Κυριακή 22 Ιανουαρίου 18:21      3°-9° Πάτρα
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


61ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών: Το μάθημα έγινε μέσω του διαδικτύου

61ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών: Το μάθημα έγινε μέσω του διαδικτύου



Ενα πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα εφαρμόζει το 61ο Δημοτικό Σχολείο που εδρεύει στην περιοχή των Ζαρουχλεΐκων. Είναι ανάμεσα στα 17 σχολεία που επιλέγησαν πανελλαδικά, σε σύνολο 150 που είχαν κάνει σχετική αίτηση, για να εφαρμόσει τα διαδικτυακά μαθήματα που περιλαμβάνουν τη βιντεοσκοπημένη διδασκαλία και, στη συνέχεια, εργασίες μορφής πολλαπλών ερωτήσεων ή ανοιχτού τύπου ερωτήσεων.
Το πρόγραμμα υλοποιείται με την οικονομική υποστήριξη του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση, το οποίο έχει καθιερώσει από το 2013 το χρηματοδοτικό πρόγραμμα «Μαθαίνουμε... Παρέα» και φυσικά την εθελοντική συμμετοχή των εκπαιδευτικών, καθώς απαιτείται πολύωρη εργασία, πέραν του διδακτικού ωραρίου.
Ιδιαίτερη σημασία έχει δε το γεγονός ότι υλοποιείται σ' ένα σχολείο εκτός κέντρου, το οποίοι εδρεύει μάλιστα σε υποβαθμισμένη περιοχή.
Οπως μας εξηγεί ο διευθυντής του Σχολείου, Ανδρέας Φίλιας, το Ιδρυμα Λάτση, επιθυμώντας να υποστηρίξει τη δημιουργικότητα που αναπτύσσεται κατά τη διάρκεια της μαθησιακής και εκπαιδευτικής διαδικασίας στο πλαίσιο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, προσκάλεσε τους εκπαιδευτικούς σχολείων με χαρακτηριστικά απομόνωσης και περιορισμένων ευκαιριών εμπλουτισμού της διδασκαλίας με νέα ερεθίσματα, να υποβάλουν προτάσεις πρωτότυπων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Στο πρόγραμμα εμπλέκονται οι μαθητές του Β2 τμήματος, ηλικίας 7 ετών, και οι μαθητές του Στ2 τμήματος, ηλικίας 11 ετών. Ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη των μαθημάτων, οι διδασκαλίες, η επεξεργασία του βίντεο και η ηλεκτρονική επεξεργασία αυτών γίνονται από τον κ. Φίλια, και τις δασκάλες Αγγελική Φάκου και Μαρία Παπασυμεών.
«Στόχος της δράσης είναι η ανάδειξη εκείνων των πρωτοβουλιών μέσω των οποίων εξελίσσονται πολύμορφα οι γνώσεις, οι εμπειρίες και οι δεξιότητες των μαθητών, τόσο στο σχολικό όσο και στο κοινωνικό τους περιβάλλον, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να δοκιμάσουν καινοτόμες εκπαιδευτικές ιδέες και πρακτικές» εξηγεί ο κ. Φίλιας.
Πλήρες ρεπορτάζ στην εφημερίδα "Πελοπόννησος"



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση


 


 

 

 


Πελοπόννησος
 
 

 



Τελευταία [18:21:38]