Τρίτη 24 Ιανουαρίου 01:06      4°-9° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος: Με αντίπαλο το χρόνο οι υπόλοιπες 4 δημοπρατήσεις

Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος: Με αντίπαλο το χρόνο οι υπόλοιπες 4 δημοπρατήσεις



Μετά την οριστικοποίησης της 4η δημοπράτηση για τον Αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος του τμήματος Βάρδα-Κυλλήνη (μήκους περίπου 9χλμ και κόστους περίπου 70εκ.ευρώ) είμαστε σε αναμονή και για τις υπόλοιπες 4 εργολαβίες.
Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Υπουργείου Υποδομών, όλες οι εργολαβίες θα έχουν δημοπρατηθεί επιτυχώς μέχρι το τέλος του έτους. Μέχρι σήμερα στις 3 πρώτες εργολαβίες από τον Πύργο μέχρι την Κυλλήνη ανάδοχος αναδείχθηκε και στις 3 από τη διαδικασία η Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών.
Για τις εναπομείνασες 4 δημοπρατήσεις από τη Βάρδα μέχρι και το Μιντιλόγλι θα πρέπει να γίνουν πολύ γρήγορες κινήσεις καθώς ο χρόνος που απομένει μέχρι το τέλος του έτους είναι πλέον 4 μήνες, χρόνος πολύ λίγος για τα δεδομένα των ελληνικών δημοπρατήσεων. Τις επόμενες ημέρες θα γίνει γνωστή και η 5η εργολαβία που θα φέρει το έργο στα όρια της Αχαϊας.
Ένα από τα αγκάθια που εξετάζεται από το ΥΠΟΜΕΔΙ είναι το τελευταίο τμήμα από την Κάτω Αχαγιά μέχρι το Μιντιλόγλι καθώς σε αυτό το τμήμα υπάρχουν έντονες αντιδράσεις που ζητούν αλλαγή χάραξης. Αν τελικά αυτό συμβεί θα το μάθουμε εντός Σεπτμβρίου-Οκτωβρίου καθώς κάπου εκεί ο "χρόνος" θα λήξει και θα πρέπει να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις.
ΠΑΜΕ ΓΙΑ 2021
Εφόσον (με το χρόνο να είναι πλέον αντίπαλος) ολοκληρωθούν και οι 8 εργολαβίες μέσα στο 2016, η συνέχεια θα είναι κοινή και για τις οκτώ.
Θα πρέπει το έργο μέσα στο 2016 να πάρει την έγκριση από τις Βρυξέλλες. Ο Φάκελος Μεγάλου Έργου ετοιμάζεται και πρόκειται να κατατεθεί ίσως και μέσα στον Σεπτέμβρη, ειδάλως θα πρέπει αυτό να γίνει το αργότερο μέχρι τέλος Οκτωβρίου.
Ακολούθως όλες οι εργολαβίες μόλις οριστικοποιηθεί η χρηματοδότηση θα περάσουν από τον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, πράγμα που σημαίνει 2-3 μήνες αναμονή.
Στη συνέχεια θα έχουμε την παρουσίαση και κύρωση των εργολαβιών από τη Βουλή των Ελλήνων, την κατάθεση των εγγυητικών επιστολών και τελικά την υπογραφή των συμβάσεων κατασκευής των 8 τμημάτων.
Όλες οι εργολαβίες έχουν χρόνο περαίωσης τους 42 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, εφόσον φυσικά δεν προκύψουν θέματα κατά τη διάρκεια της κατασκευαστικής περιόδου. Αυτό σημαίνει πως στην καλύτερη περίπτωση τα έργα θα ολοκληρωθούν το 2021, με μηδενικές καθυστερήσεις...
Αναφορικά με το ποιος θα πάρει τις υπόλοιπες εργολαβίες ο όμιλος Καλογρίτσα φαντάζει πλέον σαν το απόλυτο φαβορί μιας και ήδη επικράτησε στις πρώτες τρεις αποκτώντας σημαντικό έρεισμα. Πάντως πηγές της αγοράς μιλούν για τεράστιες εκπτώσεις με κίνδυνο το ίδιο το έργο σε σχέση με τη βιωσιμότητα των εργολαβιών κατασκευαστικά.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [01:06:54]