Τρίτη 24 Ιανουαρίου 07:17      5°-11° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Διαμαρτυρία  ΕΕΤΕΜ προς Πελετίδη για την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου

Διαμαρτυρία ΕΕΤΕΜ προς Πελετίδη για την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου



Επιστολή διαμαρτυρίας προς το δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, απέστειλε σήμερα, Τρίτη, ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Νομαρχιακού Τμήματος Αχαΐας της Επαγγελματικής-Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Μηχανικών (Ε.Ε.Τ.Ε.Μ.), την οποία κοινοποιεί και προς τις δημοτικές παρατάξεις.
Ειδικότερα, στην επιστολή αναγράφονται τα ακόλουθα:
Κύριε Δήμαρχε,
Η Διοικούσα Επιτροπή του Νομαρχιακού Τμήματος της ΕΕΤΕΜ Αχαΐας, εκφράζει την επιθυμία για άμεση συνάντηση μαζί σας.
H E.E.T.E.M. Αχαΐας με επιστολή στην Δημοτική Αρχή έχει ζητήσει εδώ και αρκετό διάστημα (από 29 Μαρτίου 2016 με αρ. πρωτ: 34820) με έγγραφο της, τον αριθμό των Μηχανικών κατηγορίας Π.Ε. & Τ.Ε. με τις αντίστοιχες ειδικότητες που εργάζονται στο Δήμο Πατρέων, χωρίς μέχρι σήμερα να έχουμε καμιά απάντηση.
Ερωτάται η Δημοτική Αρχή:
1. Η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου ποία είναι μέχρι σήμερα & σε ποιους τομείς ???
2. Γιατί δεν Ενεργοποιούνται οι φάκελοι του Τ.Α.Σ. με τα σεισμόπληκτα κτίρια του δήμου και τέθηκαν στο Αρχείο της υπηρεσίας ??? τονίζεται ότι το πρόγραμμα είναι δωρεάν αρωγή για όλο το ποσό που εγκρίνεται από την παραπάνω υπηρεσία.
Τα κτίρια αυτά είναι: Α΄ Δημοτικός Παιδικός Σταθμός, Κτίριο ΔΕΥΑΠ, Κτίριο ΣΕΓΑΣ, Κτίριο ΣΩΚΑΡΗ, Μέγαρο Λόγου & Τέχνης, ΦΩΛΙΑ του ΠΑΙΔΙΟΥ & Μετεωρολογικός Σταθμός.???
Επιβάλλεται όλες οι δημοτικές παρατάξεις να ελέγξουν την δημοτική αρχή για αυτή την πρακτική της μη αξιοποίησης όλου του προσωπικού του Δήμου, προς όφελος των πολιτών και της κοινωνίας, σε αυτές τις δύσκολες μέρες που βιώνουμε όλοι μας.Τέλος ως Επιστημονικη Ενωση Μηχανικων αλλα και ως μηχανικοι (δημοσίου και ιδιωτικού τομέα) ήμαστε στην διάθεση σας για κάθε συνεργασία για το καλό της πόλης.
Για τη Διοικούσα Επιτροπή του Ν.Τ. Αχαΐας
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Αθανάσιος Κουμούτσος
Μηχανολόγος-Ανακαίνιση Αποκατάσταση
Η επιστολή της 15ης Οκτωβρίου 2014
Εξάλλου, επισυνάπτεται και η ακόλουθη επιστολή, επίσης του κ. Κουμούτσου, που είχε αποσταλεί προς τον κ. Πελετίδη στις 15/10/2014:
Κύριε Δήμαρχε,
Η Διοικούσα Επιτροπή του Νομαρχιακού Τμήματος της ΕΕΤΕΜ Αχαΐας, εκφράζει την επιθυμία για άμεση συνάντηση μαζί σας.
Χρήσεων Γης Αστικών Υποδομών και Αντιμετώπισης του Κυκλοφοριακού προβλήματος έχουμε να επισημάνουμε τα παρακάτω :
1) Πρέπει να γίνει ενιαία αντιμετώπιση του Γ.Π.Σ. με την προοπτική του Καποδίστρια ΙΙ, όπου επειδή η πόλη επεκτείνεται κατά κανόνα σχεδόν προς Βορρά και Νότο θα γίνει ενοποίηση των Δήμων Ρίου και πιθανώς Συμπολιτείας προς Βορρά και Μεσσάτιδος - Τριταίας - Παραλίας και Βραχνεΐκων προς Νότο.
2) Υπάρχει μεγάλη διασπορά Δημοσίων και Δημοτικών Υπηρεσιών ιδιαίτερα στο Ιστορικό Κέντρο της πόλης, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση του κυκλοφοριακού Δικτύου και την υπερβολική ταλαιπωρία πολιτών και επαγγελματιών που σχετίζονται μ' αυτές.
3) Ο βασικός Ιστός της πόλης στερείται απελπιστικά χώρων στάθμευσης και χώρων πρασίνου με τα γνωστά αποτελέσματα (νέφος, υποβάθμιση βιοτικού επιπέδου κατοίκων κ.λπ.). Η πολη των Πατρων ηταν μια πολη που ειχε εκθιαστει από τους ξενους περιηγητες για πανω από 100 χρονια (1850-1950) για την εξαιρετη ρυμοτομια της και τις ομορφες-μεγαλες πλατειες που συναντουσες σε κάθε γειτονια. Αυτή η πολη δεν υπαρχει πια και κάθε πατρινος η ποιοτητα ζωης των κατοικων μεσα σε αυτή εχει υποβαθμιστει τραγικα από το 1970 και μετα χανοντας την ταυτοτητα της και δινοντας στους δημοτες αλλα και τους ταξιδιωτες την εντυπωση μιας πολης αφιλοξενης που μαλλον θελει να διωξει παρα να σου δειξει την παραδοση, την ιστορια και την αξια της.
4) Οι μικρές επεκτάσεις του Σχεδίου στην Ανατολική πλευρά (ΤΖΟΛΕΪΚΑ - ΚΟΥΤΣΑ κ.λπ.) εντάσσουν μόνο πυκνοδομημένα τμήματα χωρίς να εξασφαλίζεται η συνέχεια των κοινοχρήστων χώρων ούτε κάποια περιμετρική οδός, με αποτέλεσμα πιθανά προβλήματα σε περίπτωση μελλοντικής επέκτασης. Ταυτοχρονα ηδη υπαρχουσες οδοι όπως Ηρακλεους, Μαραθονομαχων και Εγλυκαδος, εχουν αφεθει στην τυχη τους αποτρεποντας τους πολιτες (που ζουν σε περιοχες όπως Εγλυκαδα, Τζολαικα, Κουτσα, Περιβολα, Καρυα, Ελεκιστρα, Ρωμανου, κλπ) να κινηθουν σε αυτές δημιουργοντας συμφορηση σε αλλους κεντρικους αξονες και απαξιονοντας μια περιοχη που ανηκει στο δημο Πατρεων με την ιδρυση του το 1835 εχοντας δωσει τοσα πολλα στην εξυπηρετηση της πολης (ΜΟΜΑ, διυλιστηριο νερου, χωματερη Ριγανοκαμπου, ποταμοι Γλαυκος και Ελεκιστρας), αλλα και για φυσικο καλος-προσβαση του Παναχαικου ορους.
5) Οι χρήσεις Γης όσον αφορά τα εμπορικά κέντρα στις Βόρειες και Νότιες συνοικίες έχουν προβλεφθεί στην πρόταση με βάση την κατά τόπου ζήτηση και όχι με γνώμονα την μελλοντική επέκταση και μεγέθυνση της πόλης έτσι ώστε τα παραπάνω εμπορικά κέντρα να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες αφού σε λίγα χρόνια και αυτά θα αποτελούν κέντρο της πόλης.
Π Ρ Ο Τ Α Σ Ε Ι Σ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
1) Δημιουργία 2 διδύμων Διοικητηρίων, ένα στη Βόρεια πλευρά και ένα στη Νότια, με ON LINE επικοινωνία (κοινά πρωτόκολλα κ.λπ.) που να εξυπηρετούν τις ανάγκες των πολιτών Γεωγραφικά με κάποιο όριο κάθετο προς την θάλασσα (π.χ. οδός Γούναρη) με εξασφαλισμένους χώρους στάθμευσης και απόλυτη αυτοτέλεια ως προς τις παροχές Υπηρεσιών.
2) Όσον αφορά το κυκλοφοριακό
α) Με την πρόταση 1) θα έχουμε μεγάλη μείωση του προβλήματος αφού δεν θα αναγκάζονται πολίτες και επιτηδευματίες να διέρχονται πολλές φορές την ημέρα από το κέντρο της πόλης
β) Δημιουργία πυκνών λεωφορειακών διαδρομών (mini bus) από το κέντρο προς τους Δημοτικούς χώρους στάθμευσης Βόρεια, Νότια και Ανατολικα της πόλης.
γ) Μοναδική διέξοδο των βαρέων οχημάτων του λιμένα από την παραγλαύκια οδό με απελευθέρωση της Κανελλοπούλου και δημιουργία ανισόπεδων διαβάσεων στην παραγλαύκια οδό για να μην αποκοπεί η πόλη προς τα Νότια.
δ) Δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων στο κέντρο της πόλης και στα επίπεδα (μικρές κλίσεις) τμήματα της Βόρειας και Νότια επέκτασης της πόλης.
ε) Πεζοδρόμηση αρκετών οδών μικρής κυκλοφοριακής σημασίας στο κέντρο της πόλης, ιδιαίτερα με κατεύθυνση από Ανατολή - Δύση (πεζοδρομοι που πρεπει να συνδεουν το λιμενοβραχυωνα και τον σιδηροδρομικο σταθμο με την Παλια Πατρα και το Φρουριο-Αλσυλιο).
3) Όσον αφορά τους χώρους στάθμευσης και πρασίνου στο κέντρο της πόλης μεγάλο μέρος του προβλήματος στάθμευσης θα αντιμετωπιστεί με τις προηγούμενες παρεμβάσεις (ιδιαίτερα με την απομάκρυνση των Δημοσίων Υπηρεσιών από το Κέντρο) ενώ παράλληλα
α) Μπορούν να δημιουργηθούν Υπόγειοι χώροι στάθμευσης κάτω από ορισμένους κοινόχρηστους χώρους εκτος ιστορικού κεντρου.
β) Να τροποποιηθεί ο Νόμος περί Γκαράζ έτσι ώστε να δημιουργούνται περισσότερες θέσεις στάθμευσης στα Νέα Κτίρια και να γίνει δυσκολότερη η εξαγορά από το Δήμο θέσεων στάθμευσης (μόνο σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις), να καταργηθεί η πληρωμή χώρου στάθμευσης σε μεγάλα οικόπεδα.
γ) Με την απαλλοτρίωση και αποκάλυψη του αρχαίου Ιππόδρομου να γίνει πυκνή δενδροφύτευση των ελεύθερων από τα αρχαία χώρων και όλων των υφιστάμενων κοινοχρήστων, στην ακραία περίπτωση να απαλλοτριωθούν Οικοδομικά Τετράγωνα, ή τμήματα αυτών με κτίρια σχετικά μικρής αξίας.
4) Όσον αφορά τις μικρές επεκτάσεις στην ανατολική πλευρά μπορεί να γίνει ένταξη μεγαλύτερου τμήματος στο Σχέδιο Πόλεως έτσι ώστε ανάλογα με τις υψομετρικές δυσκολίες (χάραξη ερυθράς κ.λπ.) να είναι δυνατή η δημιουργία οδού περιμετρικής των επεκτάσεων για να εξασφαλιστεί η κυκλοφοριακή σύνδεση σε περίπτωση μελλοντικής επέκτασης μέχρι την περιμετρική οδό ή και πέραν αυτής.
Και
5) Όσον αφορά τις εμπορικές δραστηριότητες στις Βόρειες και Νότιες αλλα και Ανατολικες συνοικίες, μπορούν να γίνουν πιο ευέλικτα όσον αφορά τους κανόνες και τους όρους δόμησης που θα τα διέπουν Εμπορικά Κέντρα με σωστή χωροταξική κατανομή για την ομοιόμορφη ανάπτυξη των συνοικιών.
Με την ελπίδα ότι θα βοηθήσουμε με τις απόψεις μας στην ορθότερη ανάπτυξη της Πάτρας του 21ου αιώνα.
Η Διοικούσα Επιτροπή του Νομαρχιακού Τμήματος της Ε.Ε.Τ.Ε.Μ. Αχαΐας,
Θεωρεί υποχρέωση της να σας επισημάνει ότι μετά το πέρας τεσσάρων (4) ετών (30-10-2010), από την υπογραφή του πρωτοκόλλου, παραχώρησης του Θαλασσίου Μετώπου της πόλης, που υπήρξε αποτέλεσμα αλλεπάλληλων συσκέψεων των συναρμόδιων υπουργών με τους φορείς της πόλης φτάσαμε στη σύνταξη της συμφωνίας με βάση την οποία προσδιορίστηκε ακριβώς το τμήμα των 3,5 χιλιομέτρων που θα παραχωρηθεί στην πόλη και τους πολίτες, καθώς και άλλες σχετικές λεπτομέρειες.
Επισημαίνουμε δε ότι η συμφωνία είχε υπογράφει στο Δημοτικό Μέγαρο της Πάτρας παρόντος του κ. Αντιπρόεδρου της Κυβέρνησης, κ. Θεοδώρου Πάγκαλου, με την δέσμευση ότι θα υλοποιηθεί από τους αρμόδιους υπουργούς εντός δύο μηνών, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010.
Εντούτοις μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει κάποια εξέλιξη για ένα ζήτημα το οποίο αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ισόρροπη ανάπτυξη της Πάτρας.
Η καθυστέρηση για την απελευθέρωση του Θαλάσσιου Μετώπου της Πάτρας στερεί από τους κατοίκους της την προοπτική για μια νέα εποχή και το ξεκίνημα μιας άλλης αναπτυξιακής πορείας για την περιοχή, που τόσο πολύ έχει εγκαταλειφθεί, όταν για δεκαετίες ήταν πόλος βιομηχανικής ανάπτυξης.
Η Ε.Ε.Τ.Ε.Μ. Αχαΐας βασισμένη στην ποιοτική αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος και την υγιή και ισορροπημένη διαβίωση των πολιτών και επισκεπτών της πόλης, στηρίζει αυτή την προσπάθεια και καλεί όλα τα μέλη της να στηρίξουν την δράση για την υλοποίηση της δέσμευσης της Κυβέρνησης, στην παραχώρηση στους πολίτες της πόλης μας, του θαλάσσιου μετώπου όπου και τους ανήκει.
Κάθε άλλη καθυστέρησης υπογραφής της σχετικής απόφασης θα είναι καταδικαστική για την πόλη και τους πολίτες της.
Συμμετέχουμε ενεργά σε αυτή την προσπάθεια και καλούμε κάθε ενεργό πολίτη αυτής της πόλης να ενεργοποιηθεί, έτσι ώστε η Πάτρα να γίνει μια παραθαλάσσια πόλη.
Τέλος θα θέλαμε να σας επισημάνουμε και την παντελεί απουσία μας (δηλαδη την μη συμμετοχή μέλους μας, από την σχολή Μηχανικων ΣΤΕφ.( Μηχανολογοι, Ηλεκτρολογοι, Πολιτικοι-Εργων Υποδομης) προς ευεργεσια και συμπαραταξη με το λομπη του ΤΕΕ από τις παρακάτω επιτροπές του δημοτικού συμβουλίου και οργανισμούς ευθύνης σας που η ΕΕΤΕΜ επιστημονικά και τεχνολογικα καλύπτει.
Την Επιτροπή πολεοδομικού σχεδιασμού και κυκλοφοριακής ρύθμισης,
Την Επιτροπή καθαριότητας και εμφάνισης πόλης
Την σύνθεσης του Διοικητικού Συμβουλίου ΔΕΥΑΠ
Την συνθεση του Διοικητικου Συμβουλιου ΑΔΕΠ
Την συνθεση του Διοικητικου Συμβουλιου Βρεφοκομειου
Την συνθεση του Διοικητικου Συμβουλιου Σκαγιοπουλειου
Πιστευουμε ότι η καλυψη των θεσεων «δημοτων» που γινεται συμφωνα με τον ΔΚΚ ( …και ένας (1) είναι εκπρόσωπος κοινωνικού φορέα της περιοχής. Τα υπόλοιπα μέλη είναι δημότες ή κάτοικοι του Δήμου που έχουν πείρα ή γνώσεις σχετικές με το αντικείμενο της επιχείρησης… ), με λιγο ως πολύ αδιαφανεις και καιροσκοπικες διαδικασιες πρεπει να γινει με δημοτες που εκπροσωπουν μεσω των φορεων τους την πολη εχοντας ταυτοχρονα και αποψη-καταρτιση για την ληψη αποφασεων. Τετοιοι φορεις, με αποψη, καταρτιση και λογο για την σωστη ληψη αποφασεων είναι (εκτος του πολυδιαφημιζωμενου για αλλους λογους ΤΕΕ), η Επιστημ. Ενωση Τεχνολογων Μηχανικων, το Οικονομικο Επιμελητηριο, το Πανεπιστημιο, το Τεχνολογικο Ιδρυμα, το Εργατικο Κεντρο, κλπ.
Κύριε Δήμαρχε,
Στο ζήτημα αυτό, το τόσο ζωτικό για τις μέλλουσες γενιές της πόλης μας, ενώνουμε την φωνή μας, μαζί με όλους τους πολίτες αυτής της πόλης και σας καλούμε για την άμεση παρέμβαση σας, έτσι ώστε να αποδοθεί το θαλάσσιο μέτωπο στους πολίτες αυτής της πόλης.
Η κακή κατάσταση που βρίσκεται σήμερα το κυκλοφοριακό της πόλης μας και που δεν είναι μόνο πρόβλημα της Πάτρας άλλα όλων των μεγάλων πόλεων της χώρας μας.
Το κυκλοφοριακό είναι ένα σύνθετο και δύσκολο πρόβλημα, διότι εκτός από την κακή κατάσταση των σχεδίων πόλεων καθώς και ο τρόπος λειτουργίας των εμπορικών επιχειρήσεων εντός του ιστού της πόλης. Υπάρχει η κακή νοοτροπία και συμπεριφορά των οδηγών (οδική συμπεριφορά), συμβάλλει μαζί με την κακή επίσης συμπεριφορά των επαγγελματιών οδηγών ταξί, που σταματούν σε χώρους μη επιτρεπτούς και χωρίς καμία στοιχειώδη συμπεριφορά ως προς την οδική ασφάλεια των διερχομένων οχημάτων και δημιουργώντας το συχνό μποτιλιάρισμα.
Την αλλαγή του ΠΔ για χώρους στάθμευσης (Parking)
Στο ιστορικό κέντρο της πόλης, η σημερινή κατάσταση με την κακή χρήση χώρων πάρκιν που δεν πληρούν τους όρους λειτουργίας, δημιουργώντας και κυκλοφοριακά προβλήματα από την χρήση τους, με ευθύνη της δημοτικής αρχής και την ανοχή της πολεοδομίας, κάνουν επιτακτική την ανάγκη να ληφθούν άμεσα ως προς την διακοπή της λειτουργίας τους, διότι είναι αιτία που συμβαίνουν τροχαία ατυχήματα με να κάνουν ελιγμούς στην μέση του δρόμου για να οδηγήσουν τα οχήματα στα ισόγεια καταστήματα χωρίς κανόνες λειτουργίας, όπως είσοδο-έξοδο πυρασφάλεια κλπ.
Σύστημα Στάθμευσης
Θα πρέπει να μην υπάρχει ο περιορισμός του χρόνου διότι στο ιστορικό κέντρο της πόλης μας, πολλά μέλη μας δραστηριοποιούνται σε αυτό με την λειτουργία τεχνικών γραφείων. Ο τρόπος που έχει επιλεγεί θα πρέπει να επανεξετασθεί έτσι ώστε ο χρόνος να μπορεί να τον επιλέγει ο χρήστης και όχι η εταιρεία με τα μηχανήματα, θα πρέπει να καταργηθούν και να χρησιμοποιηθεί το σύστημα που χρησιμοποιούν άλλοι δήμοι, δηλαδή με κάρτα που θα προμηθεύονται από τα περίπτερα.
Τα καταστήματα (εμπορικός σύλλογος), για τον τρόπο προμήθειας των εμπορευμάτων τους, χωρίς ωράριο και επίσης την κακή κατάσταση χρήσεων των χώρων στάθμευσης (εμπορία αυτοκινήτων), να παρκάρουν τα αυτοκίνητα προς εμπορία στα πεζοδρόμια και στο δρόμο σε μόνιμη βάση, καθώς επίσης και καταστήματα να χρησιμοποιούν τα πεζοδρόμια - δρόμο ως χώρους επισκευής και κάθε αλλού είδους εργασίες. Καταστήματα καφέ με την ανεξέλεγκτη χρήση κοινόχρηστών χώρων, τόσο για τους πεζούς όσο και αυτοκινήτων και τέλος τα περίπτερα τοποθετούν εμπόδια με κατάληψη οδοστρώματος - πεζοδρομίου, έτσι να λείπουν χώροι από τους χρήστες.
Τα Αστικά λεωφορεία
Είναι σε κακή κατάσταση και παλιάς τεχνολογίας για να χρησιμοποιούνται στον ιστό μιας πόλης, μαζί με το κόστος και τον τρόπο λειτουργίας τους δηλαδή συχνότητα δρομολογίων και διαστάσεων (όγκος), θα πρέπει να υπάρχουν μικρά ευέλικτα και με μεγάλη συχνότητα δρομολόγια ειδικότερα στο κέντρο της πόλης, μαζί με την τιμή του εισιτηρίου έτσι ώστε να είναι ελκυστικά και οικονομικά.
Η κακή λειτουργία τον οργάνων αστυνόμευσης
Από την τροχαία σε κεντρικά σημεία της πόλης και την ανοχή που δίνουν σε πολλούς οδηγούς για διπλό - τριπλό παρκάρισμα σε κεντρικούς δρόμους, καθώς και η ανυπαρξία τους σε ώρες αιχμής.
Φωτεινή σηματοδότηση
Μεγάλο πρόβλημα με ευθύνη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος δια της υπηρεσίας της ΔΕΣΕ, κακή λειτουργία των φαναριών χωρίς συντονισμό και προτεραιότητα σε δρόμους μεγάλης κυκλοφορίας, για αποφυγή μποτιλιαρίσματος.
Οργανισμός Λιμένα Πατρών
Παραχώρηση του χώρου στον Δήμο Πατρέων για την αξιοποίηση του και την χρήση του για το καλό της πόλης και των κατοίκων της.
Η σήμανση των οδών
Με τα σήματα που προβλέπονται από τον Κ.Ο.Κ. δεν είναι τα κατάλληλα και με πολλές ελλείψεις, με ευθύνη του Δήμου Πατρέων θα πρέπει να εναρμονισθούν σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ.
Ευθύνη της πολιτείας με ελλιπή χρηματοδότηση για διανοίξεις οδικών αξόνων που θα βοηθήσουν στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας.
Αποπεράτωση των έργων
Λιμάνι Πάτρας - Μίνι Περιμετρική - Διάνοιξη Κανακάρη -Διάνοιξη Μεγάλου Αλεξάνδρου - Γοργοποτάμου καθώς και άλλων μεγάλων οδικών αξόνων.
Τέλος θα πρέπει να γίνει ένας προγραμματισμός για την χοροθέτηση των Δημοσίων Υπηρεσιών όπως Οικονομικές Υπηρεσίες -Αυτοδιοίκηση - Δικαστικό Μέγαρο, θα πρέπει να βρίσκονται σε χώρους εκτός του ιστορικού κέντρου και να διαθέτουν χώρους στάθμευσης (Parking).
Αν θέλουμε να δοθεί άμεση λύση του κυκλοφοριακού θα πρέπει να συμβάλουμε όλοι στην κατεύθυνση των ευθυνών που πρέπει να αναλάβουμε και να συνεργαστούμε για την επίλυση του.
Σας γνωρίζουμε ότι δεν θα δεχτούμε κανένα σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, αν δεν βελτιωθεί η σημερινή κατάσταση των μέσων μαζικής μεταφοράς και ήδη έχουμε αναθέσει σε νομικό την στενή παρακολούθηση του θέματος έτσι ώστε να αποτρέψουμε μια απόφαση η οποία εξυπηρετεί συμφέροντα ολίγων.
Καλούμε τον Δήμο Πατρέων όπως αναλογισθεί τις ευθύνες του και τους φορείς όπως συνταχθούν στο πλευρό του Δήμου για την άμεση αλλαγή του ΠΔ για το ιστορικό κέντρο της πόλης με τους χώρους στάθμευσης (Parking).
Εφαρμογή του άρθρου 1 του νόμου 4275/2014 ΦΕΚ 149Α' της 15 Ιουλίου 2014, στο οποίο προβλεπόταν ότι και οι πτυχιούχοι της κατηγορίας Τ.Ε. μπορούν να κριθούν και για τις θέσεις Γενικών Διευθυντών στο δημόσιο, με βάση των παραπάνω νόμο θα πρέπει οι υπηρεσίες, η Δ/νση Προσωπικου αλλα και τα νομικα τους προσωπα να τον λάβουν υπ΄ όψην τους. Και να συμπεριληφθουν στον ΟΕΥ του δημου και των δημοτικων ιδρυματων, επιχειρησεων και δομων (ΔΕΥΑΠ, ΑΔΕΠ, Βρεφοκομειο, κλπ)
Το προσωπικό που υπηρετεί στην υπηρεσία δόμησης δεν είναι ούτε το αναγκαίο για την λειτουργία της υπηρεσίας, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία , τόσο του προσωπικού (υπάρχοντος) όσο και τους πολίτες-μηχνικούς.
Ζητάμε την άμεση κατανομή του τεχνικού προσωπικού (μηχανικούς) σε όλους τους τομείς των έργων και μελετών, καθώς και την μεταστέγαση της υπηρεσίας δόμησης σε κτίριο ιδιοκτησία του δήμου όπως στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου (ΑΔΕΠ), μαζί με την μεταφορά όλου του αρχείου της υπηρεσίας.
Ενεργοποίηση των φακέλων του Τ.Α.Σ. με τα σεισμόπληκτα κτίρια του δήμου, που με ευθύνη των υπηρεσιών δεν ολοκληρώθηκαν και μπήκαν αρχείο από την υπηρεσία, αφού το πρόγραμμα είναι δωρεάν αρωγή για όλο το ποσό που εγκρίνεται από την παραπάνω υπηρεσία.
Τέλος ως Επιστημονικη Ενωση Μηχανικων αλλα και ως μηχανικοι (δημοσίου και ιδιωτικού τομέα) ήμαστε στην διάθεση σας για κάθε συνεργασία για το καλό της πόλης.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [07:17:22]