Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 06:24      12°-22° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


...Και Πού Θα Πάει Να Σταματήσει;

...Και Πού Θα Πάει Να Σταματήσει;



ΠΟΥ θα πρέπει να ορίζονται οι στάσεις των αστικών λεωφορείων; Καθένας μπορεί να έχει μια άποψη σε ό,τι τον αφορά και σε ό,τι τον εξυπηρετεί. Καθένας επίσης μπορεί να νομίζει πως η άποψή του είναι η ορθή. Κατά τεκμήριο, όμως, ο σχετικός ορισμός απαιτεί ειδίκευση και μελέτη, με όρους τεχνοκρατικούς και με βάση την πρακτική εμπειρία. Με άλλα λόγια, δεν μπορεί να έχει υπεύθυνη γνώμη ο καθένας σε ένα τέτοιο ερώτημα. Ακόμα και αν είναι δημοτικός σύμβουλος. Από πού και ως πού μπορεί να αποφαίνεται σε ζητήματα τόσο ειδικού χαρακτήρα;
ΚΑΙ όμως, η σχετική εισήγηση της δημοτικής αρχής μπήκε στο δημοτικό συμβούλιο προς έγκριση. Οι παρατάξεις πήραν ή δεν πήραν θέση ανάλογα με τα δικά τους πολιτικά προαπαιτούμενα. Η όλη διαδικασία, ωστόσο, έχει κωμικά χαρακτηριστικά. Συμφωνείτε με τη μετακίνηση των τάδε και τάδε και τάδε στάσεων στο δείνα και δείνα και δείνα σημείο;
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ, οι σχετικές αποφάσεις εντάσσονται στη σφαίρα καθηκόντων ενός οργανισμού αρμόδιου για τον σχεδιασμό των συγκοινωνιών και των λειτουργιών της πόλης. Ο Δήμος έχει σχετικές αντιδημαρχίες και τομείς, αλλά απέχει πολύ από τη συγκρότηση φορέα, επιστημονικά στελεχωμένου που να παρακολουθεί, να σχεδιάζει, να διορθώνει.
Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ αρχή, ασφαλώς, έχει άποψη, η οποία είναι ευδιάκριτη. Ομως, από την άποψη μέχρι την πολιτική υπάρχουν στάδια, στα οποία πρέπει να μπαίνει η τεχνοκρατική αντίληψη.
ΚΑΛΑ-καλά δεν έχει καταστεί δυνατή η συνεργασία Δήμου- Αστικού ΚΤΕΛ. Οσο κι αν η συνεργασία θέλει δύο, και εδώ ο δεύτερος δεν φημίζεται για την εξωστρέφειά του, θα πρέπει η πόλη να εναρμονίσει τις δυνάμεις της. «Ιδιωτική επιχείρηση» σε δημόσια αποστολή, δεν μπορεί να λειτουργεί με εκατό τοις εκατό ιδιωτικά κριτήρια.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [06:24:27]