Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 23:17      13°-25° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Ποια είναι η επίδραση του τζόκινγκ στην ομορφιά;

Ποια είναι η επίδραση του τζόκινγκ στην ομορφιά;



Τα οφέλη του τζόκινγκ στην ψυχοσωματική υγεία είναι πολλά και καλά τεκμηριωμένα. Ωστόσο, παρά την πλειάδα των αποδείξεων για τις επιδράσεις του, η άγνοια γύρω από αυτό εξακολουθεί να είναι μεγάλη, όπως αναφέρει το govastileto.gr. Ο δρ Μαρκ Πόρτερ, ο γιατρός της εφημερίδας "Τάιμς" του Λονδίνου, παρουσίασε προ ημερών τα δεδομένα για τρεις από τις επιδράσεις του τζόκινγκ στην ομορφιά.
1. Προκαλεί, σύμφωνα με τα νέα, χαλάρωση των μαστών. Γι' αυτό και συνιστάται στις γυναίκες που κάνουν τζόκινγκ να επενδύουν σ' ένα καλό, αθλητικό στηθόδεσμο.
Αν και οι γυναίκες με μικρό στήθος συνηθίζουν να επιλέγουν συμπιεστικούς στηθόδεσμους (πιέζουν το στήθος στο θώρακα) και οι γυναίκες με μεγάλο στήθος το είδος του αθλητικού στηθόδεσμου που περιβάλλει το στήθος και μοιάζει με το συμβατικό, νεότερες μελέτες υποδηλώνουν πως ο τελευταίος είναι ο καλύτερος ανεξαρτήτως μεγέθους στήθους -αρκεί, βέβαια, να εφαρμόζει τέλεια στην ασκούμενη.
2. Γερνάει πρόωρα το δέρμα. Οι δρομείς των μεγάλων αποστάσεων είθισται να δείχνουν πιο μεγάλοι σε ηλικία απ' ό,τι στα αλήθεια είναι -κι αυτό συμβαίνει για τρεις λόγους.
Ο πρώτος είναι ότι η συνεχής κίνηση και, κατ' επέκταση, οι μηχανικές πιέσεις που επιφέρει το τζόκινγκ μπορεί να προκαλέσουν διάταση στους υποστηρικτικούς ιστούς που βρίσκονται κάτω από το δέρμα.
Ο δεύτερος είναι ότι όσοι κάνουν τζόκινγκ εκτίθενται κατά κανόνα περισσότερο στον ήλιο και τον αέρα (και τα δύο σχετίζονται με την πρόωρη γήρανση του δέρματος).
Και, τρίτον, οι λάτρεις του τζόκινγκ μπορεί να δείχνουν πιο γερασμένοι, επειδή τείνουν να έχουν πολύ λιγότερο σωματικό λίπος απ' ό,τι ο μέσος άνθρωπος. Τα καλά νέα είναι πως στους ερασιτέχνες δρομείς οι συνέπειες αυτές δεν είναι πολύ έντονες.
3. Δεν μπορεί να μας απαλλάξει από τα "παχάκια" στα πλάγια της μέσης. Βέβαια, εάν κάποιος είναι υπέρβαρος εξαιτίας της καθιστικής ζωής, κάνοντας τζόκινγκ θα δει βελτίωση στην περίμετρο της μέσης του, αλλά οι ασκήσεις αντιστάσεως (λ.χ. στα μηχανήματα του γυμναστηρίου) παραμένουν ο καλύτερος τρόπος για να μειωθούν.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [23:17:03]