Τρίτη 28 Μαρτίου 07:24      4°-13° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Humarketing: Προσφορά για έναν πραγματικό μαχητή

Humarketing: Προσφορά για έναν πραγματικό μαχητή



Μια πολύ ενδιαφέρουσα εσπερίδα, όλα τα έσοδα της οποίας θα δοθούν για την κάλυψη των εξόδων θεραπείας ενός ανθρώπου της αγοράς, του Θοδωρή Τσεμπερούλη.

«Συχνά έχουμε την τάση να βλέπουμε τον Πελάτη και να χάνουμε τον Άνθρωπο. Μήπως είναι καιρός να επαναφέρουμε τον Άνθρωπο στο προσκήνιο;»
Σε αυτό το ερώτημα θα προσπαθήσει να απαντήσει η εσπερίδα με θέμα «Humarketing. To Marketing όπως θα έπρεπε. Ανθρώπινο», που θα λάβει χώρα τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου, στις 16:00, στο Θέατρο Pierce - The American College of Greece.

Η εσπερίδα διοργανώνεται από την Direction σε συνεργασία με τον ΕΣΒΕΠ και το ECR Hellas, με τη στήριξη των σημαντικότερων φορέων της αγοράς. Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά, τουλάχιστον 15 θεσμικοί φορείς θα υποστηρίξουν μια εκδήλωση, που θα πρέπει να τονιστεί πως πραγματοποιείται για έναν ιδιαίτερο και οπωσδήποτε «ανθρώπινο» λόγο. Όλα τα έσοδα της εσπερίδας θα διατεθούν στο Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης «Φιλοκτήτης» για την κάλυψη των εξόδων θεραπείας ενός ανθρώπου της αγοράς, του Θοδωρή Τσεμπερούλη, ο οποίος είχε σημαντική πορεία τόσο στα FMCG όσο και στο Λιανεμπόριο.

Ένας πραγματικός μαχητής
Ο Θοδωρής ξεκίνησε την καριέρα του από την Tasty Foods το 1991 και έκτοτε συνεργάστηκε με πολυεθνικές εταιρείες όπως η Bic Violex και η Ηenkel, αποκτώντας εκτεταμένη εμπειρία στo χώρο του λιανεμπορίου. Με σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ανέλαβε επί μία δεκαετία θέσεις ευθύνης στις πωλήσεις και το Marketing στη Henkel Ελλάδας, Ιταλίας και Γερμανίας, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της εταιρείας στις συγκεκριμένες αγορές. Το 2010 μετακινήθηκε στην Carrefour Μαρινόπουλος από τη θέση του Διευθυντή Μάρκετινγκ της Ηenkel Hellas, αναλαμβάνοντας τη θέση του Διευθυντή Ανάπτυξης Πωλήσεων της εταιρείας. Το 2012 ανέλαβε καθήκοντα Διευθυντή Μάρκετινγκ της Mαρινόπουλος Α.Ε., ενώ από το 2014 και μετά τα καθήκοντά του διευρύνθηκαν, καθώς ανέλαβε πλήρως όλη την ανάπτυξη πωλήσεων, την τιμολογιακή πολιτική αλλά και το σύνολο του δικτύου των καταστημάτων της εταιρείας. Ο Θοδωρής είναι ένας άνθρωπος ιδιαίτερα δυναμικός, πρωτοπόρος και με πάθος στην κάθε του κίνηση, χαρισματικός manager και πάντα χαμογελαστός. Έχει μάθει σε όλη του τη ζωή να δίνει μάχες και να κερδίζει, χωρίς να χάνει το χιούμορ και την αισιοδοξία του.

Αυτήν τη στιγμή δίνει ίσως την πιο σημαντική μάχη που έδωσε ποτέ. Μετά από ένα καρδιακό επεισόδιο τον Ιούνιο του 2015, που τον άφησε για 20 λεπτά φυσικά νεκρό και 8 μήνες νοσηλείας σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, προσπαθεί με όλες του τις δυνάμεις να ξανακερδίσει τη ζωή του. Από τον Φεβρουάριο του 2016 νοσηλεύεται στο Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης «Φιλοκτήτης», όπου γίνεται προσπάθεια αποκατάστασης της κινητικότητας και της κινητικής λειτουργίας στα άκρα του, ενώ παράλληλα επιχειρείται η βελτίωση της αναπνευστικής και αιμοδυναμικής κατάστασής του. Παράλληλα, βασικό μέλημα είναι να υπάρξει και να εδραιωθεί ένα μοντέλο επικοινωνίας με τον ασθενή. Τα πρώτα μηνύματα είναι θετικά και ήδη καταγράφεται κάποια βελτίωση για τον Θοδωρή. Πρόκειται, όμως, για μια προσπάθεια που θα απαιτήσει χρόνο, ψυχική δύναμη αλλά και σημαντικά χρηματικά ποσά. Τα έξοδα νοσηλείας στον «Φιλοκτήτη» κυμαίνονται μεταξύ 7.500-9.000 ευρώ το μήνα, ενώ τα ασφαλιστικά ταμεία καλύπτουν ποσοστό μικρότερο του 10%.

Η αγορά στηρίζει
Η εσπερίδα έρχεται να βοηθήσει αυτή την προσπάθεια του Θοδωρή και της οικογένειάς του. Στόχος είναι οι δύο γιοι του, ο φοιτητής ΑΕΙ Παναγιώτης και ο μαθητής Λυκείου Δημήτρης, που σε ακόμη πιο νεαρή ηλικία έχασαν και τη μητέρα τους, να καταλάβουν πως σε αυτή τη «μάχη» δεν είναι μόνοι τους. Μπορεί η αγορά να είναι συχνά «πεδίο μάχης» και οξύτατου ανταγωνισμού, αλλά οι άνθρωποί της αποδεικνύουν σταθερά τις ευαισθησίες τους και προσχωρούν σε δράσεις σημαντικής στήριξης και βοήθειας για όσους έχουν ανάγκη. Αυτό συμβαίνει και αυτή την περίοδο, με την εσπερίδα να έχει τύχει εξαιρετικής αρωγής και βοήθειας από τον επιχειρηματικό κόσμο.

Αναλυτικότερα, την εκδήλωση, που όπως σημειώθηκε διοργανώνει η Direction σε συνεργασία με τον EΣΒΕΠ και το ECR Hellas, υποστηρίζουν pro bono η McCann Αthens και η Weber Shandwick (Δημιουργικό & Επικοινωνία), Τhe American College of Greece (Venue), eventora (Registration Platform) και Πολύχρωμο (Ψηφιακές Εκτυπώσεις). Επίσης, η εκδήλωση έχει την αιγίδα των ΕΑΣΕ, ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, ΙΕΛΚΑ, ΠΣΒΑΚ, ΣΔΕ, ΣΕΒΤ, ΣΕΔΕΑ, ΣΕΕΤ και ΣΕΛΠΕ. Πρόκειται για πρώτη φορά που τόσοι πολλοί θεσμικοί φορείς της αγοράς στηρίζουν από κοινού μια εκδήλωση. Το κόστος συμμετοχής στην εσπερίδα είναι 100 ευρώ (+ΦΠΑ 24%), ενώ επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να υποστηρίξουν χορηγικά την εκδήλωση έχουν τη δυνατότητα να το πράξουν χωρίς να υπάρχει κάποιος τιμοκατάλογος. Όπως σημειώθηκε, όλα τα έσοδα θα διατεθούν στο Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης «Φιλοκτήτης» για την κάλυψη των εξόδων θεραπείας του Θοδωρή Τσεμπερούλη.

Oι ομιλητές της εκδήλωσης είναι οι:

Marc Croonen
Chief Sustainability, Transformation & Communication, Ahold Delhaize "Sustainable Retail: the pathway to Human Connection"

Ανδρέας Αθανασόπουλος
Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Dixons SouthEast Europe - Κωτσόβολος - "Ηuman Marketing or Marketing to Human"

Κωνσταντίνος Μαχαίρας
Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ - "Human & Customer Centricity"

Δημήτρης Α. Μαύρος
Διευθύνων Σύμβουλος ΜRB Hellas, Πρόεδρος ΣΕΔΕΑ - «From Client Centricity to Ηuman Centricity - Ενώνοντας τον Απόλλωνα με τον Διόνυσο»

Παναγιώτης Μπορέτος
Εμπορικός Διευθυντής - Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, IRI Hellas, «ΗumAnalytics: Από το προϊόν στον Άνθρωπο»

Για την συμμετοχή σας πατήστε ΕΔΩ



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [07:24:51]