβάλλεται ο διαγωνισμός για το τέταρτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος (Βάρδα - Κυλλήνη), ο οποίος ήταν προγραμματισμένος για αύριο το πρωί, καθώς σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου Υποδομών, δεν συγκροτήθηκε έγκαιρα, η Επιτροπή Διεξαγωγής του Διαγωνισμού.
Στο σχετικό έγγραφο δεν αναφέρεται νέα ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού, αν και πολλά γράφονται πως αυτό έγινε μετά τις εξελίξεις στην υπόθεση Καλογρίτσα, που είναι ο εργολάβος και των τριών πρώτων εργολαβιών.
Η δημοπράτηση, επρόκειτο να είναι η τέταρτη , που αφορά μήκος 9χλμ και κόστους 70 ευρώ.

Με αυτή την εργολαβία θα είχε δημοπρατηθεί ο μισός αυτοκινητόδρομος και θα απέμεναν μ οι υπόλοιπες 4 εργολαβίες.
Έτσι μένει πίσω ο μέχριι τώραπρογραμμματισμός του Υπουργείου Υποδομών, το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται η προκήρυξη της 5ης εργολαβίας, μέσα στον Οκτώβριο η προκήρυξη της 6ης εργολαβίας ενώ στο τέλος του έτους αναμένεται η προκήρυξη της 7ης και 8ης εργολαβίας.

Το ενδιαφέρον εστιάζεται σε δύο σημεία. Το πρώτο είναι ο ανάδοχος που θα προκύψει καθώς στις πρώτες τρεις επικράτησε η ΚΞ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών του ομίλου Καλογρίτσα με έκπτωση που κυμάνθηκε πάνω από 50%.

Το δεύτερο είναι η χάραξη στην Κάτω Αχαγιά όπου οι φορείς της περιοχής έχουν ζητήσει εναλλακτική "νότια" χάραξη.
Μάλιστα στις 13 Σεπτεμβρίου κατατέθηκε και επίκαιρη ερώτηση από τον βουλευτή Αχαϊας της ΝΔ Ανδρέα Κατσανιώτη σχετικά με το θέμα της χάραξης.

Στο κείμενο της ερώτησης ο βουλευτής αναφέρεται στη δέσμευση του Υπουργείου να εξεταστεί το αίτημα με παράλληλη παράδοσης προμελέτης για το τμήμα αυτό μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.

Στην ερώτηση του ο κος Κατσανιώτη ζητά να μάθει αν έχει ξεκινήσει η προμελέτη για τη νότια χάραξη και αν κατατεθεί μέχρι τέλος Σεπτέμβρη όπως επίσης και το χρονοδιάγραμμα με την αλλαγή της χάραξης.

Ωστόσο πηγές κοντά στο έργο αναφέρουν ότι είναι αρκετά δύσκολο να αλλάξει η χάραξη καθώς κάτι τέτοιο θα επέφερε καθυστέρηση στην υλοποίηση αυτών των τμημάτων κατά 4-5 χρόνια καθώς θα έπρεπε να γίνουν από την αρχή απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικές ανασκαφές (αν προκύψουν) και βέβαια νέες μελέτες.



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [22:07:32]