Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 22:39      8°-16° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Coca-Cola και What’sUp ενώνουν τις δυνάμεις τους αυτό το καλοκαίρι (Φωτ.)

Coca-Cola και What’sUp ενώνουν τις δυνάμεις τους αυτό το καλοκαίρι (Φωτ.)



Αυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola στην Ελλάδα ενώνει τις δυνάμεις της με το What'sUp, τη νεανική καρτοκινητή της COSMOTE.
Η συνεργασία αφορά σε μια σημαντική προωθητική ενέργεια, που θα πραγματοποιηθεί σε όλη την Ελλάδα, το φετινό καλοκαίρι. Πιο συγκεκριμένα, για τρεις ολόκληρους μήνες, όλοι οι καταναλωτές που θα απολαμβάνουν τις αγαπημένες τους Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta και Sprite θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε διαγωνισμό, προκειμένου να κερδίσουν δωρεάν χρόνο ομιλίας, δωρεάν ΜΒ και συσκευές κινητών τηλεφώνων από το What'sUp.
Ο διαγωνισμός θα διεξάγεται μέσω της ιστοσελίδας summer.coca-cola.gr, που σχεδιάστηκε ειδικά για την προωθητική ενέργεια.
Η Ελεάννα Παπαδημητρίου, Senior Brand Manager My Coke, με ευθύνη για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, που αυτό το καλοκαίρι έχουμε στο πλευρό μας το What'sUp τηςCOSMOTE, ένα νεανικό brand, με το οποίο μοιραζόμαστε τον ίδιο ενθουσιασμό και πάθος, για τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τους νέους. Μέσα από τη μεγαλύτερη προωθητική ενέργεια Coca-Cola και What'sUp που έγινε ποτέ, στόχος μας είναι να προσφέρουμε ακόμη περισσότερες ξεχωριστές στιγμές σε όλους τους νέους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας».
Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Φούσιας, Prepaid Brands Communication Manager της COSMOTE, δήλωσε: «Η συνεργασία μας με την Coca-Cola έρχεται σε ένα κομβικό σημείο για εμάς, αφού πρόσφατα παρουσιάσαμε στο κοινό τη νέα ταυτότητα του What'sUp. Καλωσορίζουμε τους καταναλωτές μας στη νέα εποχή του What'sUp, με μια ξεχωριστή προωθητική ενέργεια, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές μας να κερδίζουν καθημερινά μοναδικά δώρα επικοινωνίας».
Η ενέργεια αυτή της Coca-Cola και του What'sUp θα υποστηριχθεί μέσα από ένα πλούσιο πλάνο επικοινωνίας, που θα περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, έντυπες καταχωρήσεις, outdoor και belowtheline επικοινωνία.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί πως η προωθητική ενέργεια έρχεται να ενισχύσει το έντονο επικοινωνιακό πλάνο και του ίδιου του What'sUp, το οποίο αυτό το καλοκαίρι συστήθηκε με νέο λογότυπο στο κοινό του και νέα καμπάνια, που παροτρύνει τους νέους να απολαύσουν τη νεανική ηλικία τους, να αδράξουν τη μέρα και να ζήσουν έντονα το κάθε τους ΤΩΡΑ, με το μήνυμα «Όλα είναι τώρα».




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [22:39:21]