Τετάρτη 26 Ιουλίου 22:06      17°-30° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Μακελειό στην Αίγινα

Μακελειό στην Αίγινα



Τρεις υπουργοί της κυβέρνησης κινήθηκαν δικαστικά κατά εφημερίδας και διαδικτυακού τόπου επειδή τους ενέπλεξαν στην τραγωδία της Αίγινας. Πρόκειται για τις φήμες ότι μετά το δυστύχημα που κόστισε ζωές, ενεργοποιήθηκε μηχανισμός προστασίας πολιτικών προσώπων που "ίσως ταξίδευαν" με το φονικό σκάφος. Ειρωνεία της τύχης ή σημείο των καιρών: Η εφημερίδα λέγεται "Μακελειό". Το "Μακελειό" κατηγορείται ότι ενέπλεξε πολιτικούς σε πραγματικό μακελειό. Πάει καιρός που οι εφημερίδες έπαιρναν τις ονομασίες τους από λεκτικούς τύπους που αποτύπωναν πρόθεση για ευγενή ρόλο στον πολιτικό και κοινωνικό στίβο ("Παρατηρητής", "Βήμα", "Καιροί", "Καθρέπτης"). Τώρα πάμε κατ' ευθείαν στο ψητό, δηλώνουμε στον αναγνώστη ότι δεν χαριζόμαστε, ότι στις σελίδες μας τον περιμένουν επεισοδιακά πράγματα. Μην ξεχνάμε ότι η μακάβρια και η ωμή σημειολογία μπορούν να θεωρηθούν έως και χαριτωμένες, αν κρίνουμε από την ευρεία χρήση των όρων "κόλαση", "κρανίο", "βρώμικο" (φαγητό), "γουρουνιά". Κάθε εποχή έχει και το μαύρο χιούμορ της. Αυτό κρατά από το παρελθόν, όπως δηλώνουν οι καθιερωμένοι όροι "γης Μαδιάμ", "Σόδομα και Γόμορα", αλλά και το "Κούγκι", που επανεισήγαγε ο πάντα παραστατικός Υπουργός Αμύνης και Λεκτικών Επιθέσεων.
Παρατηρούν οι υπουργοί στις μηνυτήριες αναφορές τους ότι θα ήταν μικρότερο το πρόβλημα της ανυπόστατης πληροφορίας (η οποία αξιοποιούσε δηλητηριωδώς και ανήθικα το φοβερό δυστύχημα για να υπομνήσει ότι οι αριστεροί κυβερνητικοί παράγοντες έχουν αστικά χούγια στις ιδιωτικές τους επιλογές σε θερινές κατοικίες και διακοπές), εάν η πληροφορία απομονωνόταν από τον πολιτικό κόσμο. Αντιθέτως, αναπαράχθηκε σαν ενδεχόμενα ορθή, προκαλώντας, επομένως, μια μερική νομιμοποίηση στην ευρεία χρήση της, και υποχρεώνοντας τον αδικούμενο και αθώο να αποδείξει εκείνος ότι δεν είναι ελέφαντας, σε εκείνος που μπορεί να έχουν αρχίσει να το πιστεύουν ή να πιστεύουν πως όλα αυτά "όλο και κάποια βάση θα έχουν". Αυτές είναι οι ανεξίτηλα τραυματικές συνέπειες της δυσφήμισης. Το "όλο κάτι θα μένει" μέσα από τη συκοφαντία, με βάση τη θαυμάσια θεωρία "γιατί το λένε για σένα και όχι για άλλον;- κάποιος λόγος θα υπάρχει".
Αφετηρία και καλοί αγωγοί της δυσφήμισης είναι ο αμοραλισμός, η προκατάληψη, η δυσπιστία, αλλά ακόμα και η ανάγκη να ακούσουμε μια "άλλη εκδοχή" για την πραγματικότητα, από την προφανή. Μια εκδοχή πιο ιντριγκαδόρικη, συμβατή προς τη γενική μας θεώρηση στα πράγματα, που προεξοφλεί ότι κυριαρχούν η φαυλότητα και η διαφθορά, στην περιοχή των οποίων προφανώς και παρεπιδημεί η πολιτική και οικονομική ελίτ, ανεξαρτήτως ιδεολογικού προσήμου.
Ο αμοραλισμός είναι διάφορης κλίμακας. Ο δόλιος αμοραλισμός βρίσκεται πίσω από την κατασκευή των μυθευμάτων. Ο πονηρούτσικος αμοραλισμός βρίσκεται πίσω από την αβασάνιστη χρήση τους, μέσω της οποίας κάποιος επιδιώκει πολιτικά κέρδη ή αναγνωσιμότητες. Οι υπουργοί έχουν δίκιο. Στις μέρες μας ανθεί το φαινόμενο. Παραβλέπουν ότι χάρη σε αμοραλιστικές προπαγάνδες έκανε καριέρα και ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ σαν κόμμα, ο οποίος μάλιστα φέρεται ότι διατηρεί μηχανισμό λασπομάχων για τις διαδικτυακές ζώνες.
Επίκληση της ανάγκης για καθαρότητα, δεοντολογία, αμοιβαιότητα (αλλά όχι αλληλεγγύη μεταξύ κατεργαραίων) μπορείς να κάνεις, υπό τον όρο να μην έχεις αποδεχθεί προϊόντα επικοινωνιακών εγκλημάτων, νωρίτερα, χωρίς ενστάσεις και χωρίς μεγάλες τύψεις. Οποιος από ένα κόμμα έχει σηκώσει το χέρι διαμαρτυρόμενος για την άδικη στοχοποίηση του αντιπάλου του, έχει μεγαλύτερο δικαίωμα να περιμένει να σηκωθούν χέρια τώρα που χτύπησε η καμπάνα για εκείνον.



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [22:06:12]