Τετάρτη 24 Μαΐου 22:48      13°-24° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Δεκατρείς φιλικές συμβουλές για να κοιμάστε σαν... πουλάκια

Δεκατρείς φιλικές συμβουλές για να κοιμάστε σαν... πουλάκια



Με την καθημερινότητα να τρέχει σε γρήγορους ρυθμούς, δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες δυσκολίες με το ζήτημα του ύπνου.
Βάσει ερευνών, η έλλειψη ύπνου συνδέεται με τη μειωμένη παραγωγικότητα στη δουλειά, ενώ εμφανίζει επιπτώσεις και στην υγεία.
Χαρακτηριστικό της εποχής μας, σύμφωνα με το Business Insider, είναι ότι οι ώρες που κοιμάται κανείς, κατά μέσο όρο, στις ΗΠΑ φτάνουν τις 6,8 ημερησίως, έχοντας μειωθεί κατά μία ώρα από το 1942. Αντίστοιχες "επιδόσεις", όπως σημειώνει το naftemporiki.gr, παρατηρούνται γενικότερα στο δυτικό κόσμο.
Λαμβάνοντας υπόψη σχετικές έρευνες, το αμερικανικό περιοδικό περιγράφει 13 συμβουλές για ν' αποκοιμηθεί κανείς ευκολότερα και να έχει έναν καλύτερο ύπνο.
1. Χαμηλώστε το φωτισμό στο δωμάτιό σας. Μπορεί να ακούγεται προφανές, ωστόσο το έντονο φως εμποδίζει την απελευθέρωση των χημικών ουσιών ζωτικής σημασίας για τον ύπνο, όπως η μελατονίνη.
2. Απομακρύνετε τηλέφωνα-τάμπλετ. Βάσει έρευνας, οι οθόνες λειτουργούν αποτρεπτικά για ένα καλό ύπνο.
3. Αλλάξτε τις συνήθειές σας σε ό,τι αφορά τον καφέ. Η καφεΐνη μεταβάλλει τα επίπεδα της μελατονίνης στον εγκέφαλο, αυξάνει το χρόνο που χρειάζεται κάποιος για ν' αποκοιμηθεί και μειώνει τις ώρες του ύπνου -ακόμα κι αν δεν πιει κανείς καφέ αργά το βράδυ.
4. Αποφύγετε το αλκοόλ πριν κοιμηθείτε, ιδιαίτερα εάν πάσχετε από αϋπνίες.
5. Σιγουρευτείτε ότι ο άνθρωπος με τον οποίο μοιράζεστε το ίδιο κρεβάτι σάς κάνει χαρούμενους.
6. Κοιμηθείτε… με πρόγραμμα. Γιατροί, τους οποίους επικαλείται το Business Insider, συστήνουν την ανάπτυξη μιας "ρουτίνας" τις βραδινές ώρες, με απώτερο σκοπό ένα σταθερό ωράριο στον ύπνο.
7. Κρατήστε ζεστά τα χέρια και τα πόδια σας, ειδικά τις κρύες νύχτες του χειμώνα.
8. Επιχειρήστε να… μείνετε ξύπνιοι. Έρευνα διαπίστωσε ότι όσοι πίεζαν τον εαυτό τους να κοιμηθεί δυσκολεύτηκαν περισσότερο από εκείνους που προσπαθούσαν να κρατήσουν τα μάτια τους ανοιχτά.
9. Κάντε ένα ζεστό ντους, πριν πέσετε στο κρεβάτι το χειμώνα. Αντίστοιχα, το καλοκαίρι ένα δροσερό ντους ενδέχεται ν' αποδειχτεί ευεργετικό.
10. Κάντε ευχάριστες σκέψεις και απομακρύνετε τις δυσάρεστες εικόνες.
11. Ακούστε οποιοδήποτε είδος μουσικής σάς χαλαρώνει.
12. Γεμίστε το δωμάτιό σας με άρωμα λεβάντας -χωρίς να το παρακάνετε. Μελέτη διαπίστωσε ότι το συγκεκριμένο άρωμα φάνηκε να βοηθά, τόσο τους άνδρες όσο και τις γυναίκες, ν' απολαύσουν ένα πιο βαθύ ύπνο.
13. Αναπτύξτε δικές σας, προσωπικές συνήθειες, που ενδέχεται να σας βοηθούν. Δεδομένου ότι κάθε άνθρωπος έχει μοναδικά χαρακτηριστικά, θα μπορούσε ο καθένας να εντοπίσει τι λειτουργεί καλύτερα για την περίπτωσή του.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [22:48:40]