Κυριακή 22 Ιανουαρίου 03:47      3°-11° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πάτρα: Μεταφέρεται το ΚΤΕΛ- Πήραν το "οκ" για τους Μύλους

Πάτρα: Μεταφέρεται το ΚΤΕΛ- Πήραν το "οκ" για τους Μύλους



Στην άμεση υλοποίηση της μελέτης για τη δημιουργία του νέου Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων στους πρώην Μύλους στην Νόρμαν προχωρά η διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Πατρών, μετά την αναμενόμενη -μέσα στο επόμενο διάστημα- έκδοση της σχετικής Οικοδομικής Αδειας.
Οι δικαδικασίες για την έκδοση της Οικοδομικής Αδειας ολοκληρώνονται και κλείνουν ένα 12ετή κύκλο αντιπαραθέσεων και ενστάσεων κατά της όλης επένδυσης. Πλέον, ακόμη και μέσα στο 2017, μπορεί ο νέος Σταθμός του Υπεραστικού να έχει παραδοθεί σε λειτουργία.
Η τελική Οικοδομική Αδεια εκδίδεται και η έναρξη κατασκευής του έργου, για τη μεταστέγαση του σημερινού Σταθμού, προχωρά άμεσα και αναμένεται να δρομολογηθεί από το ΔΣ του ΚΤΕΛ
Από την έναρξη των εργασιών και μετά, υπολογίζεται ότι η κατασκευή του νέου Σταθμού και η μεταφορά του σημερινού, θα διαρκέσει ένα χρόνο περίπου.
Η χωροθέτηση του νέου Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων στην περιοχή των πρώην Μύλων, στο οικονομικό τετράγωνο που περικλείεται μεταξύ των οδών Νόρµαν, Οθωνος-Αµαλίας, Αστιγγος και Σανταρόζα, θα περιλαμβάνει:
-∆ύο στέγαστρα για την κίνηση και τις αφιξο-αναχωρήσεις των οχημάτων καθώς και πάρκινγκ στον ακάλυπτο χώρο αλλά και
- αξιοποίηση του πρώην εργοστασίου με αίθουσα αφίξεων - αναχωρήσεων, αποθήκες δεµάτων, εκδοτήρια εισιτηρίων, καφετέρια - µπαρ και γραφεία.
Το «πράσινο φως» για την έκδοση της Οικοδομικής Αδειας έδωσε πρόσφατα η Επιτροπή Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας (16 Νοεμβρίου 2015) με τη θετική γνωμοδότησή της σε σχέση με τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ).
Είχαν προηγηθεί, σε σχέση με τη ΜΠΕ:
>Θετική γνωµοδότηση από το Τµήµα Περιβάλλοντος και Ενέργειας της ∆ιεύθυνσης Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Πρασίνου του ∆ήµου Πατρέων (Ιούλιος 2015).
>Αρνητική γνωµοδότηση επί της µελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του ∆ήµου Πατρέων (Αύγουστος 2015).
-Αρνητική γνωµοδότηση του δηµοτικού συµβουλίου Πατρέων (Σεπτέμβρης 2015).
Το δημοτικό συμβούλιο της Πάτρας καθώς και ο Πολιτιστικός και Επιμορφωτικός Σύλλογος της Συνοικίας Αγ. Διονυσίου Πάτρας θεωρούν ότι η µεταφορά του ΚΤΕΛ στη συγκεκριµένη θέση, θα δημιουργήσει κυκλοφοριακά προβλήματα. Ο οργανισμός εκδίδει ετησίως πάνω από 2.000.000 εισιτήρια (στοιχεία 2007-2008). Λόγω της κρίσης οι μετακινήσεις έχουν περιοριστεί σχετικά ενώ στην απόφαση με την οποία εγκρίνεται η ΜΠΕ, προβλέπεται η εκπόνηση ειδικής Κυκλοφοριακής Μελέτης εφόσον τα εκδοτήρια ξεπεράσουν το 1.000.0000 εισιτήρια σε ετήσια βάση.
ΧΑΘΗΚΕ ΧΡΟΝΟΣ...
Για μια 10ετία, η οποία πέρασε άπρακτη (2004-2014) ενώ θα μπορούσε να έχει προχωρήσει ήδη η επένδυση μιλά ο πολιτικός μηχανικός και μέλος της τεχνικής ομάδας του ΚΤΕΛ Παναγιώτης Αθανασόπουλος. Από το 2014 και μετά, από την ώρα δηλαδή που άλλαξε η σχετική νομοθεσία και ξεκίνησε η σύνταξη της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, το έργο δρομολογήθηκε, με τις όποιες τροποποιήσεις μπόρεσαν να γίνουν στην πορεία στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης.
Πλήρες ρεπορτάζ στην εφημερίδα Πελοπόννησος




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [03:47:17]