Τρίτη 28 Μαρτίου 03:31      4°-13° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Με «βιτρίνα» τα ντουβάρια του Λαδόπουλου

Με «βιτρίνα» τα ντουβάρια του Λαδόπουλου



Στις αρχές της εβδομάδας πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, μια ειδική εκδήλωση με θέμα τον σχεδιασμό και την εφαρμογή δράσεων για την τουριστική προβολή μας.
Καλοδεχούμενη η πρωτοβουλία, αν και μπορεί κάποιος να εγείρει σοβαρές ενστάσεις σε σχέση με τον χρόνο που πάρθηκε. Παρά τους ευσεβείς πόθους που εκφράζονται κατά καιρούς για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, είναι αξιοσημείωτο ότι στην Περιφέρεια αποφάσισαν να συσκεφθούν για θέματα τουριστικής προβολής εν μέσω της κορύφωσης της καλοκαιρινής σεζόν!
Κατά επίσης έναν αξιοσημείωτο τρόπο, η πραγματοποίηση της εν λόγω εκδήλωσης συνέπεσε με το σάλο που έχει προκληθεί για τη ματαίωση της Εκθεσης «Olympic Port Market», η οποία είχε προγραμματιστεί να διεξαχθεί στο Κατάκολο, το λιμάνι του οποίου είναι σημείο αναφοράς στον χάρτη της κρουαζιέρας.
Συμπέρασμα; Ή ο γιαλός είναι στραβός ή εμείς στραβά αρμενίζουμε.
Μεταξύ μας, καθώς ο γιαλός δεν μετακινείται, πιθανότατα συμβαίνει το δεύτερο.
Αλλωστε, συνηθίζουμε να βάζουμε το κάρο μπροστά από το άλογο, αλλά για να παρηγορούμαστε δεν είμαστε οι μόνοι που έχουμε το σχετικό… προνόμιο παραβλέποντας τα αυτονόητα και λειτουργώντας κόντρα στην κοινή λογική.
Να, για παράδειγμα, την ημέρα (Δευτέρα) που έγινε η προαναφερόμενη εκδήλωση στην Περιφέρεια, όχι πολύ μακριά από δω, στη Λευκάδα, παραδόθηκε πάλι προς κυκλοφορία η πλωτή γέφυρα της, η οποία είχε σταλεί για συντήρηση, καλοκαιριάτικα!
Και στην Κέρκυρα, έχει τύχει τουρίστες να εκπλήσσονται πασχαλιάτικα όταν πληροφορήθηκαν ότι δεν μπορούσαν να επισκεφθούν το φρούριο της, λόγω της καθιερωμένης (εορταστικής) αργίας των φυλάκων του!
Επιστροφή, όμως, στα δικά μας. Δεν είναι κακό να συζητάμε για το πώς θα προβάλουμε από τουριστική άποψη τα μέρη μας. Το αντίθετο, και ας «συσκέπτονται όσοι δεν σκέπτονται» σύμφωνα με ένα απόφθεγμα.
Αρκεί να υπάρχει ένα συγκεκριμένο σχέδιο, ένα master plan βασισμένο στα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχουμε να αναδείξουμε ως Περιφέρεια. Και αρκεί, πρωτίστως, να έχουμε «συγυρίσει» και κάπως το σπίτι μας. Αμφότερα, φαίνεται ότι είναι ζητούμενα.
Παρεμπιπτόντως, ποια είναι η πρώτη εντύπωση που αποκομίζει για την Πάτρα ένας τουρίστας που αποβιβάζεται από ένα πλοίο που προέρχεται από την Ιταλία; Μήπως, λέμε τώρα, οι πρώτες εικόνες που αντικρίζει είναι τα ντουβάρια του Λαδόπουλου και της «Πειραϊκής - Πατραϊκής»;
Κάθε τεκμηριωμένη απάντηση απ' αυτούς που προβληματίζονται για το τουριστικό μέλλον μας, είναι αποδεκτή.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [03:31:07]