Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 04:53      6°-15° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα: Ανοίγει διάδρομος για την προσθαλάσσωση των υδροπλάνων στο λιμάνι

Πάτρα: Ανοίγει διάδρομος για την προσθαλάσσωση των υδροπλάνων στο λιμάνι



Ζητήσαμε από τον Ν. Κοντοέ να μας ενημερώσει για τον σχεδιασμό του ΟΛΠΑ όσον αφορά στο υδατοδρόμιο του λιμανιού της Πάτρας. Μιλώντας στην εφημερίδα "Πελοπόννησος της Δευτέρας" μας εξέφρασε την αισιοδοξία του για την έλευση των υδροπλάνων σε σύντομο χρονικό διάστημα. «Στο θέμα αυτό έχουμε καλά νέα» μας απάντησε. «Οπως γνωρίζετε, έχει εγκριθεί η τροποποίηση των περιβαλλοντικών όρων που επιτρέπει τη χωροθέτηση της υποδομής των υδροπλάνων και απ' αυτή την άποψη ο ΟΛΠΑ είναι σχεδόν έτοιμος. Υπήρξαν κάποιες γραφειοκρατικές εμπλοκές, αλλά έχω την αίσθηση ότι θα ηττηθούν, και το λέω από την εμπειρία που έχω σαν πολίτης, όχι σαν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ, αυτές οι γραφειοκρατικές δυσκολίες δεν είναι πάντα αθώες. Τα υδροπλάνα είναι για τον νησιωτικό χαρακτήρα της χώρας μας μια δραστηριότητα που μπορεί να έχει πολύ καλό μέλλον. Το πλεονέκτημά τους είναι ότι οι χερσαίες λιμενικές υποδομές και αυτές που χρειάζονται για την εξυπηρέτηση των επιβατών δεν είναι βαριές υποδομές και δεν απαιτούν μεγάλα κεφάλαια. Βεβαίως, για να λειτουργήσουν τα υδροπλάνα πρέπει να υπάρχει ένα δίκτυο, γιατί από κάπου σηκώνονται και κάπου θα πρέπει να προσθαλασσωθούν. Για την ώρα έχουν αδειοδοτηθεί τα υδατοδρόμια της Κέρκυρας και των Παξών. Φιλοδοξούμε το υδατοδρόμιο της Πάτρας να είναι ένα από τα πρώτα που θα αδειοδοτηθούν, αν όχι το τρίτο, και προσδοκούμε ότι αυτό θα γίνει γρήγορα».
Το υδατοδρόμιο της Πάτρας χωροθετείται στο βόρειο τμήμα του λιμανιού και συγκεκριμένα στην προέκταση της οδού Αστιγγος. Στη σχετική μελέτη που έχει εκπονηθεί προβλέπεται η πόντιση μιας πλωτής προβλήτας διαστάσεων 15Χ3 μέτρα για την προσέγγιση και την πρόσδεση των υδροπλάνων, καθώς και την αποβίβαση/επιβίβαση των επιβατών, στην προέκταση της Αστιγγος. Για την εξυπηρέτηση τους, δηλαδή την έκδοση εισιτηρίων, τις αποσκευές και άλλα, θα χρησιμοποιηθούν τα κτίσματα που βρίσκονται κάτω από τις γραμμές του τρένου και -φυσικά- εντός του βόρειου λιμανιού.
Επίσης, προβλέπεται να αξιοποιηθεί υπόστεγο που βρίσκεται στον προβλήτα Γούναρη, δίπλα από τα παλιά κτίρια υπηρεσιών του λιμένα σαν χώρος συντήρησης και φύλαξης των υδροπλάνων. Το στέγαστρο έχει συνολικό εμβαδό περίπου 2.500 τετραγωνικά μέτρα. Τα υδροπλάνα θα οδηγούνται στο υπόστεγο μέσω της υφιστάμενης ράμπας που βρίσκεται στο κρηπίδωμα της ανατολικής πλευράς της προβλήτας της Γούναρη.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ανθρώπων του χώρου, τα οφέλη για την Πάτρα θα είναι σημαντικά, τόσο ως προς την ανάδειξη της πόλης σε τουριστικό και μεταφορικό κόμβο που εξυπηρετεί χιλιάδες τουρίστες κάθε χρόνο με προορισμό τα δημοφιλή νησιά του Ιονίου όσο και στη διαπεριφερειακή σύνδεση της πόλης που είναι το διοικητικό κέντρο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [04:53:09]