Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 17:08      0°-11° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


1000 νέοι οδηγοί στην Πάτρα γίνονται πρεσβευτές της κουλτούρας του «Νηφάλιου Οδηγού»

1000 νέοι οδηγοί στην Πάτρα γίνονται πρεσβευτές της κουλτούρας του «Νηφάλιου Οδηγού»



Με κεντρικό μήνυμα «Αλκοόλ και Οδήγηση δεν πάνε ποτέ μαζί», η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρουσίασε σήμερα σε εκδήλωση την πρωτοβουλία της για την προώθηση της κουλτούρας του «Νηφάλιου Οδηγού», ιδιαίτερα μεταξύ των υποψήφιων και των νέων οδηγών της πόλης.
Στο πλαίσιο αυτό, η πρωτοβουλία εστιάζει στους υποψήφιους και τους νέους οδηγούς, ώστε οι τελευταίοι να γίνουν κοινωνοί αυτής της ορθής συμπεριφοράς από νωρίς, πριν ακόμα βγουν στο δρόμο. Ως πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, οι νέοι οδηγοί της Πάτρας θα λαμβάνουν από τον Ιούλιο του 2016, το ειδικά σχεδιασμένο kit του Νηφάλιου Οδηγού, όπου μπορεί κανείς να βρει χρηστικά αντικείμενα και πληροφοριακό υλικό με συμβουλές υπεύθυνης κατανάλωσης. Το kit περιέχει επίσης το σήμα του νέου οδηγού («Ν»), το οποίο φέρει πάνω του το μήνυμα του Νηφάλιου Οδηγού, υπενθυμίζοντας τόσο στους νέους όσο και στους υπόλοιπους οδηγούς, τη σημασία της υπεύθυνης αυτής στάσης. Σε πρώτη φάση θα διανεμηθούν 1.000 kit στους νέους οδηγούς της Πάτρας, οι οποίοι θα αποτελέσουν τους άμεσους πρεσβευτές της ιδέας του Νηφάλιου Οδηγού.
Νηφάλιος Οδηγός είναι αυτός που είναι προσεκτικός ως προς την κατανάλωση αλκοόλ, ώστε να είναι σε θέση να αποφύγει τις κακοτοπιές στο δρόμο. Είναι αυτός που σε μια βραδινή έξοδο, θα αναλάβει την ασφαλή επιστροφή της παρέας του, συμμετέχοντας μεν στη διασκέδαση, καταναλώνοντας όμως αλκοόλ υπεύθυνα, ώστε να είναι σε θέση να οδηγήσει με ασφάλεια. Είναι αυτός που είναι ενημερωμένος γύρω από τις συνέπειες της κατάχρησης αλκοόλ κι ελέγχει τον εαυτό του, ώστε να προλάβει πιθανά λάθη, είτε από τη δική του πλευρά, είτε από άλλους οδηγούς.
«Μαζί με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι-Στην υγειά μας» έχουμε ξεκινήσει από το 2008 μια κοινή προσπάθεια για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ που αποτελεί βασική προτεραιότητα για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Με την πρωτοβουλία που παρουσιάζουμε σήμερα, προχωράμε ένα βήμα παρακάτω σε συνεργασία με τη και με το Σύλλογο Σχολών Οδηγών Πελοποννήσου «Ο Άγιος Νικόλαος» και δημιουργούμε τους πρώτους πρεσβευτές της κουλτούρας του Νηφάλιου Οδηγού στην Πελοπόννησο», σχολίασε η Έλλη Παναγιωτοπούλου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Εταιρικών Υποθέσεων της Αθηναϊκή Ζυθοποιίας.
Τέλος, η Μ.Κ.Ο. «Νηφάλιοι - Στην Υγειά μας», ο Σύλλογος Σχολών Οδηγών Πελοποννήσου & Δυτικής Ελλάδας «Ο Άγιος Νικόλαος» και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συνέταξαν και συνυπέγραψαν το «Μανιφέστο του Νηφάλιου Οδηγού», το οποίο συμπυκνώνει το σκεπτικό της πρωτοβουλίας τους, καθώς και τη δέσμευσή τους να συνεχίσουν τη συνεργασία τους πάνω σε δράσεις, που προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή και την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Ήδη, το μανιφέστο υπογράφηκε απ' όσους παρακολούθησαν την παρουσίαση της πρωτοβουλίας. Σε επόμενο στάδιο, θα απευθυνθεί κάλεσμα προς τοπικούς και εθνικούς φορείς και συμμετόχους, ώστε να προσυπογράψουν το μανιφέστο, σε μια προσπάθεια να μεγιστοποιηθεί η απήχηση της κουλτούρας του Νηφάλιου Οδηγού και το μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε σχέση με την οδήγηση.
Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 50 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Pils, Amstel Bock, Amstel Radler, Amstel Free, Heineken, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, Fischer, ΒΙΟΣ 5, Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, καθώς και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ. Παράλληλα, εισάγει γνωστές μάρκες μπίρας μεταξύ των οποίων οι: Affligem, Sol, Mc Farland, Erdinger, Murphy's, Duvel, Chimay καθώς και το μηλίτη Strongbow. Διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία.
Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα
προϊόντα της σε 26 χώρες και στις 5 ηπείρους.
Παράλληλα με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρεία έχει επενδύσει στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτει από την TÜV AUSTRIA HELLAS ISO 9001:2008 για την ποιότητα των προϊόντων, ΙSO 22000:2005 για την ασφάλεια των προϊόντων (HACCP), ISO 14001-2004 για την προστασία του περιβάλλοντος και OHSAS 18001:2007 για την ασφάλεια και υγεία του προσωπικού.
Επιπλέον, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που έχει κατακτήσει την ανώτατη Διαμαντένια διάκριση του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) για το 2013 και η πρώτη στην Ελλάδα που απέκτησε βεβαίωση εφαρμογής του προτύπου ISO 26000 για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που έχει επιδείξει, τη σταθερή επίδοσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μέριμνα για την κοινωνία και τη χώρα συνολικά. Τέλος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει βραβευτεί επανειλημμένα για το εργασιακό της περιβάλλον.
Σχετικά με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι- Στην Υγεία Μας»
H Μη Κυβερνητική Οργάνωση «ΝΗΦΑΛΙΟΙ - στην υγειά μας» αποτελεί Κίνηση Πολιτών για τον αλκοολικό και το περιβάλλον του, βραβευμένη και πιστοποιημένη από το Υπουργείο Υγείας, και από το 2005. Δραστηριοποιείται στην ενημέρωση και πληροφόρηση του κοινού γύρω από την ασθένεια του αλκοολισμού και την συνεξάρτηση. Οι «ΝΗΦΑΛΙΟΙ - στην υγειά μας» δεν προσφέρουν θεραπεία, αλλά συμπαράσταση και καθοδήγηση στον αλκοολικό και το περιβάλλον του. Πέρα από τις σταθερές και αποτελεσματικές δράσεις που πραγματοποιούμε εδώ και 7 χρόνια, όπως η «24ωρη Ανοιχτή Γραμμή Συμπαράστασης»
Σχετικά με το «Νηφάλιο Οδηγό»
Από το 2008 οι «ΝΗΦΑΛΙΟΙ - στην υγειά μας» με την υποστήριξη της Heineken και της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σχεδιάζουν και υλοποιούν την καμπάνια «Νηφάλιος Οδηγός» με στόχος να καλλιεργηθεί η συνήθεια της επιλογής ενός ατόμου κάθε φορά από την παρέα, ο οποίος θα αναλαμβάνει την ασφαλή επιστροφή της.
Ο «Νηφάλιος Οδηγός» συμμετέχει στη διασκέδαση με την παρέα του, χωρίς όμως να καταναλώνει αλκοόλ παραπάνω από μία μεζούρα, καθώς εκείνος θα πρέπει να παραμείνει νηφάλιος και να οδηγήσει. «Ένας μόνο από την παρέα, κάθε φορά, να μην πιει!» είναι το κεντρικό σύνθημα της εκστρατείας μας! Η εκστρατεία περιλαμβάνει ακόμα ομιλίες και δράσεις σε πανεπιστήμια, τοπικές κοινωνίες και οργανώσεις καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα με την οργάνωση επιμορφωτικών κύκλων και ομιλιών για την υπεύθυνη κατανάλωση και τον αλκοολισμό.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [17:08:11]