Τρίτη 17 Ιανουαρίου 09:13      3°-10° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Δυτ. Ελλάδα: Μειώνονται συνεχώς οι τουρίστες

Δυτ. Ελλάδα: Μειώνονται συνεχώς οι τουρίστες



Σε δημόσια διαβούλευση βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας μέχρι και τις 11 Σεπτεμβρίου (http://www.pde.gov.gr/smpd/), το προσχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής που διαμορφώθηκε με την συνεργασία του ΣΕΤΕ και παρουσιάστηκε την προηγούμενη Δευτέρα σε ειδική εκδήλωση στην αίθουσα του περιφερειακού συμβουλίου, παρουσία πλήθους εκπροσώπων φορέων.
Το προσχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος και της Ταυτότητας Επικοινωνίας που παρουσίασαν ο γενικός διευθυντή ΣΕΤΕ Γιώργος Αμβράζης και ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης, αποτελεί στην ουσία την στρατηγική στην οποία θα βασιστούν οι ενέργειες προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, με καμπάνιες μέσω του διαδικτύου, με συμμετοχές σε εκθέσεις του εξωτερικού και ενέργειες δημοσίων σχέσεων.
Οπως γράφει ο Σωτήρης Παπανδρέου στην εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ», πρόκειται για ένα απαιτητικό και πολυσύνθετο έργο, καθώς η ομάδα του ΣΕΤΕ προχωρώντας στην αποτύπωση και τεκμηρίωση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, διαπίστωσε ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας δεν παρουσιάζει έναν ομοιόμορφο τουριστικό χαρακτήρα, ενώ την ίδια στιγμή οποιαδήποτε αναφορά στην περιοχή πρέπει να εμπλέξει ένα πλήθος διαφορετικών και σύνθετων χαρακτηριστικών.
Οπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην μελέτη, η περιοχή παρουσιάζει έντονη εποχικότητα και συγκέντρωση τουριστών σε συγκεκριμένες περιοχές διαχρονικά και δυσκολία συνοχής στην επικοινωνία, λόγω γεωγραφικής διασποράς και ανομοιογένειας των περιφερειακών ενοτήτων.
ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ
Η αποτύπωση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, έδειξε ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας είχε μέχρι και το 2010 κύρια αγορά προέλευσης τουριστών τη Γερμανία (19,5%), ενώ ακολουθούσαν η Γαλλία (13,6%), οι ΗΠΑ (13,3%), η Ιταλία (10,9%), η Ρωσία (5,7%), κ.ά.
Σύμφωνα με την στρατηγική μελέτη του ΣΕΤΕ, οι υφιστάμενες αγορές θα πρέπει να διατηρηθούν και να ενισχυθούν, όμως θα πρέπει να υπάρξει παράλληλα και μια ιδιαίτερη στόχευση και επιλεκτική διείσδυση σε χώρες όπως η Πολωνία, η Σκανδιναβία, η Ολλανδία και η Αυστρία, καθώς και μια σταδιακή είσοδος με βάση τις ιδιαίτερες προτιμήσεις και τα χαρακτηριστικά των επισκεπτών, σε νέες αγορές όπως η Αυστραλία, η Κίνα και η Ιαπωνία.
Ο ΣΕΤΕ τονίζει ότι οι Ελληνες τουρίστες θα πρέπει να παραμείνουν στο επίκεντρο της στόχευσης, καθώς αποτελούσαν το 65% των επισκεπτών της περιοχής από το 2010 έως το 2015. Μάλιστα, στην Αιτωλοακαρνανία και στην Αχαΐα οι Έλληνες αποτελούν το 90% και το 81% αντίστοιχα των επισκεπτών.
Η ζήτηση ακολουθεί και στην περίπτωση της Δυτικής Ελλάδας εποχική τάση, από τον Ιούνιο έως και τον Σεπτέμβριο, με τον μήνα Αύγουστο να συγκεντρώνει τα υψηλότερα ποσοστά. Αυτό που προβληματίζει όμως, είναι η μικρή διάρκεια των διανυκτερεύσεων που κυμαίνεται σταθερά στις 2,5 ημέρες στην Αχαΐα και την Ηλεία και στις 2,3 ημέρες στην Αιτωλοακαρνανία.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ»




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [09:13:12]