Τρίτη 25 Ιουλίου 15:59      19°-32° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Αριθμός 123 στην Ακτή Δυμαίων

Αριθμός 123 στην Ακτή Δυμαίων



Η ώρα είναι 10.32. Χθες το πρωί. Στην ΔΕΗ, Ακτή Δυμαίων. Χαρτάκι προτεραιότητας στο γραφείο διακοπών ηλεκτροδότησης, μεταβιβάσεων, διακανονισμών κ.λπ., αριστερά απ' την είσοδο.
Αριθμός προτεραιότητας 123. Πελάτες σε αναμονή, 72. Χρόνος αναμονής: άγνωστος, λέει το χαρτάκι. Κοσμοσυρροή. Αλλωστε, η πρώτη εικόνα, απ' το εξωτερικό του κτιρίου, προϊδεάζει για την κατάσταση εντός.
Δεκάδες καταναλωτές, δεξιά και αριστερά από την σκάλα, περιμένουν την σειρά τους. Η αίθουσα αναμονής γεμάτη. Οι υπάλληλοι που εξυπηρετούν, πέντε. Η ροή απελπιστικά αργή. Μετράμε ότι για να εξυπηρετηθεί ο αριθμός 123 θα χρειαστούν πάνω από δύο ώρες.
Ισως και περισσότερο. Παρά το γεγονός ότι οι πέντε υπάλληλοι προσπαθούν να διεκπεραιώσουν με την μεγαλύτερη δυνατόν ταχύτητα τα αιτήματα των καταναλωτών. Και σε πολλές περιπτώσεις να τους εξηγήσουν διαδικασίες, ν' ακούσουν τα παράπονα τους ή να βρουν λύσεις σε περιπτώσεις πιο περίπλοκες.
Προφανώς, κατανοούν και οι ίδιοι ότι το σύστημα χωλαίνει, προξενώντας ταλαιπωρία, άγχος, μικροεκνευρισμούς και, φυσικά, σπατάλη χρόνου, ιδίως για εκείνους, όπως ο αριθμός 123, που έχει ζητήσει άδεια μιας ώρας απ' την δουλειά του για να υποβάλει αίτηση διακοπής ηλεκτροδότησης.
Επί του παρόντος, αξιοποιεί τον χρόνο του παρατηρώντας όσους αγωνιούν να πετύχουν έναν διακανονισμό οφειλών -η προθεσμία λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου- ή κρυφακούγοντας όσους διαμαρτύρονται για την ταλαιπωρία της μεγάλης αναμονής.
Αυτή είναι η αποκαρδιωτική εικόνα αυτές τις μέρες στην ΔΕΗ της Ακτής Δυμαίων. Και η αποτυχία ενός συστήματος να λειτουργήσει σε καθεστώς αιχμής σεβόμενο τον χρόνο, τις ψυχικές και σωματικές αντοχές του πολίτη.
Προφανώς, το ίδιο υπερφορτωμένο είναι και το σύστημα τηλεφωνικής διεκπεραίωσης των συναλλαγών με την ΔΕΗ. Ο αριθμός 123 από την περασμένη Τετάρτη - οκτώ μέρες- προσπαθεί να επικοινωνήσει, με την προσδοκία να γλιτώσει την αναμονή στο ισόγειο της Ακτής Δυμαίων και να διευκολύνει, έτσι, και την Επιχείρηση.
Με μόνο κέρδος, ν' αποστηθίσει τις μαγνητοσκοπημένες φράσεις και την απαλή μουσική υπόκρουση, καθώς κανείς δεν αποκρίνεται στην γραμμή.
Φυσικά, στην εποχή του ψηφιακού κατακλυσμού, ο πολίτης -ή τουλάχιστον η μεγάλη πλειονότητα των πολιτών- θα μπορούσε ηλεκτρονικά να εξυπηρετηθεί, 24 ώρες το 24ωρο, χωρίς να εκλιπαρεί για άδεια μιας ώρας απ' την δουλειά του και χωρίς να μετρά και να ξαναμετρά τα σκαλιά στο κτίριο της Ακτής Δυμαίων.
Η ώρα είναι περασμένες 11. Και ο αριθμός 123, μετά από 35 λεπτά αναμονής, παίρνει τον δρόμο της επιστροφής στην δουλειά του. Ίσως σήμερα ζητήσει ξανά -χαριστικά- άδεια μιας ώρας, αλλά είναι μάλλον αμφίβολο αν θα του δοθεί.
Το πιθανότερο είναι να ζητήσει κανονική άδεια μιας εργάσιμης μέρας για να υποβάλει μια αίτηση διακοπής ηλεκτροδότησης. Κι αν τα χαρτιά του είναι εντάξει ίσως τότε εξυπηρετηθεί, στήνοντας και μια μικρή γιορτή που πέτυχε τον σκοπό του.






Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [15:59:59]